زمان انتشار : 1 سال پیش
قیمت 6 میلیارد تومان

قیمت آپارتمان در چالوس رادیو دریا

منطقه رادیو دریا چالوس که از برندترین مناطق چالوس نیز می‌باشد برای خرید آپارتمان گزینه بسیار مناسبی می باشد که بنده سعی دارم  در این مطلب به صورت مفصل در مورد این منطقه برای شما توضیح خواهم داد و از ویژگی های این منطقه ، قیمت آپارتمان در رادیو دریا ، کوچه های شرقی و غربی در رادیو دریا از کوچه شبنم و البته تازه ساحت در رادیو دریا نیز صحبت خواهیم کرد.

مواردی که قرار است به صورت کامل در مورد آن صحبت کنیم عبارت است از :

  • معرفی منطقه رادیو دریا چالوس
  • قیمت آپارتمان در رادیو دریا
  • معرفی آپارتمان ارزان در رادیو دریا چالوس
  • معاوضه آپارتمان در رادیو دریا
  • فروش آپارتمان با ارز دیجیتال ( بیت کوین و تتر)

قیمت آپارتمان در چالوس رادیو دریا

معرفی منطقه رادیو دریا چالوس

اسم رادیو دریا چالوس حتماً به گوش شما خورده است این منطقه از مناطق برند چالوس به شمار می‌رود و یک جاده مستقیم از مرکز شهر چالوس تا سواحل دریای خزر امتداد دارد.

خب در این مسیر شما کوچه های را به عنوان کوچه های شرقی و غربی رادیو دریا پیش رو داریم خوب اگر به سمت دریا حرکت کنید تمام خیابان‌های دست راست شما به عنوان کوچه شرقی رادیو در یکی از ۱ تا شماره تقریباً سی شماره گذاری شده اند و در قسمت غربی نیست تا غربی ۲۸ نامگذاری شدند.

اگر بخواهیم سه منطقه برند در چالوس را و در خود شهر چالوس به شما معرفی کنیم فرج آباد چالوس رادیو دریا چالوس و محوطه کاخ چالوس را می‌توان به عنوان مناطق شناخته شده به غیر بومی پسند معرفی کرد خوب در این مناطق ما کوچه شبنم گرامجان و بسیاری از نقاط معروف را پیش رو داریم که به طور مفصل در مورد همه‌ی مناطق خوب توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

قیمت آپارتمان در رادیو دریا

اگر قصد خرید آپارتمان در این منطقه را دارید قیمت ها بسیار متفاوت می‌باشد اینکه آپارتمانی که خریداری می کنید چقدر به جاده اصلی رادیو دریا نزدیک باشد بسیار اهمیت داره اینکه چند سال ساخت باشد و اینکه چند واحدی به چند طبقه باشد در قیمت‌گذاری نهایی آپارتمان اهمیت بسزایی دارد.

حتماً خیلیا در مورد رادیو دریا اطلاعاتی در اختیار شما قرار دادن مطمئناً این اطلاعات ضد نقیض می باشد و یکپارچه نیست تا شما بتوانید یک تصمیم گیری خوب داشته باشید بنده و تیم خوب املاک پورولی سعی میکنیم اطلاعات کامل در مورد رادیو دریا چالوس در اختیار شما قرار دهیم.

چرا از منطقه رادیو دریا می باشد باید بگویم به خاطر ایستگاه مخابراتی که در این منطقه وجود دارد یا به اصطلاح ایستگاه رادیویی که در این منطقه مستقر است به این اسم معروف شده است به دست سالهای قبل برنامه های رادیویی در این منطقه ضبط و پخش می شده است.

خوب اگر بخواهم قیمت آپارتمان را به شما بگویم شاید این اختلاف قیمتی که در هر کوچه رادیو دریا وجود دارد به اینکه بر اساس مشخصات خود آپارتمانی قیمت ها متفاوت است شما را سردرگم کند به نظر من حتما با ما تماس بگیرید و قیمت های روز هر منطقه از رادیو دریا و هر کوچه از رادیو دریا رو خواستید در اختیار شما قرار خواهیم داد.

