زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت متری ۹ میلیون تومان

قیمت زمین امیررود

قطعه زمین به متراژ ۷۰۰ متر در امیررود نوشهر با قیمت بسیار مناسب یعنی متری ۹ میلیون تومان معامله می‌شود این زمین که جهت فروش به سایت املاک پورولی سپرده شده است دارای سند تک برگ بوده و کاربری مسکونی دارد و همچنین به علت اینکه در منطقه غیربومی نشین واقع شده و حدود ۲۵ متر نیز دارد به این جهت برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب می باشد.

خرید زمین امیررود

همانطور که میدانید امیررود در فاصله ۵ کیلومتری نوشهر و مابین روستاهای نوشهر رویان نور قرار دارد و به این موضوع نیز باید توجه داشت که فاصله این نقطه زمین تا جاده اصلی کمتر از ۲۰۰ متر بوده و همچنین انشعابات آب و برق و گاز روی زمین قرار دارد دور تا دور زمین ساخته شده است اما ویو جنگل آن از بین نرفته است و هر متر زمین الان در امیرود حداقل متری ۱۰ میلیون تومان می باشد اما چون مالک این زمین پول لازم است حاضر به فروش با این قیمت نیز شده است البته برای خریدار واقعی تخفیف ویژه هم در نظر گرفته شده است .

قیمت زمین امیررود

فروش شرایطی نیز در برنامه کاری املاک پورولی قرار دارد اما کلا امیررود نوشهر به دلیل اینکه هم نزدیک جاده اصلی بوده و هم بیشتر یک روستای ساحلی می‌باشد از این نظر استقبال زیادی برای خرید زمین یا خرید ویلا در این منطقه صورت می گیرد در نهایت به شما عزیزان توصیه می کنیم اگر قیمت زمین امیر رود نوشهر را با مناطق همجوار مقایسه کنید متوجه خواهید شد که قیمت زمین این منطقه نه تنها کمتر از روستاهای همجوار نیز گاه آن بیشتر نیز می‌باشد که این نکته خود نیز نشان است با ارزش بودن زمینه‌های امیررود نوشهر دارد

اگر شما هم مثل ما قیمت این زمین و ویژگی‌هایی که ارزو کردیم برای شما جذابیت داشت حتما و مشاور املاک پورولی در تماس باشید.

زمین شهرکی در امیرود

در امیر رود چون شهرک های خوبی وجود دارد زمین شهرکی با قیمت مناسب نیز یافت می‌شود مثل شهرک کتی کارکرد شهرک های معروف امیرود میباشد نکته قابل تامل این است که تعداد شهرکهای امیرود انگشتان یک دست نیز نمیرسد اما این نکته را نباید غافل بشویم که قیمت زمینه ساحلی در امیرود با زمین جنگلی بسیار متفاوت میباشد.

الان قیمت میانگین متری ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان در امیرود که ما در سایت اعلام کردیم برای اواخر آذر سال ۱۴۰۱ میباشد و مطمئنا اگر می خواهید در زمان دیگری این سایت را مورد بازدید قرار دهید و جویای قیمت زمینه امیرود هستید حتما با مشاورین املاک پورولی تماس بگیرید تا اطلاعات کاملتری در اختیار شما قرار بگیرد.

زمین ارزان در امیرود

در امیرآباد زمین ارزان در مناطقی بومی نشین وجود دارد البته زمینهای بیرون بافت جز ارزانترین زمینهای هر منطقه به شمار می‌رود و این نیز شامل امیررود نوشهر نیز می‌شود. خرید زمین در نوشهر به ویژه در امیرود نه تنها یک فرصت طلایی برای سرمایه گذاری بلکه برای زندگی نیز است.

اگه بخواهیم به صورت کلی به شما یک قیمتی دهیم زمین ارزان که زمین بیرون بافت باشد و هر چقدر با بافت فاصله داشته باشد قیمت ارزان تری دارد که به طور میانگین در حدود متری ۸ و ۹ تومن برای زمین های بیرون بافت می توان در نظر گرفتن زمین های داخل بافت با توجه به ویژگی هایی دارند و کاربری هایی که شامل حال آنها می‌شود قیمت در حدود متری ۱۵ میلیون تومان به صورت میانگین قیمت منصفانه و کارشناسی می باشد.

خود امیررود نوشهر امتیازات بالایی دارد از جمله نزدیکی به شهر نوشهر می‌تواند یکی از این امتیازات منحصر به فرد باشد که این منطقه را بسیار مورد توجه خریداران قرار داده است.

زمین ساحلی در امیررود

در امیررود نوشهر زمین های ساحلی بسیار ارزشمند هستند و اگر بگویم الان یعنی در حال حاضر متری ۵ میلیون تومان برای این زمینها قیمت‌گذاری شده است اصلاً بزرگنمایی نیست.

شهرک ساحلی در امیررود داریم اما تعداد آنها به سه عدد نیز نمی رسد و این کم بودن تعداد زمینهای شهرکی می تواند قیمت آنها را بالاتر ببرد می دانید اگر قطعه کوچک ساحلی بخواهید خریداری کنید حتماً باید زمین شما شهرکی باشد در غیر اینصورت زمین های غیر شهرکی در متراژ بالاتری هستند و معمولاً از دریا به جاده قرار دارد.

خلاصه مطلب در مورد زمین امیررود

  • زمینهای ساحلی شهرکی ارزشمندترین زمین امیرود است
  • زمینهای بیرون بافت ارزانترین زمین در امیرود است
  • زمینهای داخل بافت بومی نشین جز ارزان ترین زمین های داخل بافت است
  • قیمت زمین داخل بافت به طور میانگین متری ۱۵ میلیون تومان است
  • دهیاری امیرود بهترین منبع برای اطلاعات زمین امیررود است
  • فاصله کم با نوشهر از ویژگی‌های بارز امیررود به شمار می رود
  • زمین با کاربری مسکونی و داشتن سند ارزشمندترین زمین در هر منطقه به ویژه در امیرود به شمار میرود
  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00