زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت ۱۲ میلیارد تومان

فروش ویلا در بندپی نوشهر

فروش ویلا در بندپی نوشهر

خواهش میکنم این مطلب را کامل بخوانید چرا که ما سعی کردیم به صورت سوال و جواب مطالب را مطرح کنیم

قیمت ویلاهای بندپی را بررسی کردیم حداقل قیمت ویلا و همچنین قیمت ویلاهای شهرکی در بندپی، ویلاهای کلنگی و ویلا های نوساز در بندپی در بسیاری از فاکتور ها را کنار هم گذاشتیم تا قیمت ویلا در بندپی نوشهر را مورد بررسی قرار دهیم.

حتماً هم توجه داشته باشید در این مطلب چند پیشنهاد ویژه هم داریم که لابلای مطالب مطرح نموده ایم.

مقدمه برای خرید ویلای بندپی

با توجه به بودجه ای که برای خرید ویلا در نوشهر در نظر گرفته‌اید و اگر به دنبال خرید ویلای لوکس هستید در یک منطقه برند که بتوانید هم یک نگاه سرمایه‌گذاری داشته باشید و هم برای زندگی مناسب باشد بندپی نوشهر گزینه بسیار مناسبی میباشد.

برای خرید ویلا در بندپی نوشهر در قیمت های مختلف ما این آمادگی را داریم که ویلا های متعدد و مختلفی را به شما معرفی نماییم.

ویلاهای نوساز ، ویلا باغ ، ویلاهای شهرکی و البته ویلاهای لوکس و لاکچری در بندپی نوشهر کم نیست اما پیشنهاد ما این است که حتماً با مشاور املاک پورولی تماس بگیرید تا شما را مالک ویلای خوب در بندپی با قیمت بسیار مناسب نماییم.

فروش ویلا در بندپی نوشهر

بندپی نوشهر چرا ویلا بخریم

اگر سوال شما هم این است که چرا در بندپی نوشهر ویلا بخریم و چه چیزی سبب شده است که این منطقه را برای خرید ویلا به شما عزیزان پیشنهاد دادیم.

باید توجه داشته باشید وقتی یک املاک مثل املاک پورولی که ۲۰ سال در محدوده نوشهر فعالیت دارد و با شناختی که از پتانسیل‌های روستاها و مناطق حومه نوشهر دارد بعد از آنالیز هایی که از این روستاها به عمل آورده و فاکتورهایی که مدنظر قرار داد.

بندپی نوشهر به دلیل اینکه:

اولاً از جنگل بندپی روزانه صدها تروریست به این منطقه رفت و آمد می‌کنند.

دوم اینکه جنگلی بسیار خوبی دارد .

سوم اینکه ورودی بندپی از منحصر به فردترین ورودی‌های روستاها را دارد و بسیاری از دلایل دیگر سبب شده است وقتی یک منطقه با هجوم سرمایه گذاران بزرگ و شهرک سازهای بزرگ مواجه می شود بی شک نشان از رشد بالای آن منطقه دارد.

 

قیمت ویلا بندپی نوشهر

ویلایی که خدمت شما جهت معرفی آورده ایم اول اینکه مالک ان غیر بومی می‌باشد خود ویلا نیز در منطقه غیر بومی نشین قرار دارد این خود نشان از امنیت منطقه میباشد هرچند  کسی پا به بندپی بگذارد و ویلا و ملکی را خریداری نماید بی‌شک هرگز آن را نخواهد فروخت چرا ؟ چون بندپی جز معدود روستاهایی به شمار می‌رود که از نظر موقعیت جغرافیایی و امتیازاتی که دارد واقعاً یک منطقه برند و منحصر به فرد میباشد.