معرفی آپارتمان ارزان در رادیو دریا چالوس

آپارتمان ارزان الان به آپارتمان گفته می‌شود که از قیمت کارشناسی قیمت آن پایین تر باشد خوب شما می توانید هنوز که هنوزه با این قیمت آپارتمان هایی که در رادیو دریا وجود دارد یک آپارتمان ارزان قیمت خریداری کنید چرا که هستند پیمانکارانی که اقدام به ساخت آپارتمان نمودند اما با رکود در بازار مسکن جاری است این عزیزان به مشکل برخوردن به به ناچار باید واحدهای زیر قیمت به فروش برساند خوب این یک فرصت برای خریدار میباشد و میتواند یک آپارتمان ارزان قیمت را در رادیو دریا خریداری نماید.

الان آپارتمان چیزی در حدود بین ۳۰ تا ۴۵ میلیون در هر متر قیمت‌گذاری شده است البته این برای آپارتمان های نوساز میباشد شما آپارتمان های چند سال ساخت با قیمت خیلی پایین تر می توانید تهیه کنید حتی به صورت معاوضه نیز می توانید صاحب آپارتمان در چالوس باشید.

افرادی که امروزه نتوانستند با خرید زمین در چالوس یک سرمایه‌گذاری خوب و آینده داری برای خود رقم بزنند و با توجه به بالا بودن قیمت ویلاها در چالوس روی به خرید آپارتمان در مناطق برند چالوس از جمله رادیو دریا آورده‌اند.

معاوضه آپارتمان در رادیو دریا

اگر شما ملکی را در خودت نوشهر و چالوس داشته باشید و به هر دلیلی دنبال خرید آپارتمان نیز در چالوس هستید می توانید به صورت معاوضه این ملک را با هم معامله کنید اگر ملکی که دست خریداری آن را دارید یا حتی ملک شما قیمت بالاتری نسبت به ملک طرف مقابل داشته باشد می توانید مابقی آن را طبق توافق به صورت نقد پرداخت نمایید یا دریافت نمایید در هر صورت معامله به صورت معاوضه از معاملات سخت به شمار می‌رود چرا که هم فروشنده باید از ملک خریدار خوشش آید و هم ملک خریدار باید مورد پسند فروشنده باشد که این اتفاق برای انجام معامله به سختی صورت می گیرد.

آنچه که در مورد معاوضه آپارتمان در رادیو دریا چالوس وجود دارد این است که معمولاً آپارتمان مدنظر ما که در حدود ۱۷۰ متر بوده و به صورت سه خواب نیز است و قیمتی در حدود متری ۴۰ میلیون تومان مالک برای آن در نظر گرفته است برای معامله نقدی است و برای معاوضه همانطور که شما بهتر از بنده می دانید قیمت بالاتر می‌رود عرض کردم اصولاً معاوضه آپارتمان با ملک کار سختی است اما آپارتمان را اگر بخواهید با خودرو معامله کنید کار شما راحت تر است چرا که یک معامله تقریباً نقد میباشد همانطور که میدانید خودرو یک پول نقد به شمار می‌رود و یک معامله نقد نیز تلقی میشود

فروش آپارتمان چالوس با ارز دیجیتال ( بیت کوین و تتر)

خوب معامله با ارز دیجیتال این روزها قوت بیشتری گرفته البته در خارج از ایران اینگونه معاملات به راحتی و سهولت صورت می‌گیرد اما در ایران این دانش کمی در مورد ارزهای دیجیتال وجود دارد و اعتماد به آن نیز سخت است و قانونی نیز در حمایت از معامله ارز دیجیتال وجود ندارد.

معاملات ملکی با ارز دیجیتال به ندرت صورت می‌گیرد اما خب شما بهتر از بنده میداریم معمولاً برای خرید ملک با ارز دیجیتال به ویژه بیت کوین یا تتر همین سایت املاک پورولی یک مقاله به صورت کامل توضیح داده است که چگونه معاملات را انجام دهید چگونه قرارداد نویسی کنید چگونه می توانید خیلی راحت این معامله ها را ثبت کنید.

