زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت متری 5 میلیون تومان

فروش زمین در کندلوس

فروش زمین در کندلوس

حتما دارید فکر می کنید فروش زمین در کندلوس با قیمت مناسب رو چجوری میشه تو این نوسان قیمت پیدا کرد اما ما می توانیم به شما کمک کنیم که بهترین زمین رو با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه کنید هر متر زمین تو کندلوس از  چهار میلیون و  500 هزار تومان تا 9 میلیون در الانی که اوایل آبان سال 1401  است براورد کنید اما این املاک پورولی است که قیمت زمین کجور در هر لحظه قابل تغییر هست ما هستیم که مشاوره رایگان به شما بدهیم.

بررسی بررسی قیمت زمین در کندروس از ابعاد مختلف:

  1. بررسی قیمت زمین در کندلوس
  2. بررسی زمین‌های داخل بافت در کندلوس کجور
  3. بررسی زمین‌های سنددار در کندلوس کجور
  4. بررسی زمین نزدیک موزه کندلوس
  5. بررسی زمین خارج بافت در کندلوس کجور

 

 

  1. فروش زمین در کندلوس

قیمت زمین در کندلوس کجور

کد 00da
زمین در منطقه ییلاقی کندلوس

زمین ۷۱۳ متر
محصور شده
اب برق
سند دار
ویو عالی
در دل طبیعت
منطقه تاریخی گردشگری توریستی
متری 5 میلیون

اخیرا فروش زمین در کندلوس رشد زیادی پیدا کرده .کندلوس منطقه ای در کجور نوشهر با قابلیت گردشگری و توریستی و موزه کندلوس ، موزه معروفی میباشد برای همین خرید زمین در کندلوس بسیار شدت گرفته و زمین ارزان در این منطقه کم پیدا شده و کسانی که قصد خرید شرایطی زمین را دارند میتوانند با املاک ما در تماس باشند کجور مازندران منطقه کوهستانی با اب و هوای خشک و سرد میباشد و ویلا در کندلوس هم توجیه اقتصادی بالایی دارد و ما بنا به تجربه خود پیشنهاد میکنیم حتما این زمین ها را  از دست ندهید.

قیمت زمین داخل بافت در کندلوس

خوب اگر بخواهیم به چند روز نوشهر یک زمین خریداری کنیم مطمئناً برنامه ساخت ویلا اگر دارید حتما باید داخل بافت باشد زمین شما چرا که بتوانید برای آن جواز ساخت بگیرید و اقدام به ساخت و ساز کنید زمینهای بیرون بافت را متاسفانه اجازه ساخت نمی‌دهند و در صورت ساخت طبق قوانین جدید هم از طریق ماده ۴ به شما انشعابات تعلق نمی گیرد و هم تخریب صورت خواهد گرفت که این به نفع خریدار نیست.

الان زمین داخل بافت در کندلوس حداقل متری ۵ میلیون تومان معامله میشود که بهترین جای چند روستا می توان میتوان اطراف موزه در نظر گرفت چرا که همه ویلاهای لوکس قرار دارد تعداد نیروی بومی ها بیشتر از بوم ها هست هم زمین های سند دار وجود دارد و از همه مهمتر اینکه شما ویو کل کندلوس را از این قسمتها خواهید داشت. شما الان قیمت زمین کجور نوشهر را در بهترین شرایط می بینید این دوسال رکود زمینه را برای خرید شما هموار کرده است.

تا فراموش نکردم خدمت شما خریداران عزیز عرض کنم که ما فایل های زیادی در متراژهای ۲۵۰ متر به بالا در این منطقه در اختیار داریم اصولاً اون عزیزانی که به دنبال خرید زمین در نوشهر هستند و منطقه کجور را میپسندند ما کندلوس را پیشنهاد میدهیم چراکه منطقه ییلاقی در حال رشد بوده که هم برای سرمایه‌گذاری و هم زندگی بسیار مناسب میباشد.

خرید زمین متراژ بالا در کندلوس

زمینهای متراژ بالا از ابعاد هزار متر بالا میباشد تا چند هزار متر و ما زمین های متراژ بالا می گوییم البته دو دلیل دارد اول اینکه تعداد این زمین های بالای ۱۰۰۰ شدت کاهش یافته است دلیل دوم اینکه قیمت زمین ها به شدت افزایش یافته است یعنی افرادی که می تواند زمین ۱۰۰۰ متری بخرم به ندرت یافت می‌شوند و افرادی هستند که جنبه سرمایه‌گذاری را در نظر میگیرند.

