زمان انتشار : 5 سال پیش
قیمت توافقی تومان

فروش زمین شهرکی جواز دار بندپی

فروش زمین شهرکی جواز دار بندپی

خرید یک قطعه زمین با جواز ساخت در داخل شهرک با نگهبانی 24 ساعته است . و داخل بافت مسکونی که دور تا دور این زمین ویلاهای نوساز و میلیاردی تهرانی نشین یا همون غیر بومی نشین است.این زمین دو بر بوده و 436 متر می باشد که ویو ابدی نیز دارد فاصله تا جاده اصلی حدود 800 متر و کل ویلاهای این شهرک تقریبا غیر بومی هستند این زمین به صورت نقد و اقساط به فروش می رسد و با آپارتمان نوساز در نوشهر معاوضه نیز می شود برای این زمین 436 متری جواز ساخت 400 متری نیز وجود دارد در این زمین که دو قسمت دارد یک قیمت زمین خالی و بغل اون یه زمین با درختان میوه که حدود ده نوع درخت میوه متفاوت وجود دارد.

زمین شهرکی سند دار

برای دریافت سند برای این زمین هیچ مشکلی وجود ندارد چرا که این زمین هم داخل بافت مسکونی است . هم اینکه جواز ساخت دارد ولی چون زمین خالی سند تعلق نمی گیرد باید یک آلونک در اون ساخت به فرض مثال با ساخت یک انباری سه در چهار می توانید براحتی سند دریافت نمائید آب و برق و گاز روی زمین می باشد و هیچ مشکلی در ساخت ویلا ندارد هر متر زمین الان داخل بافت در بندپی حداقل یک میلیون و 700 هزار تومان می باشد در خط گاز بندپی نیز متری حدود دو میلیون می باشد اما مالک این زمین چون فروشنده است حاضر به فروش است و با شرایط خوب شما هم کنار می آید.

مشخصات زمین

زمین در دو قطعه کنار هم بوده که کل دو قطعه جمعا 436 متر می باشد که برای کل این زمین جواز ساخت وجود دارد . یک قطعه 240 متری  و یک قطعه 196 متری که هیچ گونه عقب نشینی نیز در آینده نخواهد داشت زمین دارای کوچه 8 متری نیز می باشد و تا نزدیکی زمین نیز آسفالت می باشد فروش زمین شهرکی جواز دار بندپی با قیمت مناسب و ارزان موجود می باشد که مشاور املاک پورولی به عنوان قویترین و قدیمی ترین املاک نوشهر و حومه می تواند به شما در امر خرید و فروش و حتی ساخت ویلا مشاوره کارآمدی دهد تا بتوانید درست سرمایه گذاری نمائید.

زمین شهرکی جواز دار بندپی

 

زمین شهرکی جواز دار بندپی

خرید زمین شهرکی جواز دار بندپی

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00