تو فراموش نکردم خدمت شما عرض کنم که ارز دیجیتال این روزها با توجه به قیمت بیت کوین که در حال صعودی بوده قیمت دلار نیز هر لحظه در حال افزایش است و شما خیلی راحت می توان یک سرمایه را به یک سرمایه دیگر تبدیل کنید و اگر بازار مک در حالت رکود قرار گرفت می‌تواند آن را تبدیل به تتر نمایید چراکه قیمت دلار افزایش خواهد بود و آن چیزی که قیمت ملک را بالا می برد بالا رفتن قیمت دلار در منطقه یا کشور میباشد.

خرید آپارتمان در چالوس رادیو دریا

همیشه این سوال بسیاری از خریداران بوده که خرید آپارتمان در چالوس اقتصادی تر و بهتر است یا خرید آپارتمان در نوشهر ؟ و ما همیشه در چند دلیل و استدلال جوابشان را می دادیم اینکه کجا آپارتمان بخرید مهم است اما مهمتر اینکه چجوری آپارتمانی قرار است خریداری کنیم چرا که خرید آپارتمان با قیمت مناسب و ارزان در این دو شهر توریستی بسیار کم است و همیشه این را باید مدنظر قرار داد که آپارتمان در نوشهر بنا به دلیل اینکه شهرسازی نوشهر مهندسی تر بوده و بسیاری از غیربومی ها نوشهر را می پسندند بیشتر و بهتر معامله می شود هر متر آپارتمان با توجه به هزینه ساخت و قیمت زمین نوشهر باز در یک جای متوسط حدود 4 میلیونی می باشد اما چالوس بقول مسافرین باکلاس تر است چرا که شهر هزار فرقه است و غیر بومی زیاد دارد

فروش آپارتمان چالوس

آپارتمان در چالوس در قیمتهای مختلف بوده و نمای زیبایی دارد و در واحدهای بالاتر ویو دریا و جنگل نیز دارد هر متر زمین الان در رادیو دریا حداقل 30 میلیون اونم برای کسانی که پول لازم هستند می باشد معمولا هر کسی که میخواد در چالوس آپارتمان داشته باشد گزینه اول اون رادیو دریا می باشد چرا که بستر توریستی دارد.

آپارتمان‌های چالوس خریداری آنها در مناطق برند چون رادیو دریا و فرج آباد چالوس هم از نگاه زندگی کردن و هم از نگاه سرمایه‌گذاری چه برای کوتاه مدت و چه برای میان مدت یک سرمایه‌گذاری بسیار مناسب می‌باشد.

قیمت آپارتمان در کوچه نامجو رادیو دریا

نام جوی یک کوچه معروف در رادیو دریا نوشهر و چالوس می باشد این منطقه تقریبا میشه گفت برند چالوس الان قیمت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری دارد این رکود دو ساله ای که در حال حاضر در بحث مسکن شمال کشور به ویژه در چالوس جاری بوده و است سبب شده است خریدارانی که به دنبال سرمایه گذاری هستند یک فرصت ایده‌آل بدست آورند البته اون عزیزانی که قصد خرید آپارتمان در چالوس را دارند و برای زندگی نیز این برنامه ریزی را انجام داده‌اند من به شخص نامجو را یک منطقه خوب میدانم.

قیمت آپارتمان 14 غربی رادیو دریا

یکی از خیابان های معروف رادیو دریا چالوس خیابان ۱۴ غربی یا همان کوچه ۱۴ غربی می باشد البته این نکته را عرض کنم که چون در تقریباً انتهای رادیو دریا قرار دارد و برای دسترسی به این کوچه باید تا انتهای رادیو دریا رفت و بریدگی دیگری وجود ندارد معمولا استقبال به همین دلیل از آن کم شده است اما ورودی بزرگ این کوچه و همچنین ساخت آپارتمان های جدید توانسته استقبال خوبی را اخیراً توسط خریداران به وجود بیاورد.

الان قیمت آپارتمان در همین خیابان های یا کوچه های غربی رادیو دریا به نسبت کمتر از کوچه های شرقی رادیو دریا می باشد دلایل آن را نیز خدمتتان عرض کردم اما این نکته را هم تاکید کنم که خود رادیو دریا برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد.

