زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 8 میلیارد تومان

فروش ویلا قدیمی ساخت نوشهر مزگاه

فروش ویلا قدیمی ساخت نوشهر مزگاه

اگر به دنبال یک ویلای قدیمی ساخت یا به اصطلاح کلنگی در مزگاه نوشهر هستید ما یک گزینه بسیار مناسب با قیمت ارزان دارای سند تک برگ شش دانگ با دو ویلا در یک زمین ۵۰۰ متری در منطقه مزگاه نوشهر را جهت فروش فوری خدمت شما عزیزان در سایت بارگذاری کرده ایم.

فروش ویلا قدیمی ساخت نوشهر مزگاه

خرید ویلا قدیمی ساخت در مزگاه نوشهر

همانطور که از عنوان مطلب برمی‌آید این ویلا در حدود ۲۰ سال ساخت می باشد در یک زمین ۵۴۴ متری قرار دارد البته نمی‌توان آن را یک ویلا در نظر گرفته شده در یک زمین میباشد دوبله چسبیده به هم که هر کدام از این ویلاها دارای دو خواب مجزا بوده دارای سرویس حمام آشپزخانه هال پذیرایی مجزا اما به همدیگر چسبیده هستند یا به اصطلاح توسط یک تیغه از هم جدا شدند مشترک میباشد ویلا قابل سکونت بوده البته چون شخصی سازی شده است از نظر کیفیت ساخت بسیار مناسب میباشد.

خوب منطقه مزگاه بعضی خیابان های آن بسیار ارزشمند است مثل شهرک نوروزی  شهر کازرون شهرک پشتوان خیابان کلاه گرین ها از مناطقی خوب مزگاه به شمار می رود از این جهت این فایل که حدود ۵۴۴ متر با سند شش دانگ زمین دارد که قابل تبدیل به دو قطعه نیز می باشد بسیار گزینه مناسبی میباشد.

ویلا قدیمی با زمین زیاد در مزگاه نوشهر

وقتی حرف از یک ویلای کلنگی می شود مطمئنا همه شما بهتر از بنده می دانید ویلای کلنگی عمر بالای ۲۰ سال دارد در ۲۰ سال گذشته ویلاهایی که می ساخت حداقل ۵۰۰ متر زمین داشت مثل امروز نبود که با ۲۰۰ متر زمین و ۴۰۰ متر بنا قیمت‌های نجومی به ویلاها بدهند در گذشته زمین زیاد اما ویلاها همکف یا پیلوت و نهایتاً نیم پیلوت بودند.

این ویلا که خدمت شما آورده ایم نیز همین مشخصات داد درست است یا ویلا قدیمی باشد اما ۵۶۳ متر در داخل سند و در حدود پانصد و چهل و چهار متری حدوداً متراژ زمین می باشد چون بر نزدیک به ۲۰ متر دارد قابل تفکیک به دو قطعه نیز می باشد روی زمین قرار دارد یک بنای همکف بزرگی دارد که به دو ویلای چسبیده به هم یعنی توسط یکی از هم جدا شدند که هر ویلا ورودی مجزایی دارد و دارای دو خواب نیز می باشد.

ویلاهای قدیمی یا ویلا باغ به شکل ساخته شده‌اند که معمولاً ویلا در انتهای زمین و باغ در جلو قرار دارد اما این ویلا قدیمی و کلنگی برعکس می پرسد شما یک حیاط خلوت بسیار زیبایی را پشت ویلا خواهید داشت.

قیمت ویلا کلنگی نوشهر مزگاه

شما بهتر از بنده می دانید که ارزش زمین های مزگا بسیار بالا می باشد یعنی یک زمین داخل بافت که انشعابات داشته باشد و نه سند شش دانگ دارد در حدود متری ۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود حال اینکه این ویلا دارای ۵۶۳ زمین اما یک ویلای قابل سکونت نیز دارد در حدود ۲۰ متر بر جلوی آن می باشد البته در حدود ۳۱ متر عمق زمین می باشد.

چون ویلا قدیمی و کلنگی در مزگاه بسیار نادر می باشد گزینه خیلی خوبی باشد مالک ویلا در حدود ۸ میلیارد تومان برای آن قیمت گذاشته که انصافاً با امتیازاتی که دارد قیمت بسیار خوبی دارد نزدیک جاده اصلی میباشد منطقه مطلقاً غیر بومی نشین است و بسیاری از آپشن ها و امتیازات دیگری که اگر حل زمین امتیازات داشته باشد قیمت آن نجومی خواهد بود اما شما این ملک را با قیمت زیر قیمت کارشناسی می توانید خریداری کنید.

شما بهتر از بنده می دانید خرید خانه باغ نوشهر این روزها بسیار طرفدار دارد اما فایل برای فروش هم نیز بسیار کمیاب و نادر میباشد از این جهت اگر در مناطق برند چون مزگاه این ویلا و ویلاهای از این قبیل برای خرید پیدا کرده اید و آن را از دست ندهید.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00