معمولاً در مورد خرید ویلا در بندپی نوشهر سوالات زیادی از مشاور املاک پورولی پرسیده می‌شود که توصیه ما مناطقی چون چلک نوشهر ، بندپی نوشهر و نجارده نوشهر میباشد و این پیشنهادات را با توجه به سابقه ۲۰ ساله که در امر خرید و فروش ویلا در نوشهر داریم به شما عزیزان توصیه میکنیم. ❤️

خرید ویلا در بندپی

در مورد خرید ویلا در بندپی نوشهر با قیمت ارزان و فروش فوری که به دلیل پول لازم بودن مالک این ملک زیبا را حاضر شد زیر قیمت منطقه و به صورت شرایطی ویلای خود را به فروش برساند قیمت ویلا در بندپی امروزه و در اواخر سال 97 از ۵ میلیارد شروع میشود تا حدود 30 میلیارد که باز بستگی به خود ملک از جمله نوساز بودن و سند دار بودن و شهرکی بودن ملک دارد

فروش ویلا در بندپی نوشهر توسط املاک پورولی که با بیش از دو دهه سابقه در زمینه های خرید و فروش زمین و ویلا و پیماتکاری ساخت خانه و ویلا می باشد نزدیکی به جاده اصلی و همچنین دریای خزر و نزدیکی به خود شهر نوشهر و داشتن جنگل معروف نوشهر به نام بام نوشهر که از ویژگی های بارز این روستا می باشد هر ساله صد ها هزار توریست را به سمت خود میکشاند

مشخصات ویلا بندپی

300 متر زمین
330 متر بنا

بناي 4 خواب

فول مبله با كليه لوازم
سند ششدانگ
شهرك برند با نگهباني
محوطه سازي عالي با ويوي بي نظير

در مورد قیمت این ویلا خدمت شما عرض کنم که در حدود ۱۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است😜 اما نگران نباشید مالک این ویلا انسان بسیار خوبی هست و حاضر به معاوضه ویلا با تهران میباشد البته به صورت اقساطی نیز ویلای خود را به فروش گذاشته است.

نکته بعدی در مورد این ویلا و ویلاهای مشابهی که در سایت املاک ما قرار دارد این است که اینها به عنوان نمونه فایلهایی میباشد که ما در هر روستا در اختیار داریم اگر از این ویدئو خوشتان آمده و یا از ویلاهای مشابه خوشتان می آید اگر به دنبال گزینه خاصی نیز هستید حتما با ما در تماس باشید تا بتوانید گزینه‌های مناسب تر و دلخواه شما را خدمتتان معرفی کنیم.

خواهش می کنم مطلب زیر در مورد قیمت زمین در بندپی نوشهر و بررسی زمین های بندپی را حتما مطالعه کنید.👇👇👇

قیمت زمین در بندپی نوشهر

 

بندپی نوشهر ویلا نوساز بخریم

 خرید ویلا بندپی و سایت املاک و املاک شمال و اجاره ویلا بندپی و رهن ویلا بندپی و ویلا بندپی ارزان و ویلا بندپی ساحلی و ویلا ساحلی بندپی و خرید زمین بندپی و قیمت زمین بندپی و فروش زمین بندپی و زمین فروشی بندپی و ویلا فروشی بندپی.
شما اگر بخواهید در بندپی صاحب ویلا شوید کار بسیار سختی در پیش دارید خوب بندپی یک روستای کوچک می باشد که در این شرایط رکود بازار پیمانکاران زیاد تمایل به ساخت ویلا ندارند از این جهت ویلا های نوساز کمتر به چشم می آید و بیشتر ویلاهای چند سال ساخت است که برای فروش گذاشته شدند که البته باز هم باید با یک فروشنده پول لازم روبرو شوید تا بتوانید یک ویلای ارزان یا زیر قیمت در بندپی را خریداری نمایید.
الان اگر این ویلای نوساز را با قیمتی که در حدود ۱۲ میلیارد تومان است برای معرفی در سایت قرار داده ایم را با تأمل بیشتری بررسی کنید متوجه خواهید شد که واقعاً این قیمت بسیار مناسب می باشد که اگر بگویم زیر قیمت کارشناسی است بزرگنمایی نکرده‌ام.

