زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 45 میلیارد تومان

فروش ویلا ۵۰ میلیاردی لاکچری نوشهر

این ویلا یقیناً لاکچری ترین و لوکس ترین ویلای نوشهر می باشد شما اگه قیمت ویلا توجه کنید و به مشخصات و عکس هایی که ما در اختیارتان قرار میدهیم دقت کنید حق می دهید که قیمت کارشناسی ملک بیشتر از قیمت اعلامی باشد در مورد خرید ویلا لوکس نوشهر باید عرض کنم که مهمتر از ویلا لاکچری و امکانات آن منطقه ای که ویلا در آن دارد اهمیت بیشتری دارد در ذیل توضیحات جامع تری از ویلا عرض شد.

 ویلا میلیاردی لاکچری نوشهر

این ویلای بسیار زیبا و شیک که حدود ۱۲۰۰ متر زمین و حدود ۱۰۰۰ متر زیربنا داشته به صورت تریبلکس بوده و کاملاً نوساز و لاکچری و کلید نخورده بوده و حومه شهر هست منطقه برند و لاکچری است اما به دلیل اینکه این فایل بین همکاران لو نرود از ذکر منطقه خودداری میکنیم.

ویلا لاکچری دالرای سند تک برگ داشته جواز ساخت و پایان کار داشته از نظر مدارک همه چیز تمام است اما نکته مهم دیگر امکانات خود ویلا میباشد که دارای استخر و جکوزی و سونا می باشد خوابها هم مستر هست.

فروش ویلا ۵۰ میلیاردی لاکچری نوشهر

یعنی شما هر پنج خواب را با مستر و کمد دیواری در اختیارتان قرار می دهند کف سرامیک ، تراس رو به جنگل و حیاط سازی بسیار زیبا و شیک که آلاچیق داخل حیاط داشته و نمای سنگ ، که از بهترین کیفیت سنگ ها استفاده شده است.

مشخصات ویلا لاکچری

یک خواب پایین دو خواب طبقه دوم و دو تای دیگه طبقه سوم میباشد کلا منطقه غیر بومی نشین هست قابل معاوضه نیز با ملک لاکچری در تهران که اقساط نیز فروخته خواهد شد و تا دریا نیز فاصله بسیار کمی میدارد.

البته خوب نوشهر فاصله دریا و جنگل آن کم بوده اما خوبی این نکته را برای اون عزیزانی که از نوشهر شناخت ندارند عرض کردیم حدود ۵۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده که البته برای خرید نقدی تخفیف بسیار خوبی در نظر گرفته شده است.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : alikha