زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت 12 میلیارد تومان

قیمت خرید ویلا در نوشهر

برای بررسی خرید ویلا در نوشهر در قیمت‌های ارزان متوسط و گران قیمت در همین سایت با همدیگر صحبت خواهیم کرد به بررسی چند مورد ویلاهای لوکس و ارزان قیمت خواهیم پرداخت و همچنین قیمت ویلاهای نوشهر را در طبقات مختلف بررسی‌ خواهیم نمود و در آخر نیز به یک جمع‌بندی خوب در مورد اینکه آیا اصلاً خرید ویلا در نوشهر صرفه اقتصادی دارد یا خیر صحبت خواهیم کرد.

قیمت خرید ویلا در نوشهر

قیمت ویلای ارزان در نوشهر

اولین موضوعی که می‌خواهم در مورد ویلاهای نوشهر با شما صحبت کنم در مورد قیمت ویلاهای ارزان در نوشهر است به ویژه در اواسط سال ۱۴۰۲ و اوایل سال ۱۴۰۳ می‌دانم بیشتر می‌خواهید در مورد آن بدانید دوستان الان ویلای ارزان حداقل از دو و نیم میلیارد شروع می‌شود به همینطور قیمت‌ها به سمت بالا می‌باشد الان ارزان‌ترین ویلا را باید حداقل دو تا دو و نیم میلیارد در نظر بگیرید و پایین‌تر از این قیمت عملاً در نوشهر وجود ندارد.

ببینی دوستان الان یک ویلایی که از قیمت کارشناسی خود ارزان‌تر باشد به عنوان یک ویلای ارزان در نظر گرفته می‌شود مثلاً اگر قیمت ویلا ۳ میلیارد باشد و قیمتی که مالک برای فروش گذاشته است کمتر از این قیمت و در حدود ۲ تا دو و نیم میلیارد باشد به عنوان یک ویلای ارزان قیمت تلقی می‌شود.

البته ویلاهایی که در کل ارزان هستند یا چند سال ساخت هستند و عمر بنا بالا می‌باشد و یا اینکه متراژ زمین کم است یعنی زیر ۲۰۰ متر می‌باشد. هرچند این قبیل ویلاها نیز تعدادشان هر روز در منطقه در حال کم شدن است.

قیمت ویلا شهرکی در نوشهر

ویلای شهرکی معمولاً گران‌ترین ویلا در هر منطقه می‌باشد خب دلیل این امر این است که ویلاهای شهرکی در یک مجموعه محصور شده‌ای قرار گرفته‌اند که دارای نگهبانی ۲۴ ساعته می‌باشد این امر خیال مالک را از نظر امنیت راحت می‌کند و این همان چیزی است که یک مالک غیر بومی به دنبال آن است تا در زمان نبودن خود بر سر ملک دغدغه امنیت نداشته باشد.

البته جدا از امنیت امتیازات دیگری نیز دارد معمولاً شهرک‌های متوسط به بالا همگی دارای سند تک برگ هستند یعنی این زمین‌ها همگی داخل بافت هستند و مهم‌تر اینکه شهرکی بودن یک ملک ارزش آن ملک را می‌رساند.

شما تصور کنید ویلای شهرکی که داشته باشید ان فروش نیز خیلی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید ملک خود را به فروش برسانید وقتی برای یک خریدار امنیت ملک مهم باشد پس مطمئناً گزینه اول خرید ویلای آن ویلاهای شهرکی میباشد.

خیلی از عزیزانی که با ما تماس می‌گیرند و به دنبال خرید ویلا در شمال هستند ما توصیه می‌کنیم اولاً غرب استان مازندران دوماً نوشهر را گزینه به انتخاب اول خود قرار دهند.

مشخصات ویلای فروشی

خوب در مورد یک سری از ویژگی‌های ویلاها صحبت کردیم ویلاهای ارزان و شهرکی را برای شما تشریح کردیم همانطور که منتظر هستیم می‌خواهیم در مورد ویلایی که برای فروش می‌خواهیم در سایت قرار دهیم با همدیگر صحبت کنیم به اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

این ویلا مشخصات زیر را دارد:

زمین ۵۰۰ متر

بینا ۳۲۰ متر

۵ سال ساخت

سند تک برگ

جواز و پایان کار

۴ خواب که یک خواب پایین

شهرکی

حومه نوشهر و البته نزدیک شهر

دوبلکس

حیاط سازی شده

کابینت MDF

اتاق سرایداری

سرویس بهداشتی داخل حیاط هم دارد

شوفاژ خونه

معمولاً عزیزانی که به دنبال خرید ویلا لوکس در شمال هستند ما این گزینه را معرفی می‌کنیم خب این ویلا از نمای داخلی بسیار زیبایی برخوردار است و نمای بیرون آن نیز با ظرافت خاصی طراحی شده است و چون در یک منطقه خوب و شهرکی واقع شده است به راحتی می‌توان لقب لاکچری و لوکس را به این ویلای زیبا داد.

روشهای فروش ویلای نوشهر

منظور از روش‌های فروش این است که مالک تنها به شرایط زیر حاضر به فروش ملک خود می‌باشد این شرایط عبارتند از فروش نقدی به اقساطی می‌باشد ما قبلاً بسیاری از ملک‌ها به ویژه ویلاها را با به صورت معاوضه و البته معامله با ارز دیجیتال نیز جهت فروش در همین سایت قرار داده بودیم.

فروش ویلا معمولاً بیشتر به صورت نقد و اقساط می‌باشد و تعداد اقساط نیز بسته به بازار و خواسته مالک می‌باشد هرچه بازار مثل الان در حالت رکود قرار گیرد شرایط و ماه‌های اقساط بیشتر خواهد بود.

الان مال تنها به صورت بیشتر نقد و تعداد ماه کمتر حاضر به فروش ملک خود می‌باشد البته این نکته را هم عرض کنم که انصافاً چون ملک را زیر قیمت عرضه داشته است ما به ایشان حق نیز می‌دهیم.

در هر صورت این ملک ارزش زندگی که هیچ حتی ارزش سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت و بلند مدت را نیز دارد شما همین الان ملک را چند میلیارد زیر قیمت در حال خریداری هستید و بدانید در آینده نزدیک خیلی راحت می‌توانید با سود چند میلیاردی خود در شمال کشور یک سرمایه‌گذاری خوب را انجام داده باشید.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00