زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت ۶ میلیارد تومان

فروش ویلا در حسن آباد

وقتی حرف از منطقه حسن آباد نوشهر میشود روستایی نزدیک رویان نور و یک منطقه توریستی که طرح هادی در این منطقه به نحو احسنت اجرا شده و در حال اجرا می باشد بسیار مناسب برای خرید ویلا میباشد اصولا افرادی که به دنبال خرید ویلا نوشهر اما نزدیک رویان هستند حسن آباد نوشهر را اولویت خرید خود قرار می دهند این مطلب را با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد حسن آباد و قیمت ویلا و همچنین قیمت زمین در حسن آباد با همدیگر صحبت کنیم تا بتوانیم به شما کمکی کرده باشیم.

فروش ویلا در حسن آباد

خرید ویلا در حسن آباد نوشهر

یک منطقه بسیار عالی در فاصله ۴ کیلومتری رویان نور بعد از جنگل سیسنگان و ما بین شهرهای نوشهر و رویان نور است طرح هادی در این روستا اخیرا انجام شده پیوستگی طرح هادی در این روستا و همچنین افزایش بافت های مسکونی خبر خوبی است برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در این منطقه هستند .

می خواهم در مورد حسن آباد توضیحات مختصر اما جامعه در اختیار شما قرار دهم:

  1. نزدیکی به رویان نور و جنگل سیسنگان امتیاز مهم این روستا است
  2. وجود شهرک های لوکس و لاکچری
  3. مناسب برای سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت
  4. اجرای کامل طرح هادی در کوچه پس کوچه های حسن آباد

افرادی که به دنبال خرید ویلا در حسن آباد هستند توصیه میکنیم شهرکهای لوکسی منطقه را از دست ندهند مجزا بودن منطقه بومی نشین و منطقه غیر بومی نشینی این روستا بی شک نظر هر سرمایه‌گذار و لاکچری پسندی را به سمت خود جلب خواهد کرد.

افرادی که به دنبال خرید ویلا لوکس در شمال کشور بودند در آخر تصمیم به خرید ویلای خود در نوشهر گرفتن چرا که کمترین فاصله دریا و جنگل را این منطقه دارد و باریک ترین خط ساحلی را نیز نوشهر به خود اختصاص داده است.

300 متر زمین
دوطبقه زیربنا 190 متر
با امتیاز کامل
اب برق گاز
دفترچه پایان کار
سه خوابه
حیاط سازی کامل
قیمت: ۶ میلیارد
باشرایط 3 ماهه

ویلا ارزان در حسن آباد نوشهر

خبر بدی که می‌تواند به شما دهم این است که ما در حسن آباد ویلا ارزان نداریم 😁 البته منظور ما این است که ویلاهای زیر ۳ میلیارد وجود ندارد به قدری ارزش زمین در حسن آباد بالا می باشد که شما اگر بخواهیم یک ویلای کلنگی با ۲۰۰ متر زمین را در این روستا خریداری کنید حداقل باید سه میلیارد تومان بودجه کنار بگذارید.

بسیاری از عزیزانی که دنبال خرید زمین در حسن آباد نوشهر بودند به این نتیجه رسیدند یک ویلا باغ در حسن آباد خریداری کند چرا که اینگونه ملک ها هرچند بناهای قدیمی دارد اما زمین زیادی دارد.

 

املاک پورولی در خدمت شماست

کانال تلگرام املاک پورولی

http://telegram.me/pourvali

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 351