زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 15 میلیارد تومان

فروش ویلا ملاکلا

فروش ویلا ملاکلا

منطقه ملاکلا نوشهر در نزدیکی سیسنگان نوشهر واقع شده و سد آویدر و دریاچه ارواح نوشهر از جاذبه های توریستی آن بشمار می رود اما بزرگترین ویژگی ملاکلا نوشهر که سبب شده خریداران زیادی برای خرید ویلا در ملاکلا نوشهر اقدام کنند چسبیده بودن به جنگل و داشتن ویو دریا و جنگل به صورت همزمان میباشد اینها که عرض شد تنها بخشی از مزایای خرید ویلا در ملاکلا میباشد.

فروش ویلا ملاکلا

قیمت ویلا ملاکلا

در مورد مزایای خرید ویلا در ملاکلا این نکته مهم به نظر میرسد که باید در قالب مزایا و معایب خرید ویلا در ملاکلا صحبت کرد از مزایای خرید ویلا در ملاکلا مانند این ویلا لوکس این است که ملاکلا منطقه برند میباشد اکثر زمین ها داخل بافت هستند و اصولا برای کسی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر است ملاکلا گزینه مناسبی چه برای خرید ویلا ارزان و چه برای خرید ویلا لوکس میباشد.

ویلا استخردار جنگلی
زمین ۵۵۰متر
بنا ۵۰۰متر در ۳طبقه
اتاق سرایداری ۱۰۰متری
با سند الاچیق سونا خشک بخار
وان جکوزی
اب برق گاز
قیمت: 14 میلیارد
معاوضه با تهران

ملاکلا کجاست و بهترین جای آن کجاست باید بگوییم ملاکلا منطقه ای زیبا در دل طبیعت با ویو عالی و زمین هایی به ارزش طلا و قیمت های ارزان و لوکس است.

خرید ویلا لوکس ملاکلا

دوستان دقت داشته باشند خرید ویلا لوکس در نوشهر با توجه به بالا رفتن قیمت زمین ها ، کار کمی سخت شد چرا که بی شک قیمت ویلاها نیز با توجه به افزایش هزینه ساخت بالا رفته و خریدار نیز دنبال ویلا لوکس اگر هست باید این نکته را در نظر بگیرد که خود قیمت ویلا لوکس بسیار بیشتر از ویلا معمولی یا نقلی است و در هر صورت دفتر املاک پورولی آماده دادن مشاوره و راهنمایی به شما خریدار و سرمایه گذار عزیز است.

بررسی قیمت زمین در ملاکلا

آنچه که در خرید ویلا اهمیت دارد بسیار تاثیر گذار در قیمت می باشد قیمت زمین در آن منطقه می باشد شما تصور کنید برای خرید ویلا دو فاکتور مهم را حتماً بررسی کنید اول هزینه ساخت یک ویلا در آن منطقه و دوم قیمت زمین در منطقه ای که در خرید ویلا را دارید.
مثلاً در همین ملاکلا نوشهر شما هر متر زمین داخل بافت که بتوانید برای ساخت و ساز اقدام نمایید حداقل متری ۱۲ میلیون تومان می باشد البته این قیمت برای زمینهای منطقه غیر بومی نشین است.
برای زمینهای شهرکی قیمت بالاتر میباشد برای زمینهای منطقه بومی نشین نعمت پایین‌تر است و به همین ترتیب هر نقطه از یک روستا قیمت خاص خود را دارد.

ویلا ارزان در ملاکلا

همیشه برای ویلاهای ارزان بیشترین خریدار و مشتری وجود دارد تصور کنید اگر بخواهید یک ویلای ارزان را در ملاکلا خریداری کنید چیزی در حدود دو و نیم تا سه میلیون تومان باید بودجه شما باشد.
پیکر اگر برای شما اهمیت دارد  منطقه‌ ای است که ویلای ارزان خریداری می کنید که کمترین قیمت را داشته باشد دور ملاکلا را خط بکشید چرا که ارزشی منظره برندینگ ای منطقه به قدری بالا می باشد ارزان ترین ویلا ها نیز همان قیمتی است که عرض کردیم.
اصولاً ویلاهای ارزان در ملاکلا تعدادشان بسیار کم می‌باشد و گاه از تعداد انگشتان یک دست نیز کمتر است و ویلاهای ارزان با قیمت حدود دو و نیم میلیارد نهایت تا ۲۰۰ متر زمین و یکصد متر بنای چند سال ساخت دارد و اصولاً نیز خبری از سند تک برگ برای اینگونه ملک ها وجود ندارد.

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

کانال تلگرام املاک پورولی

http://telegram.me/pourvali

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 359