زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 17 میلیارد تومان

فروش ویلا با ۱۳۰۰ متر زمین و ۶۰۰ بنا بندپی نوشهر

اگر به دنبال خرید زمین و متراژ بالا در حدود ۱۰۰۰ متر هستید که یک ویلای لوکس متراژ بالا در آن قرار داشته باشه به مطلب زیر بیشتر دقت کنید.

 ویلا با ۱۳۰۰ متر زمین و ۶۰۰ بنا بندپی نوشهر

فروش فوری ویلا با ۱۳۰۰ متر زمین و ۶۰۰ متر بنای همکف در حومه نوشهر در منطقه بند به ای که دارای سند تک برگ نیز میباشد این ویلا در منطقه غیربومی نشین واقع شده است با جاده اصلی کمتر از ۱۰۰ متر فاصله داشته کوچه آسفالت و ۶ متر می باشد ویدیو جنگل بسیار زیبایی دارد کف ویلا سرامیک می باشد .

فروش ویلا با ۱۳۰۰ متر زمین و ۶۰۰ بنا بندپی نوشهر

چهار اتاق خواب بزرگ دارد دو اتاق خواب مستر می باشد کمد دیواری دارد کابینت ها ام دی اف می باشد حیاط سازی بسیار زیبا و شیکی دارد چون زمین داخل بافت بوده و بنا حدود ۸ سال ساخت می باشد.

توضیحات ملک

آن زمان جواز ساخت و پایان کار در میان نبود از این جهت معتبرترین سند معاملاتی یعنی سند تک برگ دارد یک تراس رو به جنگل دارد درختان میوه داخل حیاط دارد خود بنا شخصی ساز بوده است و همچنین قابل معاوضه با زمین در شمال می باشد خریدار نقدی نیز تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم اما خرید اقساطی نیز در این معامله لحاظ شده است.

قیمت تمام شده را ۱۷ میلیارد تومان یعنی در حدود تقریباً قیمت زمین محاسبه شده است این امر به دلیل پول لازم بودن مالک میباشد املاک پول ولی به شما خریداران عزیز به قصد خرید ویلا با زمین زیاد را دارید این بنای زیبا و شیک را پیشنهاد می‌کند در هر صورت ما امسال این ویلا چند نمونه در اختیار داریم به دلیل اینکه ممکن است در سایت قرار دهیم و بین همکاران لو رود از این جهت در مشاور املاک ما به صورت فایل محرمانه دسته‌بندی شده است اگر قصد بازدید از ملک را دارید با مشاورین ما در املاک پورولی در تماس باشید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00