ویلا شرایطی در بندپی نوشهر

خوب همه ما وقتی حرف از شرایط بودن ویروس میزنیم منظور خرید یا فروش به صورت نقد و اقساط می باشد اما علاوه بر این روش با روش های دیگر معاملاتی میز داریم مانند معاوضه یا خرید به صورت ارز دیجیتال که البته همه این شرایط هایی که عرض کردم خود به بررسی بیشتری نیاز دارد و خریدار باید این نکته را در نظر بگیرد شما قیمتی را که برای یک ویلا به صورت نقدی در نظر میگیرید با قیمت که در معاوضه یا حتی ارز دیجیتال در نظر گرفته می شود متفاوت میباشد.
اما این ویلا به صورت نقد و اقساط می باشد یعنی اینکه شما اگر یک پیش پرداخت به صورت هلو نصف قیمت ملک را نقداً پرداخت کنیم می توانید مابقی را در چند فقره چک به مالک پرداخت نماید و صاحب ویلا شوید البته این نکته را فراموش نکنیم که مالک ویلا حاضر به معاوضه ویلای خود با زمین در همان روستای بند دیگه نوشهر نیز تمایل نشان داده است البته خوب یک قسمت کوچک از معامله را باید به صورت نقدی پرداخت کنید.
در این بازار رکود هر نوع پیشنهاد سازنده که به نفع طرفین باشد مطمئناً می تواند گره گشای معامله باشد و هم خریدار به فروشنده ویلا و استقبال خوبی از آن خواهند کرد شما بهتر از بنده می دانید که نقدینگی الان در بازار کم است و بهتر از هر خریداری را به راحتی از دست ندهید.

ویلا استخردار در بندپی

شما بهتر از بنده می دانید که ویلاهای استخردار معمولا جزو گرانترین ویلاهای هر منطقه به شمار می‌رود و جذب ویلاهای لوکس نیز دسته بندی شده اند خوب این ویلا نیز وقتی استخر دارد وقتی نوساز می باشد وقتی در منطقه غیر بومی نشین با یک نقشه ساخت عالی است چه چیزی کمتر از یک ویلای لوکس لاکچری می تواند داشته باشد؟!.
دوستان عزیز نمیخواهم زیاد پرحرفی کنم اصل مطلب این است که این ویلا در منطقه برند بندپی واقع شده است و خودم به شخصه نمای ویلا برای من بسیار دلچسب و زیبا به نظر می‌رسد و از نظر کارشناسی نیز چون پیمانکار و مالک ویلا را می‌شناسم و می‌دانم در ساخت ویلا هیچگونه کم کاری نکردند توصیه من این است که این ویلای شخصی ساز را که هم استخر دارد و هم نوع ساز میباشد و مدارک آن نیز کامل است با دقت و تامل بیشتری بررسی کنید چرا که مطمئناً این قیمت ویلا در بندپی چون در شرایط رکود هستیم یک فرصت مناسب را برای خریدار مهیا نموده است و به زودی زود قیمتها افزایش پیدا خواهد کرد و دیگر ویلایی با این مشخصات و این قیمت در بندپی نوشهر پیدا نخواهید کرد.

بازار رکودی در اواسط سال ۱۴۰۱ در مسکن نوشهر

دوستان عزیز توجه داشته باشه الان در حدود تقریباً بیش از یک سال است که در بازار مسکن ما شاهد رکود هستیم مطمئن باشین در یک یا دو سال آینده ادامه خواهد داشت و پیمانکاران و مالکین که اقدام به ساخت ویلا کردند اما مشکل فروش مواجه هستند.
زمانی بود که فروشندگان قیمت ها را تعیین می کردند امروز خریداران هستند که تعیین کننده می باشند و این شرایط هم می‌تواند به نفع املاک ها باشد و هم به نفع خریداران است.
در بازاری که شاهد رکود باشیم پیمانکارانی که اقدام به ساخت ویلا نمودند و امروز از سررسید چک های آنها فرارسیده است مجبورند که ویلاهای خود راضی رحمت به فروش برساند آن را با شرایط خاصی به فروش برساند تا بتواند شکل‌های خود را پاس کند شما بهتر از من می دانید که در زمان رکود مسکن خریدار کم و فروشنده بسیار زیاد می باشد ولی خریدار است که تعیین کننده می باشد که چه قیمتی را برای ویلا در نظر بگیرد و فروشندگان نیز به خوبی میدانند اگر این مشتری را از دست دهند شاید تا چند ماه آینده نتواند مشتری خوبی برای ویلای خود پیدا کنند.

