زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 4 میلیارد تومان

فروش ویلا انارور

فروش ویلا انارور

اگر شما هم به دنبال خرید ویلا در انارور نوشهر هستید ما یک سری توضیحات در مورد ویلاهای انارور ، چه ویلای شهرکی و چه ویلاهای لوکس و البته قدیمی و کلنگی در سایت املاک پورولی بارگذاری کردیم که امیدواریم مورد توجه شما خریداران عزیز یا سرمایه‌گذار گرامی واقع گردد.

قیمت ویلا در انارور نوشهر

خرید ویلا در انارور با قیمت ارزان و قابل معاوضه با تهران و کرج نیز انجام می شود فروش شرایطی ویلا در انارور که دارای سند تک برگ و نوساز و دارای جواز ساخت نیز هست این ویلای شهرکی که دارای نگهبانی 24 ساعته که در نزدیکی جاده اصلی می باشد فاصله خود انارور تا نوشهر حدود 16 کیلومتر بوده که بین نور و نوشهر واقع شده و تا نور نیز حدود 30 کیلومتری فاصله دارد خرید ویلا انارور همیشه پر سود بوده چرا که یک منطقه توریستی و با برد اقتصادی بالایی میباشد

قیمت زمین در انارور نسبت به جاهای دیگر بسیار ارزان بوده و البته این به دلیل شروع رشد قیمتی ان میباشد و در ایینده نزدیک از گرون ترین زمین ها است

مشخصات ویلای انارور

زمین 280 متر

بنا 180 متر

پایانکار

اب برق گاز

ویوی عالی جنگلی

حیاط سازی شده

با توجه به ارزش زمین منطقه و همچنین بالا رفتن هزینه ساخت یک ویلا در انارور که درپی تورم در مصالح ساختمانی پدید آمده است سبب شده که شمال کشور قیمت ویلا بسیار بالا برود و الان کمترین قیمت یک ویلا نوساز در انارور نوشهر حداقل 3 یا 4 میلیارد تومان باشد اونم اواسظ تابستان 1400 که بعدها بیشتر هم خواهد شد.

ویلا لوکس در انارور چه قیمتی است؟

عجب سوالی کردید ببینید دوستان معمولاً انارور در مناطق خوب آن به ویژه در خیابان فرسیان، دهکده کتی انارور ویلاهای لوکس بیشتری خواهید یافت البته خیابان شالیزار انارور نیز همین گونه است چون شما از خیابان شالیزار انارور می‌رسید به دهکده کتی این مسیر معمولاً غیربومی زیادی وجود دارد و ویلاهای لوکس هم در مناطق غیر بومی ساخته می‌شود و پیمانکاران سعی می‌کنند در مناطق برند ویلاهای لوکس و لاکچری بسازند.

خوب شاید سوال کنید منظور املاک پول فوری از ویلا لوکس چیست ببینید ما هر ویلایی را ویلا لوکس نمی‌گویم ویلای لوکس یکسری مشخصات دارد. الان ماشالله انقدر قیمت زمین بالا رفته و هزینه ساخت بالاست که شما هر ویلایی بسازید میلیاردی قیمت دارد پس نمی توان با قیمت یک ویلا به آن ویلای لوکس گفت معمولاً استخر دارد ویلای لوکس دوبلکس هستند نوساز هستند خوابهای آنها مستر است ویدیو جنگل و تراس بزرگ رو به جنگل دارند مدارک کامل از جمله سند و جواز ساخت دارد جکوزی دارند و بسیاری از امکانات دیگر را باید یک ویلای لوکس داشته باشد تا با آن هم چنین لقبی را القا نمود.

از ویلاهای شهرکی انارور نوشهر چه خبر؟

ببینید انارور بیشترین شهرک ها آن در خیابان فرسیان وجود دارد ویلاهای شهرکی بسته خود شهرک ارزشمند هستند ببینید بزارید توضیح بدهم اگر یک شهرکی برند باشد یا شناخته شده باشد معمولا ویلاهای لوکس و لاکچری در آن قرار دارد اگر نه فقط صرفاً یکسری ویلاهای قدیمی  یا مثلاً همکف در آن وجود داشته باشد نمی‌توان به این ویلا یا این شهرک ، شهرک برند گفت چرا ؟ چون خریدار معمولاً اونهایی که غیربومی هستند و دنبال یک ویلای شیک هستند جاهایی را خریداری می‌کنند که اولش شهرکی باشد چرا ؟ چون شهرکی بودن ویلا به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته همان امنیتی را فراهم می کند که خریدار به دنبال آن است امنیت برای یک غیر بومی اولویت می باشد اولویت بعدی آنها سند دار بودن و الی آخر می باشد.

چند سوال اینجا مطرح می شود چه شهرک هایی در انارور وجود دارد ؟ ببینید دوستان در انارور در دهکده کتی و خیابان فرسیان بیشتر این شهرک‌ها وجود دارد شهرک پامچال یکی از شهرک های برند انارور می باشد که خیلی از شما عزیزان با آنها آشنایی دارید و عزیزانی هم که به دنبال خرید ویلا شهرکی در نوشهر هستند حتماً این شهرک ها اسمشان به گوش آنها رسیده است اصولاً هرگاه برای ویلا سازی زمین ها را به اندازه های یکسان قطعه بندی می کند اگر به دنبال خرید ویلا با زمین زیاد در انارور هستید باید به شهرک‌های دیگر مجاز مراجعه کنید اگر به دنبال صرفاً ویلای لوکس لاکچری هستید معمولاً زمین کمتری دارند چرا که ویلاهای قدیمی با زمین زیاد و ویلاهای جدید با زمین کمتری ساخته شده اند.

معاوضه ویلای انارور با خودرو یا آپارتمان

چرا تعجب کرده اید ما در انارور نیز چند ویلا با شرایط خوب برای خرید داریم که یکی از آن شرایط معاوضه با خودرو ، دفتر یا آپارتمان در تهران هست الان ما دفاتری رو در تهران داریم که حاضرند با آن زمین یا ویلا در انارور معاوضه کند حالا به دلایل مختلف از جمله اینکه بستگان این عزیزان در انارور ویلا دارند یا از برند بودن انارور ، ویوی انارور و مردمان با فرهنگ انارور خوششان آمده دیگر که سبب شده است خریدار حتی به صورت معاوضه ویلای انارور را خریداری کند.

معمولاً معاوضه با خودرو بیشتر استقبال می شود دلیل آن نیز این است که خودرو معمولاً خریدار بیشتری دارد اما ملک به دلیل سلیقه‌ای بودن خریداران به نسبت کمتری دارد اگر شما با خودرو معاوضه کنید تقریباً ویلای خود را به صورت نقد فروخته اید چرا که اگر بخواهید در کمترین زمان ممکن می توان خودرو را فروخت و تبدیل به پول نقد کرد و اگر ویلای شما گران تر از خودرو بود خریدار مابه تفاوت قیمت خودرو به شما پول نقد نیز خواهد داد.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 58