قیمت آپارتمان کوچه شبنم رادیو دریا

کوچه شبنم در انتهای رادیو دریا و در رادیو دریای غربی واقع شده است یعنی اگر شما از ساحل به سمت میدان مخابرات بخواهید حرکت کنید در سمت راست شما واقع شده است الان قیمت آپارتمان نوساز در کوچه شبنم رادیو دریا چیزی در حدود متری ۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

آپارتمان در طبقات دو واحدی و سه واحدی و در تقریباً ۶ طبقه نیز در این کوچه وجود دارد رادیو دریا جای برندی برای سرمایه‌گذاری می‌باشد.

آپارتمان نوساز چالوس رادیو دریا

هر کسی می‌خواد آپارتمان بخره در چالوس حتماً باید نوساز باشد خرید آپارتمان نوساز در رادیو دریای چالوس می‌تواند تا مدت ۱۰ سال سرمایه شما را رو به رشد نگه دارد بعد از آن چون ملک هوایی بوده و ملک شما ویلایی نیست و خاکی در آن وجود ندارد از این جهت بعد ۱۰ سال ارزش آن به شدت کاهش پیدا می‌کند و دیگر رشدی نخواهد داشت.

خوب در مورد قیمت آپارتمان‌های رادیو دریا عرض کردم الان که اواسط تیر ماه سال ۱۴۰۲ است چیزی در حدود متری ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان برای آپارتمان‌ها می‌توان در نظر گرفت البته این قیمتی است که مالکین در نظر گرفتند و در زمان رکود قیمت مطمئناً یا اقساطی خواهد شد یا کاهش پیدا خواهد کرد.

قیمت آپارتمان تک واحدی در رادیو دریا

آپارتمان‌های تک واحدی خوب گران‌ترین آپارتمان‌ها در هر منطقه‌ای هستند حالا اگر این منطقه رادیو دریا باشد که دیگه قیمت سر به فلک می‌کشد.

تعداد آپارتمان‌های تک واحدی این روزا خیلی کم است چرا که سازنده وقتی حساب و کتاب می‌کند یک آپارتمان چند واحدی سود بسیار بیشتری نسبت به آپارتمان‌های تک واحدی برای او دارد.

برند بودن خود رادیو دریا نیز ارزش ملک را چند برابر می‌کند در هر صورت اگر شما دنبال آپارتمان تک واحدی هستید نگران نباشید ما نمی‌گذاریم شما دست خالی از چالوس و رادیو دریا بیرون روید.

اگر الان به من می‌گفتید قیمت ویلا در خط ۸ چالوس چقدر است خوب یک قیمت منطقی به شما اعلام می‌کردم اما در مورد آپارتمان تک واحدی کار کمی سخت است چرا که تعداد این آپارتمان‌ها در چالوس به ویژه در رادیو دریای چالوس بسیار کم می‌باشد.

قیمت آپارتمان 60 متری در چالوس

اگر اینجا تهران بود اینقدر قیمت ملک بالا است که معمولاً مالکین به قطعات کوچک روی آوردند یعنی واحدهای ۳۰ متری ۴۰ متری ۵۰ متری ۶۰ متری طرفدار بیشتری دارد اما در شمال کشور به ویژه در چالوس و رادیو دریا به جهت توریستی بودن قیمت کمی متفاوت است.

الان قیمت آپارتمان ۶۰ متری در چالوس به علت اینکه تعداد به شدت کم می‌باشد شاید قیمت بالاتری داشته باشد بحث متراژ آپارتمان نیست بحث تعداد این گونه واحدها در چالوس می‌باشد معمولاً کمترین واحدی که در چالوس وجود دارد به ویژه در رادیو دریا ۸۰ متری می‌باشد.

این نکته را عرض کنم که خوب قیمت هر متر آپارتمان را بارها در همین مطلب عرض کردیم اما اگر شما تمایل داشته باشید واحد کوچکی را خریداری کنید ما می‌توانیم به شما چند پیشنهاد خوب در نوشهر یا چالوس جهت خرید آپارتمان بدهیم.