چرا بندپی ویلای زیادی برای فروش‌ندارد؟

می خواهم به صورت خیلی محرمانه جواب یک سوال که ذهن اون عزیزانی که به منطقه تشریف آوردن و قصد داشتند در بندپی مالک ویلا باشند ولی متاسفانه با تلاش های زیادی که برای جستجوی ویلا در بندپی نوشهر انجام داده‌اند نتوانستند ویلا های زیادی را مورد بازدید قرار دهند تا بتوانند ویلای مورد علاقه خود را انتخاب نمایند!.

شما تصور کنید یک ویلای خاصی مدنظر شما است اگر وارد بندپی شوید شاید به اندازه تعداد انگشتان دو دست نیز ویلا برای فروش نباشد چرا که هجمه و استقبال زیادی برای خرید ویلا در بندپی نوشهر وجود دارد و پیمانکاران و مالکین هر چقدر هم در این بازار خود سعی در ساخت ویلا داشته باشند بر حسب اینکه تقاضا زیاد میباشد همیشه خریدار با مشکل خرید ویلا روبرو است از این جهت ما توصیه می‌کنیم باز سایت املاک پورولی بیش از پیش در تماس باشید تا راحت‌تر و سریع‌تر بتوانید به ویلایی مورد نظر خود برسید.

نکته دیگری که در مورد ویلاهای نوشهر وجود دارد این است که بندپی نوشهر چون مناطق برند بوده و یک امتیاز بارزی نسبت به مناطق دیگر نوشهر دارد این است که منطقی غیر بومی نشین و بومی نشینان از هم مجزا شهرک های بسیار خوبی دارد و ویلاهایی که ساخته می‌شود اکثراً توسط مالکین ساخته می شود نه پیمانکار که خدایی نکرده به بساز و بنداز معروف هستند.

ویلا سنددار در بندپی

املاک پورولی با اینکه یکی از شعبات خود را در خود روستای بندپی دارد پس هر گونه اطلاعاتی که در مورد موقعیت بندپی و همچنین زمینه های بندپی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد مطمئن باشید از دقیق ترین اطلاعات می باشد.

شما باید توجه داشته باشید قدر زمینهای بندپی شسته و رفته هستند و کسانی که برای خرید زمین در بندپی نوشهر اقدام کرده‌اند بدون استعلام میتوانند اقدام به خرید نمایند فقط باید از زمین داخل بافت و بیرون بافت اطلاع داشته باشند چرا که در بندپی ما زمین های اوقافی یا جنگلی جلگه ای نداریم تمام ویلاها نیز همگی دارای مجوز ساخت و سند هستند شهرک هایی که در بندپی نوشهر وجود دارند همینقدر شفاف و دقیق هستند.

الان در بندپی چند ویلا ساخته شدند سازنده ویلا ها بومی همون منطقه هستند و شما با خیال راحت می توانید این ویلاها را بعد از اینکه پسند کردید خریداری نمایید که به جرأت می‌توان گفت شخصی ساز هستند و مهمتر از همه اینها این است که این ویلا دارای سند شش دانگ یا به اصطلاح تک برگ بوده و جواز ساخت و پایان کار نیز دارند.

ویلا چند سال ساخت ارزان در نوشهر بندپی

با این قیمت زمین در بندپی و هزینه ساخت که برای ویلا ها میشود در نظر گرفت باید به دنبال خرید ویلا های چند سال ساخت باشیم اگر ملاک ما خرید ویلای ارزان در نوشهر است چراکه ویلاهای چند سال ساخت هزینه ساخت آن ها پایین بوده و قیمت بنا نیز به صورت نسبی محاسبه میشود از این لحاظ نسبت به ویلا های نوساز و به اصطلاح تازه ساخت ارزان تر هستند.

خب منطقه نوشهر ما ویلا زیر پنج یا شش میلیارد تومان به ندرت می توانیم پیدا کنیم ویلاهای ۵ یا ۶ میلیارد تومان ویلاهای چند سال ساخت هستند یعنی ویلای زیر ۷ سال ساخت که البته بیشتر آنها نیم پیلوت هستند و تعداد آنها به ۵ عدد هم نمی رسد.

