زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت متری 5 میلیون تومان

قیمت زمین باندر مرزن آباد

قیمت زمین باندر مرزن آباد

اگر تمایل به خرید ویلا در شهرک لاله دارید اگر تمایل به خرید زمین در شهرک لاله مرزن‌آباد دارید اگه میخواهید قیمت زمین در باندر مرزن آباد را بدانید اگر می‌خواهید ویلا نقلی در مرزن آباد خریداری کنید یا به دنبال قیمت زمین باندر مرزن آباد هستید بداند باندر مرزن آباد درست تاج سر مرزن آباد است و همه مرزن آباد زیر دستان شما قرار دارد .

بررسی روستای باندر

حتماً با مشاور املاک پورولی در تماس باشید قیمت زمین در این مناطق بسیار ارزشمند و در حال رشد می باشد زمین باندر در حال حاضر قیمت بسیار مناسبی دارد جهت سرمایه گذاری و حتی زندگی با توجه به طبیعت زیبا و آب و هوای خوبی که دارد توصیه ما به شما خرید سریع زمین از این منطقه می‌باشد.

قیمت زمین باندر مرزن آباد

اما دقت نمایید قبل از خرید هر گونه ملک در مرزن آباد حتماً استعلام منابع طبیعی را دریافت نمایید چرا که زمین‌های مرزن آباد بسیاری از آنها در منابع ملی قرار دارد نوع کاربری زمین ها را قبل از خرید استعلام کنید استعلام را مشاور املاک پورولی به صورت رایگان برای شما انجام می دهد. اصولا قیمت زمین مرزن آباد همیشه برای سرمایه گذاری مناسب است چرا که ورودی شهرها و استان های شمالی از پایتخت بشمار می رود و همیشه ارزش اون بیشتر از روز قبل خواهد بود.

زمین های باندر مرزن آباد در کل به دو قسمت تقسیم می شود:

  1. زمینهای داخل بافت
  2. زمینه های بیرون بافت

 

قیمت زمین باندر مرزن آباد

معمولا قیمت زمین باندر مرزن آباد قیمت بسیار مناسب تری دارد اگر به این منطقه بسیار زیبا سفر کرده باشید که در ارتفاعات قرار دارد شما طبیعت بسیار زیبایی داره و کل شهر مرزن آباد در زیر پاهای شما قرار می گیرد و ویو بسیار زیبای جنگلی دارد .

همچنین شما می توانید پیمانکاری و ساخت ویلا با مشاورین ما در ارتباط باشید الان هر متر زمین در مرزن آباد در مسابقه انصراف مردم از جمله تو بهکله ، میچکار ، باندر  و سایر روستاهای برند منطقه از جمله شهرک‌ فوتبالیست‌ها و  شهرک لاله مرزن‌آباد حداقل 2 یا 3 میلیون شروع می‌شود به بالا و این بسته به ویژگی‌های خود زمین قیمتهای متفاوتی دارد

به هر صورت به شما توصیه می کنیم دوستان عزیز اگر برنامه خرید زمین در مرزن آباد جدی است حتماً سایت املاک پورولی را با دقت بیشتری مطالعه و بررسی نمایید.

زمین شهرکی در باند مرزن آباد متری چند؟

چنانچه بخواهید در منطقه باندر مرزن آباد صاحب یک زمین شهرکی باشید حتما با مشاور املاک پورولی در تماس باشید چراکه ما با ارتباطاتی که با دهیاری مرزن‌آباد شورای محترم اسلامی مرزن‌آباد داریم همه گزینه‌های به قیمت و مناسبی را به شما معرفی خواهیم کرد و هم از آینده زمین ها و شرایطی که الان در آن واقع شده اند کامل ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نکته دیگری که در مورد زمین های شهرک ای وجود دارد و همانطور که قبلاً هم در مطالب دیگر در مورد زمین‌های شهرکی توضیح دادیم اصولاً زمینهای شهرک ای به ویژه در منطقه باندر از اصالت بیشتری برخوردار هستند چرا که خود شهرک با توجه به موقعیتی که الان دارد و ساخت و سازهایی که در آن انجام شده نشان از امکانات شرایط و ویژگی های زمین دارد یعنی اگر یک شهرک دارای چندین ویلایی ساخته شده باشد نشان می‌دهد که زمین‌های این شهرک داخل بافت هستند و هیچ گونه مشکل برای ساخت و ساز وجود ندارد.

نکته دیگری که در مورد زمینهای داخل شهرک در بندر مرزن‌آباد وجود دارد این است که خود باندر مرزن آباد نیز چون نزدیک خود شهر مرزن آباد نیز است و در واقع از معدود روستاهای نزدیک مرزن‌آباد به شمار می رود برای غیربومی هایی که از تهران یا هر کجا است استان های نزدیک مازندران از طریق جاده کندوان تشریف می‌آورند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

زمین داخل بافت در باندر مرزن آباد

زمین های داخل بافت دربان در مرزن آباد در حال حاضر حدود ۶ میلیون تومان به صورت میانگین معامله می‌شود عزیزان دقت داشته باشند ما عرض کردیم معامله می‌شود یعنی قیمت اعلامی مالکین بیشتر از این رقم است اما در حال حاضر با این قیمت در باندر مرزن آباد ما شاهد معاملات زمین داخل بافت با کاربری مسکونی یا زراعی و باغی هستیم.

خوب بی‌شک زمین هایی با کاربری مسکونی گران تر هستند و این امر بدیهی میباشد اما اینکه چگونه متوجه شویم چه زمینی داخل بافت است و چه زمینی خارج از بافت می باشد این را می توانید از دهیاری روستای باندر استعلام کنید و اگر می خواهید مطمئن تر شویم می توانید از بنیاد مسکن شهرستان چالوس استعلام نمایید.

زمینهای خارج بافت باندر

معمولاً زمینهای بیرون بافت قیمتی که به صورت میانگین می توان برای آن در نظر گرفت متری سه میلیون تومان است البته این برای زمین هایی که چسبیده به بافت می باشد نیست و زمین های چسبیده به بافت تقریباً قیمتی نزدیک به قیمت کف زمین های داخل بافت دارد.

بگذارید برای شما مثال بیاورم اگر زمین داخل بافت داشته باشیم و ارزانترین زمین داخل بافت متری ۴ میلیون تومان باشد شما یک زمین چسبیده به بافت یا همان الحاق به بافت را با متری ۴ میلیون تومان می توانید خریداری یا به فروش برسانید اصولاً امروزه زمینهای خارج از بافت با توجه به اینکه ساخت و ساز در آن بسیار زیاد صورت می‌گیرد بیشتر معامله می‌شود و برای سرمایه گذاری نیز مناسب تر می باشد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00