رادیو دریا چالوس

از این عنوان من تعجب نکنید واقعاً رادیو دریای چالوس این روزا خیلی حرف‌ها برای گفتن در جهت سرمایه‌گذاری دارد شما هر منطقه از رادیو دریای چالوس را نگاه کنید و اگر یک زمین خالی ببینید سال بعد این زمین خالی در حال ساخت آپارتمان می‌باشد.

این روزها ساخت آپارتمان در رادیو دریا به ویژه منطقه گرامجان چالوس به شدت رشد کرده است الان گرامجان که از رادیو دریا و ۱۳ غربی راه دارد واقعاً ساخت و ساز در آن شدت گرفته است و هر روز در حال ساخت یک آپارتمان جدید در این منطقه هستیم.

افزایش قیمت آپارتمان در چالوس بیشتر در این موضوع دلالت دارد که تهرانی‌ها به این منطقه وارد شدند و متاسفانه بومی‌های منطقه را در منگنه قرار دادند این عزیزان برای اجاره و خرید آپارتمان با مشکل عدیده‌ای همراه هستند. من نمی‌خواهم گلایه از حضور توریست در منطقه بکنم من نمی‌خواهم مانع ورود سرمایه‌گذارها شوم اما این افزایش بی‌رویه قیمت اجاره بها در رادیو دریا خیلی از بومی‌های همین منطقه را دچار مشکلات اقتصادی نموده است

قیمت آپارتمان ۱۳ غربی رادیو دریا

منطق ۱۳ غربی رادیو دریا که به سلیم آباد و گرامجان چالوس نیست معروف است اخیراً آپارتمان سازی در این منطقه بسیار رشد داشته و شاید بگوییم تقریباً طی دو سال اخیر بیش از ۱۰ آپارتمان در ورودی همین کوچه ساخته شده است.

۱۳ غربی رادیو دریا از لحاظ دسترسی به امکانات شهری بسیار جای مناسبی می‌باشد آپارتمان‌های نوساز زیادی در این منطقه وجود دارد و استقبال غیر بومی‌ها نیز از این منطقه بسیار زیاد می‌باشد.

معمولاً عزیزانی که برای خرید ویلا چالوس نتوانستند اقدام کنند امروز با خرید آپارتمان در چالوس می‌توانند یک ملک بسیار خوب در شمال کشور به ویژه در شهر چالوس داشته باشند.

الان همین مشاور املاک ویلا نوشهر که یکی از شعب خود را در چالوس و در رادیو دریا افتتاح نموده است به عنوان یک همکار مورد اعتماد و خوب می‌تواند مشاوره خوبی به شما خریدار عزیز ارائه دهد.

پیش فروش آپارتمان در رادیو دریا

با توجه به رکودی که الان در بازار مسکن وجود دارد شما خیلی راحت می‌توانید آپارتمان‌های موجود در رادیو دریا را پیش فروش شده است را خریداری نمایید تا بعد از این رکود سود هنگفتی کنید.

پیش فروش آپارتمان‌ها فرصت خوبی برای مستاجران عزیز به وجود آورده است آن هم در منطقه رادیو دریا که واقعاً منطقه برندی در چالوس است.

خوب این پیش خریدایی که شما انجام می‌دهید سعی کنید تزیینات داخلی از جمله کابینت و شیرآلات را خودتان بر عهده بگیرید تا از جنس‌های با کیفیت در واحد خود استفاده کنید.

اگر می‌پرسید که الان پیش خرید متری چند است باید بگویم چیزی در حدود بین متری ۳۰ میلیون تا ۳۵ میلیون تومان پیش خرید آپارتمان‌های خوب در رادیو دریای چالوس می‌باشد.

مشخصات آپارتمان فروشی در رادیو دریا چالوس

طبقه اول مساحت ۲۰۳ متر بجز ۸۰ متر تراس اختصاصی که بطور کامل پشت سند قید شد

سه خواب دو مستر

کابینت ها از ام دی اف ای جی تی روف گاردن مشاع + آلاچیق و باشگاه ورزشی مشاع.

محوطه مشاع حدود ۴۰۰ متر

رادیو دریا. قیمت ۹.۹ میلیارد

تراس ها چمن مصنوعی و چوب پلاست

سقف تراس سقف متحرک اتوماتیک

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00