زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت متری ۱۴ میلیون تومان

فروش زمین ۲۰۰ متری بندپی نوشهر

فروش زمین ۲۰۰ متری بندپی نوشهر

این زمین با حدود ۲۲۰ متر مربع که داخل بافت مسکونی بوده در منطقه بندپی نوشهر قرار دارد دارای سند تک برگ میباشد نزدیک جاده اصلی بود در منطقه غیربومی نشین و همچنین روی جنگلی بسیار عالی دارد بر  زمین حدود ۱۱ متر میباشد برای عقب ده و نیم متر می‌باشد زمین خوش قواره میباشد.

قیمت زمین ۲۰۰ متری بندپی نوشهر

با توجه به اینکه این زمین دارای سند تک برگ بوده و مهمتر از آن داخل بافت با کاربری مسکونی هست و از آنجایی که بندپی نوشهر از مناطق برند نوشهر به شمار میرود خود بندپی هم به دلیل اینکه ورودی بسیار زیبایی داشته و این منطقه که زمین در آن قرار دارد همگی غیربومی هستند بعد از سه راه قابل دسترس می باشد از این جهت برای سرمایه گذاری و همچنین زندگی بسیار عالی است.

 

فروش زمین ۲۰۰ متری بندپی نوشهر

در بندپی نوشهر امروز زمین از متری حداقل 11 میلیون است به بالا که همه این زمین های بالای این قیمت در داخل بافت با کاربری های مختلف هستند و زمینهای با کاربری مسکونی بی شک گرانتر از زمین های دیگر هستند.

این زمین که ما در سایت املاک پورولی قرار دادیم از اون دسته زمین هایی است که هر خریداری دوست دارد وقتی داخل گوگل جستجو می کند خرید زمین در نوشهر دوست دارد گوگل این زمین را به ایشان نشان دهد چرا که هم سند شش دانگ و تک برگ دارد و هم داخل بافت با کاربری مسکونی می باشد یعنی یک فایل همه چیز تمام می باشد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : Kh