خوب اگر از قیمت زمین ها می خواهید بدانید همان زمینهای را در سال‌های ۲۰۰۰ متر ۴۰۰۰ متری ۵۰۰۰ متر ۱۰۰۰ متر در اختیار داریم که به ترتیب به قیمت آن ۹ متری ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان میباشد تا متری ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز معامله می‌شود که این فایلها منحصراً در اختیار املاک پورولی می باشد حتماً قبل از اینکه بخواهید وقت خود را در منطقه به دنبال یافتن این فایل‌ها هدر بدهید با مشاورین املاک ما در تماس باشید تا در کوتاهترین زمان اطلاعات کاملی از این گونه زمین ها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

خرید زمین در کجور کندلوس

خب در انتهای مطلب می خواهم در مورد روش هایی که می توانید صاحب زمین در کندلوس نوشهر شوید را خدمت شما عزیزان عرض کنم.

اول معامله به صورت نقدی میباشد خب شما به عنوان یک خریدن نقدی میتوانید خیلی راحت معامله انجام دهیم به فردای آن روز ساعت به زمین باشی روش دوم معامله به صورت شرایطی می باشد که معمولاً سند معامله تا انتهای معامله زمان میبرد یعنی شما باید چه کار خود را پاک کنید به من پاس کردن آخرین می تواند سند زمین را به نام خود بزنید روش سوم از طریق معاوضه می باشد شما می توانید زمینه خود در کندلوس را با یک ملک در تهران یا جاهای دیگر معاوضه کنید میتوانید با یک زمین و ویلا در حتی خود کنده روسی معاوضه کنید و معامله ترین ارز دیجیتال میباشد که معمولا برای زمین های چند هزار متر زمین های هکتاری بیشتر استفاده میشود که البته خریداران این گونه زمین ها نیز خواص هستند و معامله به این شکل نیز به صورت موردی انجام میشود.

قیمت زمین ارزان در کندلوس

ارزان‌ترین زمین‌ها در کندلوس معمولاً به زمین‌های بیرون بافت گفته می‌شود در حومه موزه کندروس ما معمولاً زمین‌های بیرون بافت زیادی داریم هستند زمین‌های داخل بافت با قیمت پایین که البته یا مالک پول لازم است یا زمین در نزدیکی مناطق بومی نشین قرار دارد.

زمین‌های ارزان علاوه بر اینکه بیرون بافت هستند معمولاً سند معتبر شش دانگ ندارند و سند آنها شورایی می‌باشد.

اگر شما هم دنبال ملکی هستید که سند معتبری داشته باشد سعی کنید زمین‌های داخل بافت را خریداری نمایید معمولاً زمین خالی سند با آن تعلق نمی‌گیرد جز اینکه سند مادر داشته باشد.

الان ارزان‌ترین زمین در خود کندلوس در متراژ‌های ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ متر معمولاً برای زمین‌های بیرون بافت چیزی در حدود متری ۲ تا ۳ میلیون تومان می‌باشد.

ارزان الان در کندلوس برای زمین‌های داخل بافت بیشتر برای کاربری‌های زراعی و باغی می‌باشد کاربری مسکونی قیمت بالاتری دارد جز اینکه باز مالک پول لازم باشد یا در منطقه بومی‌نشین واقع شده باشد.

قیمت زمین در اطراف موزه کندلوس

اول بگویم که موزه کندلوس اطراف آن هر زمینی وجود دارد خارج بافت می‌باشد از نظر قانونی حق ساخت و ساز ندارید و اگر دیدید ویلای اون اطراف ساخته شده است دلیل بر داخل بافت بودن زمین نیست.

اما اگر خودتان خواستید بدون رعایت قوانین بسازید با دهیاری کندلوس روبرو خواهید شد به عنوان نماینده دولت با شما برخورد خواهد کرد و به ادارات مربوطه گزارش خواهد داد.

اما اگر می‌خواهید خریداری کنید به نگاه سرمایه‌گذاری تا در چند سال آینده اگر داخل بافت آمد یا اقدام به ساخت ویلا می‌نمایید یا برای فروش با قیمت بالاتر اقدام می‌کنید.

معمولا عزیزانی که به دنبال خرید زمین در شمال هستند و منطقه کوهستانی را علاقمند به خرید هستند ما منطقه کندلوس کجور را به این عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که هم برای زندگی و هم برای سرمایه‌گذاری عالی می‌باشد.

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00da