زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 7 میلیارد تومان

فروش زمین داخل بافت ۷۰۰ متری در بندپی نوشهر

از عنوان مطلب متوجه خواهید شد که این زمین داخل بافت میباشد دوم متراژ ۷۰۰ متر  باشد اگر به دنبال مشخصات دیگر زمین هستید مطلب زیر را لطفاً با دقت مطالعه کنید.

زمین 700 متری بندپی نوشهر

همانطور که در بالا اشاره شد و عنوان نیز مطرح شده این زمین به مساحت ۷۰۰ متر بوده و به صورت شمالی جنوبی میباشد داخل بافت مسکونی بوده و در یک منطقه غیر بومی نشین یا به اصطلاح تهرانی نشین هست .

کوچه اختصاصی دارد کنار این زمین‌شهرک وجود دارد آب و برق و گاز و تلفن روی زمین قرار داشته از ورودی اول بندپی میباشد یعنی از ورودی بندپی نجارده که وارد شدیم به منطقه بومی نشین نمیرسید و در اوایل روستا که منطقه غیربومی نشین است این زمین موجود هست.

کوچه ۶ متری دارد قابل تفکیک به دو قواره و البته اگه به دو قواره تبدیل کنید و به شما شمالی جنوبی خواهد شد عذر خواهی میکنم منظورم شرقی غربی هست.

فروش زمین داخل بافت ۷۰۰ متری در بندپی نوشهر

در حال حاضر همانطور که عرض کردم این زمین شمالی جنوبی و در قسمت جلویی هم بسیار کم قناسی دارد از این جهت به دلیل همون قناص بودن جلوی زمین مالک تخفیف خوبی هم در نظر گرفته الان میدانید زمین داخل بافت در بندپی زیر ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان وجود ندارد این زمین را مالک متری ۱۱ میلیون تومان نیز معامله میکند.

اما برای خریدار نقدی باز تخفیف در نظر گرفته است با خودرو نیز معاوضه میشود فروش اقساطی اما اقساط کوتاه مدت نیز میدارد و در کل املاک پورولی این زمین داخل بافت ۷۰۰ متری در بندپی نوشهر را به شما پیشنهاد می کند.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : KH