زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 12 میلیارد تومان

فروش ویلا شهرکی در چیلک نوشهر

فروش ویلا شهرکی در چیلک نوشهر

اگر به دنبال خرید ویلا در نوشهر هستید توصیه می کنیم با توجه به ارزش منطقه ای نوشهر چلک نوشهر گزینه بسیار مناسبی برای خریداری و سرمایه گذاری می باشد دلایل بسیار زیادی برای این ادعای خود داریم از جمله برند بودن منطقه به استقبال بی نظیر سلبریتی‌ها از این منطقه می باشد.

فروش ویلا شهرکی در چیلک نوشهر

ویلا داخل شهرک در چیلک نوشهر

وقتی اسمت چیلک نوشهر به زبان می آیند همه شما می دانید که برندترین منطقه در نوشهر را چیلک نوشهر به تنهایی یدک می کشد البته این نکته را هم خدمت شما عرض بکنم چه زمینه های جنگلی چه زمین های ساحلی در چلک نوشهر از نظر قیمتی نسبت به سایر مناطق قیمت بالاتری دارد خب دلایل مختلفی برای این ادعا وجود دارد که در ادامه بیشتر با هم صحبت خواهیم کرد به اطلاعات بیشتری را کسب خواهیم نمود.

شهرک های منظره دریا در ریاست جمهوری چهره ک شهرک میانجی در ورودی چلک ، شهرک سوگل در پای کوه چلک ، شهرک پامچالان و بسیاری از شهرک های معروف دیگر که در چلک نوشهر واقع شده‌اند به جرات میتوان گفت از مشهور ترین شهرکهای نوشهر به شمار می‌روند.

مشخصات و ویژگی ویلا شهرکی در نوشهر چلک

اگر تمایل دارید هر چه سریعتر با ویژگی و مشخصات این ویلا شهرکی آشنا شوید بنده به صورت مختصر اما کامل در مورد امکانات و ویژگی های ویلای شهرکی توضیح خواهم داد.

چلک ویلا شهرکی
کلا شهرک دارای 13 قطعه زمینه که سرهمه قطعه ها علمک گاز رفته سر زمینها و برق دارد و فقط 2 قطعه ساخته شده
شهرک جنگلی با اصالت و قدیمی وسط چلک شهرک دارای دو درب می باشد
دو ورودی از داخل چلک و بر جاده اصلی چیلک دارد.
دارای نگهبانی 24 ساعته فاز شب
کلیه انشعابات ویلا وصل می باشد
بافت باغات
دارای پایان کار
402 متر زمین
263 متر بنا
3 خواب مستر
5 تا سرویس
2 تا بالکن
وان جکوزی
استخر چهار فصل
پارکینگ
کف سرامیک
کابینتها MDF ترک
شومینه

قیمت پیشنهادی 12 میلیارد
ترجیحا فروش نقدی
در غیر اینصورت نصف مبلغ نقد مابقی تهاتر ترجیحا با ملک تهران و یا خودرو
در صورت فروش با شرایط عالی کمیسیون عالی هم پرداخت خواهد شد.

خرید ویلا شهرکی در چیلک نوشهر

قیمت ویلا شهرکی در چلک نوشهر

خوب اولین سوالی که برای یک خریدار ویلا به وجود می آید این است که آیا این ویلا داخل شهرک قرار دارد و محدوده قیمتی آن به چه صورت میباشد دوستان عزیز همانطور که خودتان بهتر از بنده می دانید ویلاهای شهرکی گرانتر از ویلاهای غیر شهرکی هستند به این امر بسیار طبیعی می باشد که دلیل عمده آن را وجود نگهبانی و امنیت بسیار بالا برای ویلا ها یا زمینهای شهرکی در هر نقطه از نوشهر یا به اصطلاح شمال کشور صادق می باشد.

اگر شما به دنبال این باشید که ویلای شهرکی شما برای چه محدوده قیمتی قرار دارد و چه ویژگی هایی دارد باید خدمتتون عرض کنیم که ویلاهای شهرکی بسته به اینکه در چه شهری واقع شده اند و آن شهرک در چه منطقه ای قرار دارد قیمت گذاری می شود الان شما تصور کنید ویلای شما در منطقه چلک نوشهر و داخل یک شهرک قرار دارد.

خوب در حالت عادی ویلاهای غیر شهرکی به خاطر قیمت بالای زمین در چلک نوشهر ارزشمند هستند حالا اگر به دنبال خرید ویلا در چلک نوشهر باشید و آن ویلا داخل شهرک نیز باشد حداقل از قیمت ۶ میلیارد شروع میشود و تا چند ده میلیارد نیز وجود دارد.

خرید ویلا شهرکی به صورت تهاتر و شرایطی

این پیشنهادی که ما خدمت شما عرض می کنیم همانطور که در توضیحات ملک نیز آمده است مالک آن را به صورت اقساط چند ماه یا به صورت تهاتر نیز به فروش میرساند به این شکل که شما نصف مبلغ تعیین شده و قیمتی که مالک برای ویلای شهرکی خود در چلک نوشهر در نظر گرفته است را به صورت نقد و مابقی آن که در حدود ۶ میلیارد می‌باشد را در تهران به صورت یک واحد آپارتمانی یا قطعه زمین یا به هر شکلی دیگر تهاتر خواهد کرد.

پیشنهاد تقاطع یک پیشنهاد بسیار عالی می باشد چرا که آزادی عمل را برای خریدار بسیار بیشتر خواهد کرد این نکته برای املاکی ها فقط سخت خواهد شد به ویژه املاک پورولی چرا که باید هر دو مهر به تایید خریدار و فروشنده برسد و این کار معمولا در معاملات بسیار سخت و زمانبر خواهد بود.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00