زمان انتشار : 6 سال پیش
قیمت متری 9 میلیون تومان

فروش زمین چالوس

این مطلب جامع‌ترین مطلب در مورد قیمت زمین چالوس ، روش‌های خرید زمین در چالوس،  زمین‌های شهرکی در چالوس ، قیمت زمین‌های ساحلی چالوس ، بررسی زمین‌های داخل بافت و خارج بافت در چالوس و بسیاری از عوامل خرید و فروش زمین در چالوس بررسی خواهد شد و البته چند مورد زمین ارزان قیمت به شما معرفی می‌کنیم.

قیمت زمین چالوس

بیایید در مورد چالوس زمین‌های چالوس با همدیگر صحبت کنیم و هم این پست بهترین مطلبی باشد که شما در مورد چالوس خوانده‌اید و در مورد زمین‌های چالوس و انواع زمین‌های چالوس اطلاعاتی کسب کردید.

می‌خواهم این مطلب را همیشه ذخیره داشته باشید چرا که مطمئناً این مطلب به روز خواهد شد قیمت‌های آن به روز می‌شود اطلاعات آن به روز می‌شود و در کل جامع‌ترین مطلب در مورد زمین‌های چالوس خواهد بود.

اینجا در مورد قیمت زمین‌های مختلفی با هم صحبت می‌کنیم از زمین‌های داخل بافت و خارج از بافت گرفته تا زمین‌های ساحلی در چالوس را با همدیگر بررسی خواهیم کرد.

وقتی حرف از قیمت زمین چالوس می‌زنیم وقتی در مورد فروش زمین چالوس صحبت می‌کنیم مطمئن باشید انواع زمین‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

املاک پورولی و املاک ویلا نوشهر با همدیگر سعی می‌کنند جامع‌ترین مطلب در مورد زمین‌های چالوس را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

فروش زمین چالوس

قیمت زمین‌های داخل بافت در چالوس

قبل از اینکه بخواهم در مورد زمین‌های داخل بافت در چالوس صحبت کنم بذارید یک سرتیتر در مورد مطالب امروز به شما عنوان کنم:

  • قیمت زمین‌های چالوس
  • بررسی قیمت زمین‌های ساحلی در چالوس
  • بررسی قیمت زمین‌های سنددار در چالوس
  • بررسی قیمت زمین‌های داخل بافت در چالوس
  • بررسی قیمت زمین‌های شهرکی در چالوس
  • بررسی زمین‌های خارج بافت در چالوس
  • بررسی زمین‌های جنگلی جلگه‌ای در چالوس
  • بررسی زمین‌های مازوپشته چالوس
  • بررسی زمین‌های محوطه کاخ چالوس
  • بررسی زمین‌های رادیو دریا چالوس

در این مقاله همه اون عنوان‌هایی که بالا عرض کردیم را به طور کامل بررسی می‌کنیم مطمئن باشید در هر کجا از چالوس قصد خرید زمین داشته باشید این اطلاعات به درد شما خواهد میخورد.

یک نکته مهم هم خدمت شما عرض کنم این است که حتماً این مطلب را در بوکمارک صفحه خود ذخیره کنید تا بعداً بتوانید از آپدیت‌هایی که در این مطلب صورت خواهد گرفت بهره‌مند باشید.

بررسی قیمت زمین‌های ساحلی در چالوس

در چالوس الان زمین‌های ساحلی واقعاً ارزش زیادی دارند شما از رادیو دریای چالوس به سمت نمک آبرود که می‌روید زمین‌های ساحلی زیادی را برای فروش مشاهده خواهید کرد به ویژه در نواحی خط ۸ چالوس که این زمین‌ها مشهودتر هستند.

الان اگه بخواهیم زمین‌های ساحلی ارزان قیمت را در چالوس به شما معرفی کنیم حداقل متری ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان برای زمین‌های ساحلی می‌توان قیمت گذاری نمود.

هر چقدر متراژ زمین‌ها بیشتر باشد خب قیمت آن به تب پایین‌تر است اما اکثر زمین‌های ساحلی با توجه به اینکه در دو سال اخیر طرح آزادسازی سواحل شمال کشور اجرا شده حریم را رعایت کردند.

از این جهت شما اگر می‌خواهید یک زمین ساحلی بگیرید حتماً استعلام آن را از اداره منابع طبیعی چالوس دریافت نمایید.

مشخصات زمین چالوس

12000 متر زمین

سند تک برگ

ویو بی نظیر

درخت مرکبات

چاه عمیق

منبع اب

بنای قدیمی

فاصله تا جنگل 400 متر

فاصله تا دریا یک کیلومتر

 

 

فروش زمین نوشهر و فروش زمین چالوس و فروش زمین شهرکی و فروش زمین کشاورزی و فروش زمین هکتاری و فروش زمین در چالوس و فروش زمین مازندران و فروش زمین در مازندران و فروش زمین هکتاری و فروش زمین ارزان و فروش زمین قیمت مناسب و فروش زمین زیر قیمت و فروش زمین گیلان و فروش زمین انارور و فروش زمین سیسنگان و فروش زمین تسکاتک و فروش زمین سی سنگان و فروش زمین شهری و فروش زمین کمربندی نوشهر و فروش زمین کندوان و فروش زمین نمک آبرود و فروش زمین حمزده علیا و فروش زمین سنگسرا

 

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

 

املاک پورولی در خدمت شماست

کانال تلگرام املاک پورولی

https://telegram.me/pourvali

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 490