زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 8 میلیارد تومان

فروش ویلا شمعجاران نوشهر

فروش ویلا شمعجاران نوشهر

این را باید عرض کنم برای اون دسته خریداران ویلا در شمعجان که فروش ویلا شمعجاران نوشهر همیشه برای کسانی که دنبال یه منطقه غیر بومی نشین و برند که هم نزدیک نوشهر باشد و هم برای زندگی و سرمایه گذاری عالی باشد است این موضوع رو باید یادآور شوم که شمع جاران مرز بین یک منطقه خوب و برند با منطقه بومی نشین می باشد. من درست همان چیزی است که برای خرید ویلا در نوشهر یک منطقه عالی باید داشته باشد.

هر متر زمین تو شمعجاران الان هیچی نباشه بالای 9 میلیون قیمت دارد این یعنی شما دارید ویلاهایی رو خرید می کنید که هم قیمت و همتراز مناطق برندی چون لتینگان و خیرودکنار می باشد.

قیمت ویلا شمعجاران نوشهر

اصول کار بر این است اگر شما قصد خرید زمین کرده اید اون هم برای سرمایه گذاری ، باید در منطقه ای این کار انجام دهید که رشد داشته باشد و ویلایی هم که میخرید هم برای زندگی مناسب باشد و هم نگاه سرمایه گذاری به آن داشته باشید. این ویلا با مشخصات که در پایین درج شده همان چیزی است که از نظر هر دو نگاه مناسب است باز بسته به نگاه شما دارد که قصد خرید ویلا در شمع جاران با چه مشخصاتی را دارید.

230 متر زمین

205 متر بنا

3 خواب با مستر
دارای سند شش دانگ

پایان کار
داخل شهرک با نگهبانی
موقعیت توریستی
قیمت:سه میلیارد

نوشهر شمعجاران

فروش ویلا شمعجاران نوشهر

خرید ویلا شمعجاران نوشهر

اینهایی که عرض شد نشان از این دارد که شما باید تو خرید ویلا شمعجاران نوشهر بیشتر تامل کنید چرا که هر چقدر دیرتر اقدام کنید قیمت بالاتر می رود و این یعنی فرصت سوزی در گل بازار مسکن در نوشهر می باشد

توصیه نهایی ما به شما این است که در خرید و فروش ویلا شمعجاران نوشهر همیشه سرمایه گذاری عالی می باشد این نکته را یک خریدار و یک سرمایه گذاری که از منطقه شناخت دارد متوجه می شود و املاک پورولی به شما توصییه می کند هر چه زودتر برای خرید ویلا در نوشهر اقدام کنید.

بررسی ویلاها در شمعجاران نوشهر

  • ویلا لوکس لاکچری در شمع جاران

  • ویلای ارزان در شمع جاران

  • ویلا شهرکی در شمع جاران

  • ویلا نوساز و ویلای سند دار در شمع جاران

هرکدام از ویلا هایی که در بالا عنوان شده است حرف های زیادی برای گفتن در مورد آنها داریم اما بیشتر متقاضیان یا دنبال خرید ویلای لوکس هستند آیا به دنبال خرید ویلای ارزان میگردند.

زمانی که کاربر در گوگل عزیز به دنبال خرید ویلا در شمال است مطمئناً استان مازندران اولین گزینه‌ای است که گوگل به او معرفی خواهد کرد چرا که بیشترین خریداران بست سرمایه‌گذاران به دنبال یک منطقه عالی با پتانسیل اقتصادی بالا جهت سرمایه گذاری هستند و هیچ کجای شمال اندازه غرب مازندران ارزش و کیفیت سرمایه‌گذاری را ندارد.

ویلا ارزان در شمع جاران

 

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

 

املاک پورولی در خدمت شماست

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 184