زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

فروش ویلا نوساز خط گاز بندپی نوشهر

فروش ویلا نوساز خط گاز بندپی نوشهر

یکسری افراد هستند که علاقمندند در خط گاز زمین و ویلا خریداری کنند البته اگر قسمت شمال خط گاز شما زمین خریداری کنید و بخرید ویو جنگل شما به خاطر حریم خط گاز همیشگی و ابدی است حالا اگر بخواهید در سمت جنوبی بگیرید یعنی به سمت پشت به کوه باشد و ویلای شما اگه ویلا تریبلکس باشد تقریباً میتونید همیشه دریا را داشته باشید.

قیمت ویلا نوساز خط گاز بندپی نوشهر

اما نکته مهم در مورد خط گاز این میباشد که حریم خط گاز همیشه یک ویوی ابدی برای مالک به وجود می‌آورد  اگر در بندپی باشد بیشتر مورد توجه میباشد چرا ؟ برای اینکه بندپی خود یک منطقه برند می‌باشد ۲ ورودی بندپی یکی از نزدیک مزگاه و دیگری از کنار پوشاک استانبول که ورودی بندپی و نگارنده  می باشد.

از هر طرف وارد بشوید شما به خط گاز خواهید رسید این خط گاز الان اگه مراجعه کنید یعنی اوایل زمستان سال ۱۴۰۰ خواهید دید ویلاهای بسیار زیادی در این منطقه ساخته شدند که همگی آنها بالای ۱۰ یا ۲۰ میلیارد قیمت دارد خواستم این را خدمت شما عرض کنم که ویلاهای میلیاردی بسیار زیادی در این منطقه ساخته شدن ویلاهای نوساز ، کلید نخورده و بسیار شیک و لوکس هستند.

ویلا نوساز در خط گاز بندپی معمولاً قیمت کمتری نسبت به دیگر نقاط بندپی نوشهر ندارد چرا که حریم خط گاز بندپی سبب شده است شما یک ویدیوی همیشگی نسبت به جنگل بندپی داشته باشید معمولا فروش ویلا نوساز در بندپی آن هم در خط گاز بندپی استقبال زیادی از آن می شود.

 

باید توجه داشته باشیم که این ویلا که حدود ۲۷۰ متر زمین و ۱۷۰ متر بنا دارد به صورت دوبلکس ساخته شده است نوساز و کلید نخورده می باشد و کل خط گاز تقریباً منطقه غیر بومی نشین است آب برق گاز روی زمین یا روی ویلا نصب و سوار می باشد جواز ساخت و سند تک برگ دارد.

خرید ویلا نوساز خط گاز بندپی نوشهر

ویو ابدی جنگل نیز دارد یک خواب پایین و دو خواب بالا دارد کف سرامیک هر اتاق خواب کمد دیواری و دو خواب بالا نیز مستر می باشد تراس رو به جنگل بسیار زیبایی دارد پارکینگ دارد انباری دارد و چون نزدیک جاده اصلی میباشد استقبال زیادی از آن می شود.

قیمت بسیار مناسبی دارد هرچند این مطلب ما در اوایل بهمن سال ۱۳۹۹ می گذاریم باید توجه داشته باشیم چون قیمت ویلا ها و بخصوص زمین در حال رشد است و پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۰ این روند شدت بیشتری نیز بگیرد بهترین فرصت برای خرید اوایل بهمن ماه می باشد.

این نکته را باید خدمت شما عزیزان عرض بکنیم که املاک پورولی با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا از نوشهر تا رویان نور می‌تواند با مشاورین که در اختیار دارد بهترین مشاوره‌ها را جهت خرید و فروش ویلا و زمین در اختیار شما قرار دهد.

فروش ویلا نوساز خط گاز بندپی نوشهر

در آخر خدمت شما خریداران عزیز عرض می کنیم که بندپی به عنوان برند ترین منطقه نوشهر بهترین محل برای سرمایه گذاری و زندگی می باشد از این رو توصیه می‌کنیم حتماً نسبت به خرید این گونه زمین ها و ویلاها اقدام فوری انجام دهید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : J