زمان انتشار : 4 سال پیش
قیمت 8 میلیارد و 500 میلیون تومان

فروش ویلا لاکچری نوشهر حومه

فروش ویلا لاکچری نوشهر حومه

در اینکه الان همه آگهی زدند و نوشتند فروش ویلا لاکچری نوشهر حومه و شهرکی و … ، شکی نیست اما اونهایی که خریدار واقعی باشند با یه نگاه سطحی به عکس میتونند بفهمند که واقعا این ویلا لاکچری که میگن و اونچه که شما می خواهید چقدر به هم نزدیک است .

ویلا لاکچری در نوشهر درسته کم نیست و همشون بالای چندین میلیارد است اما یه موقع یه ویلای لوکس که مالکش پول لازم باشه هم پیدا میشه مثل این ویلا که امروز براتون آوردم..

معمولا ویلاهای لاکچری ویو دریا و جنگل دارند و نزدیک جاده صالی هستند و دسترسی به مراکز رفاهی هم دارند و از همه مهمتر اینکه هم نوساز هستند و هم سنددار و هم اینکه تو منطقه غیر بومی نشین نوشهر قرار دارند.

ویلا شیک نوشهر

شهر نوشهر همانگونه که شما خودتون هم تحقیق کردین میون شهرها و استان های شمالی تنها شهری است که فاصله دریا و جنگل در اون کمتر از دو کیلومتر است یعنی شما هر جا از حومه نوشهر رو دنبال ویلا باشید ویلاها همشون ویو جنگل رو دارند اخه اصلا فاصله ای بین جاده اصلی و کوه وجود نداره حومه نوشهر هم که همشون ویلایی هستند یعنی ویو شما همیشگی است مخصوصا اگر شهرکی باشه که طبق اساسنامه ساخته میشه و بی شک هم قاعده و قانون خودسو داره تا ارزش شهرک و زمین های شهرک بره بالا .

مشخصات ویلا

400 متر زمین با حدود 300 منر بنا تو منطقه غیر بومی نشین که چهار خوابه بوده و کلید نخورده هم می باشد ویلا همانگونه که تو عکس معلومه لوکس هم است معمولا ویلا لوکس نوشهر با قیمت های خیلی بیشتری تو همین سایت هم معرفی شده است اما این ویلای شیک قضیه اش فرق دارد با همه ویژگی ها از جمله سند و جوازی که دارد قیمت بسیار مناسبی دارد و از بهترین متریال در ساختش استفاده شده است

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : y7