زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت متری 11 میلیون تومان

فروش زمین ۳۰۰۰ متری چلندر نوشهر

در پست های متعددی ما در مورد زمین های چلندر نوشهر توضیحاتی دادیم اما هیچگاه یک زمین متراژ بالا به شما معرفی نکردیم این زمین ۳۰۰۰ متری که داخل بافت هم بوده و سند تک برگ نیز دارند و چون دوری گوهربار میباشند. البته برند بودن منطقه چلندر نوشهر خود ارزش زمین های این منطقه را بالا می برد اما این لوکیشن از زمین در چلندر با این ویو واقعا ملک ارزنده ای می باشد و بخواهید قیمت زمین در چلندر را بدست بیارید ما در خدمت شما هستم و املاک پورولی این افتخار را دارد در خدمت شما عزیزان باشد.

خرید زمین ۳۰۰۰ متری چلندر نوشهر

فروش زمین ۳۰۰۰ متری چلندر نوشهر

منطقه چلندر عموماً از مناطق برند است اما این زمین را هم بر خوبی دارد هم قیمت مناسبی دارد و متری 11 میلیون تومان قیمت گذاری شده از طرف مالک برای خریدار نقدی تحقیق خوبی هم در نظر گرفته شده است ویو جنگل بسیار خوبی دارد جاده ۶ متری دارد آب و برق و گاز روی زمین قرار دارد  ۳۰۰۰ متر قابل تفکیک نیز می‌باشد.

زمین متراژ بالا در نوشهر این روزها زیاد نیست چرا که مالکین سعی می کنند آن را به قطعات کوچک تبدیل کنند و راحتر و قیمت بالاتر بفروشند اینکه شما بخواهید به همین شکل و در متراژ بالا زمین خود را بفروشند تصمیم شخصی شماست و برای ما هم قابل احترام می باشد اما توصیه ما به شما این است که حتما آنرا یا تبدیل به شهرک کنید و بفروشید یا قطعه بندی کنید و سپس اقدام به فروش نمائید.

اینکه چلندر نوشهر شما زمین 3000 متری خوب پیدا کنید که داخل بافت هم باشد کار سختی می باشد.جز اینکه مالک بومی باشد .

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : M1