زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت متری 12 میلیون تومان

فروش زمین شهرکی خط گاز چلندر

فروش زمین شهرکی خط گاز چلندر

اگر به دنبال خرید زمین شهرکی در خط گاز چلندر هستید این توضیحاتی که در پایین ذکر شده را با دقت مطالعه کنید. چرا که شما با خرید زمین شهرکی در خط گاز چلندر نوشهر یکی الز بهترین سرمایه گذاری های ملکی را انجام داده اید .

خرید زمین شهرکی خط گاز چلندر

زمین شهرکی با نگهبانی در منطقه چلندر و خط گاز شرقی چلندر با قیمت متری ۱۲ میلیون تومان در متراژ ۶۰۰ متر مربع با بررسی حدود ۳۰ متر قابل تفکیک به سه قواره که به صورت نمای شمالی جنوبی می باشد و دارای سند تک برگ نیز است این زمین چون داخل بافت روده کاربری مسکونی نیز دارد و همه ساختمان های اطراف آن مالکین غیربومی دارد .

از این جهت این شهرک چون متشکل از ویلا های نوساز و همچنین زمین در کف آن مخلوط ریزی شده است از این جهت برای ساخت و ساز آماده می باشد انشعابات آب و برق و گاز روی زمین قرار دارد ‌.

فروش زمین شهرکی خط گاز چلندر

چرا زمین خط گاز بخریم؟

شاید به ذهن شما خطور کرده باشد که اصرار ما برای خرید زمین در خط گاز نوشهر چیست و اصولا زمینهای خط گاز چه ویژگی هایی دارند . زمین خط گاز به دلیل حریمی که دارد برای شما دارنده زمین یا ویلا در این محدوده یک ویو همیشگی و دائمی خلق می کند و این امر خود مهمترین عامل به شمار می رود البته اصولا زمین ها خط گاز به دلیل رد شدن این چاده از وسط اکثر روستاها ، و دسترسی راحتر به کل روستا و جاده اصلی می تواند دلیل دیگری بشمار برود.

معمولا در چلندر ما چند موردی هم سراغ داریم که ویلاهایی دارند جهت فروش به صورت اقساطی و معاوضه با ملک در تهران و البته برای اون دسته از افرادی که قصد خرید ملک در شمال با ارزهای دیجیتال را هم دارند زمینهای متراژ بالا و به اصطلاح هکتاری هم فراهم است.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00