برند بودن منطقه نوشهر سبب شده است که ویلاهای بندپی خیلی زود به فروش برسد پس اگر تصمیم به خرید ویلا مطلقاً در بندپی نوشهر داریم حتما سریعاً اقدام نمایید چراکه مراجعات برای خرید زمین یا ویلا در بندپی بسیار زیاد است چه از نگاه زندگی و چه از نگاه سرمایه گذاری بندپی را معمولاً خریداران و سرمایه‌گذاران به راحتی می پسندند.

معمولا فروش ویلا در بندپی نوشهر به ندرت یافت می‌شود یعنی فروشنده ویلا در بند بسیار کم است جز چند مالکی عید بومی که بر اساس نیاز مالی خود حاضر به فروش فوری هستند یا پیمانکارانی که ویلای نوساز ساختن و قصد فروش آن را دارند.

خرید ویلا در بندپی از چه قیمتی شروع میشود؟!

سوال بسیار در سطح خوبی بوده است چون بسیاری از عزیزان که به ما تماس میگیرند و میخواهند ویلایی در بندپی نوشهر خریداری کنند دنبال ارزانترین ویلا در بندپی هستند خوب من در این بخش می خواهم به صورت جامع به سوال شما جواب دهم.

الان شما در منطقه غیر بومی نشین یعنی در داخل بندپی اما بیرون بافت محلی اگر بخواهید یک ویلا بخرید حداقل باید ۵ میلیارد تومان پول داشته باشید البته با این ۵ میلیارد تومان یک ویلای چند سال ساخت به شما می دهند یعنی اگر ویلای نوساز بخواهید باید حداقل ۷ میلیاردی را برای خرید ویلا در بندپی نوشهر در نظر بگیرید.

شاید بپرسید چرا باید قیمت ویلا در بند به این قدر بالا باشد دوستان توجه داشته باشند بندپی الان به صورت میانگین قیمت زمین آن حداقل متری ۱۵ میلیون تومان میباشد عرض کردم حداقل این قیمت است خوب اگر یک ویلای قدیمی هم بخرید و ۲۰۰ متر زمین داشته باشد و این زمین سند داشته باشد انشعابات روی آن وصل باشد و داخل بافت هم باشد دیگر متری ۱۵ تومان نیست یعنی متری ۲۰ میلیون تومان باید در نظر بگیرید خوب با یک حساب و کتاب راحت متوجه می شوید که قیمت این ملک حداقل ۵ میلیارد تومان ارزش دارد چرا که قیمت زمین آن فقط ۴ میلیارد تومان میشود.

سقف قیمت هم که هیچ وقت مشخص نیست ما در بندپی ویلای ۱۰ میلیاردی ۲۰ میلیاردی حتی ۳۰ و ۵۰ میلیاردی هم داریم که بستگی به متراژ زمین متراژ بنا امکانات بنا داخل شهرک بودن بنا و بسیاری از معیارهای دیگر برای قیمت ملک اثرگذار است.

نتیجه گیری جامع در مورد ویلاهای بندپی نوشهر

  • اگر ویلای نوساز می‌خواهید حداقل قیمت آن الان در بندپی نوشهر ۷ میلیارد تومان می باشد.
  • اگر ویلا در بافت بومی محل میخواهید حداقل با سه میلیارد تومان می توانید صاحب ویلای چند سال ساخت شوید.
  • اگر ویلا چندسال ساخت در منطقه غیر بومی نشین بندپی می خواهید چیزی در حدود ۵ میلیارد تومان باید کنار بگذارید.
  • چند شهرک خوب در بندپی وجود دارد که قیمت ویلاهای آن حداقل از ۸ میلیارد تومان شروع می شود.
  • قیمت ویلاهای لوکس و لاکچری هم در بندپی بسته به متراژ زمین و بنا متفاوت می باشد.

نکته:

۱- جهت مشاوره رایگان در امر خرید و فروش زمین و ویلا بین نوشهر و چالوس با ما تماس بگیرید

۲- لطفا برای دیدن جدیدترین مطالب سایت به صفحه اصلی سایت مراجه نمائید زیرا ممکن است این فایل که در حال تماشا هستید قدیمی و فروخته شده باشد

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

آدرس کانال تلگرام

https://t.me/pourvali

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 363