زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 25 میلیارد تومان

فروش ویلا دهکده کتی نوشهر

زمانی که بحث خرید ویلا در دهکده کتی انارور مطرح می‌شود منطقه‌ای که هم زمینهای اوقافی دارد هم دارای زمین های جنگلی جلگه‌ای هست و هم زمین های سالم یا به اصطلاح شسته رفته دارد یک خیابان از بر جاده تا خط گاز می باشد یعنی تا مرز انارور و سنگسرا است که ۹۰ درصد مالکین و ساکنین این منطقه غیر بومی هستند.

فروش ویلا دهکده کتی نوشهر

دهکده کتی کجاست؟

دهکده کتی انارور در فاصله ۱۷ کیلومتری نوشهر و ما بین شهرهای نوشهر و رویان نور قرار دارد یک خیابان می باشد که از بر جاده اصلی تا خط گاز کشیده شده است و به آن دهید یک تیم می گویند یک منطقه قدیمی میباشدکه ویلا باغ های زیادی دارد ۹۰ درصد مالکی به این منطقه غیربومی هستند.

زمین های اوقافی و جنگلی جلگه‌ای در دهکده کتی به وفور یافت می‌شود مراقبت از زمین های بدون سند در این منطقه باشی یا به اصطلاح سند شورایی را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

اگر می خواهید در مورد قیمت زمین و قیمت ملک در دهکده کتی بدانید پس خواهش می کنم ادامه مطلب را با ما همراه باشید.

قیمت ویلا در دهکده کتی انارور

ویلا در دهکده کتیبه عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که به صورت عنوان وارد خدمت شما عرض می کنم:

  • هزینه ساخت ویلا

  • قیمت زمین در انارور دهکده کتی

این موارد که عرض کردند در تمام زمین های کشور وجود دارد اما انارور به اصطلاح دهکده کتی انارور غصه فرق میکند وقتی یک زمینی اوقافی باشد قیمت آن متفاوت است و اگر زمین جنگلی جلگه‌ای باشد نیز قیمت آن فرق می کند البته زمینهای شسته رفته بالاترین قیمت زمین را در هر منطقه دارند.

افرادی که دنبال خرید ویلا در نوشهر هستند این نکته را باید توجه داشته باشند ارزش زمین هر منطقه را بررسی کنید سپس قیمت ویلا را می توانید با یک حساب سر انگشتی به دست بیاورید البته این تخمین قیمت حدودی می باشد اما خوب این باعث می‌شود از قافله جدا نباشید.

فروش ویلا دهکده کتی نوشهر

این فایل یا این ویلا که خدمت شما جهت معرفی در سایت املاک پورولی قرار دادیم یک امتیاز بلقوه را برای خریدار فراهم می‌کند چرا که از معدود فایل هایی است که در دهکده کتی قرار دارد به متراژ زمین آن نزدیک به ۱۰۰۰ متر میباشد معمولاً زمین های داخل دهکده کتی کمتر از ۵۰۰ متر هستند و قیمت بسیار ارزان نیز دارد.

ویلا فروشی جنگلی
900 متر زمین سنددار
360 متر بنا سه خواب مستر با پایانکار
دید فوق العاده دریا و جنگل
نوشهر دهکده کتی
قیمت 25 میلیارد

شهرک کتی یا دهکده کتی منطقه ای در انارور با قیمت عالی و فروشی شرایطی که این ملک ها و زمین ها کم پیدا میشه و ما به شما

قیمت زمین در دهکده کتی انارور

عجب عنوانی را برای شما انتخاب کردم این را به عنوان هدیه در اختیارتون قرار می‌دهم قیمت زمین به طور میانگین در دهکده کتی انارور از متری حدودا ۱۰ میلیون تومان تا متری ۱۷ میلیون تومان برای زمین های داخل بافت یعنی زمین هایی که بتوانیم در آن ساخت و ساز کنید قیمت گذاری شده است.

زمینهای اوقافی و زمینهای جنگلی جلگه‌ای نیز قیمت پایین تری دارند زمینهای بیرون بافت نیز در این منطقه وجود دارد که البته ما در این زمینه فعالیتی نداریم و اطلاعاتی هم سعی می‌کنیم در اختیار خریداران قرار ندهیم تا دچار اشتباه و خطا نشوند.

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

 

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 197