زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 9 و نیم تومان

فروش باغ ویلا در مازندران

فروش باغ ویلا در مازندران

چنانچه تمایل به خرید باغ ویلا در مازندران داشته باشید یک گزینه بسیار مناسب با امکانات و ویژگی های عالی و همچنین قیمت ارزان جهت معرفی به شما خریداران عزیز در سایت املاک پورولی بارگذاری کرده ایم که توصیه می کنیم با دقت و تامل بیشتری آن را مطالعه فرمایید.

فروش باغ ویلا در مازندران

خرید باغ ویلا در مازندران

همانطور که قبل تر به شما وعده داده بودیم در یکی از مناطق برند نوشهر یک گزینه بسیار عالی از لحاظ سرمایه گذاری و چه از لحاظ زندگی برای شما دوستان عزیز هدیه آورده ایم. این باغ ویلا در استان مازندران و در شهر نوشهر واقع شده است و در محدوده سیسنگان قرار دارد.

با توجه به اینکه این منطقه و این گزینه هر دو یکی از شاخص ترین مواردی می باشد که در سایت املاک پورولی بارگذاری شده است چنانچه شما تصمیم به خرید ویلا در شمال کشور گرفته باشید مطمئنا این باغ ویلا را می توانید فایل بسیار مناسبی ارزیابی کنید.

معمولاً خرید باغ ویلا در مازندران بیشتر در مناطق خیلی برند وجود دارد و مراتب برند به صورت شهرکی و ویلاهای خاصی می‌باشد اما این باغ ویلا به قدری زیبا و نوساز می باشد و دارای امکانات منحصر به فردی نیز است با توجه به حیاط سازی که دارد و شما در تصویر نیز مشاهده می کنید قیمتی که مالک روی این باغ ویلا گذاشته است انصافا زیر قیمت کارشناسی می باشد.

ویژگی باغ ویلا در نوشهر

خوب اگر تمایل دارید در مورد مشخصات و ویژگی های باغ ویلا و به شما توضیح دهم که اول از همه می خواهم به صورت مختصر و مفید در مورد آن اشاره وار عرض کنم بازم اگر سوالی برای شما مطرح بود می توانید با مشاورین املاک پورولی تماس بگیرید تا هم عکس های بیشتری در مورد این ویلا و هم توضیحات کامل تری را دریافت کنید.

باغ ویلا
دوکله
۷۳۰ متر زمین
۲۰۰ متر بنا
سه خوابه
مبله کامل
دارای شاهنشین
آلاچیق
نورپردازی حرفه ای
آبنمای بزرگ سنگی حرفه ای
نورپردازی عالی
محوطه سازی بسیار شیک با حدود ۲۰۰ اصله انواع درخت
آبیاری فضای سبز به روش مکانیزه
استخر بزرگ
با سند تک برگ عرصه و اعیان

در محدوده سیسنگان نوشهر.

خرید باغ ویلا در مازندران

فروش شرایطی باغ ویلا در مازندران

هرگاه صحبت از یک ویلای چند میلیاردی می شود مطمئناً فروش شرایطی نیز در دستور کار قرار می گیرد چرا که هم برای فروشنده راه را برای فروش سریعتر هموار می‌کند هم خریدار می تواند با گزینه هایی که برای خرید دارد راحت تر تصمیم گیری کند و اقدام به خرید نماید.

ماسه گزینه شرایطی برای شما در نظر می گیریم اول از طریق فروش اقساطی میباشد یعنی شما چیزی در حدود نصف مبلغ ویلا را به صورت نقد و مابقی را در اقساط چند ماه می توانید به مالک زمین پرداخت کنید.

روش دوم معاوضه باغ ویلا با خودرو یا ملک چه در مازندران چه در شهرهای دیگر می باشد که معمولا استقبال از این گزینه بسیار بیشتر میباشد اما در هر صورت مبلغی از ثمن معامله را باید به صورت نقد به مالک یا فروشنده ملک پرداخت نماید.

روش سوم که یک روش جدید و نوینی میباشد معامله از طریق ارزهای دیجیتال می باشد که این روزها سر و صدای زیادی نیز به پا کرده است معامله با بیت کوین و دیگر ارزها های بزرگ که معمولاً توسط افراد خاص صورت می‌گیرد که مشاورین املاک پورولی نیز خرسند است که با نیروهای مجربی که در زمینه فروش ملک با ارز دیجیتال در اختیار دارد از صفر تا صد معامله در کنار شما عزیزان خواهد بود.

قیمت باغ ویلا در مازندران

اگر کنجکاو هستید که قیمت باغ ویلاها را در مازندران داشته باشید ما به عنوان یک نمونه کوچک نوشهر را مورد ارزیابی قرار میدهیم ببینید دوستان عزیز نوشهر با پتانسیل گردشگری و توریستی که دارد و همچنین کمترین فاصله دریا و جنگل را نیز بهره‌مند است گزینه ی بسیار مناسبی برای تحلیل و بررسی میباشد.

خب تصور کنید شما قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید و این ویلایی که میخواهید خریداری کنید علاقه‌مندید که یک ویلا باغ باشد ، الان کمترین قیمت یک باغ ویلا را می توان در حدود ۴ میلیارد تومان در نظر گرفت چراکه ویلا با حداقل ۳۰۰ تا ۳۵۰ متر زمین و یک بنای همکف قدیمی دارند که همه این بناها دارای انشعابات هستند و اکثر این بنا نیست دارای سند تک برگ یا شش دانگ میباشند.

خب با این تفاسیر اگر بخواهیم قیمت ویلا باغ ها را در مازندران بدانیم باید به دو گزینه توجه داشته باشید اول اینکه این ویلا باغ در کدام منطقه واقع شده است چرا که هر منطقه ارزش خاص خود را دارد و دوم اینکه این ویلا باغ یا همان باغ ویلا دارای چند متر زمین و چه امکاناتی می باشد اینها را اگر کنار هم بگذاریم و بررسی کنیم مطمئناً به نتایج قابل قبولی خواهیم رسید.

ویلا باغ ها در مازندران کمیاب شدند

در سالهای اخیر با توجه به استقبال بسیار زیاد خریداران برای خرید ویلا در مازندران متاسفانه این روزها تعداد ویلا باغ هایی که برای فروش به ما سپرده میشم بسیار کم شده است این امر برای خریدار گزینه‌های کمتری را پیش رو خواهد گذاشت.

همانطور که بهتر از بنده می دانید ویلا باغ به دلیل اینکه یک ویلای چند سال ساخت قابل سکونت دارد و معمولاً همگی ویلا با خود دارای سند تک برگ هستند و البته زمین زیادی دارد گزینه بسیار مناسب هم برای زندگی و هم برای سرمایه گذاری میباشد از این رو خریداران که به دنبال ملک یا زمین در شمال هستند و آن عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در شمال هستند سعی میکنند ویلا باغ را گزینه اول خود قرار دهند ویلا باغ یا همان باغ ویلا در استان مازندران این روزها به ندرت یافت میشود به ویژه در غرب استان مازندران که قیمت زمین بالا رفته و زمین ها ارزش بیشتری پیدا کردند.

شما در شرق استان مازندران می توانید ویلا باغ های بیشتری پیدا کند اما خوب بسته به موقعیت جغرافیایی شهر استان مازندران به ویژه در شهرهای آمل و بابل و اینکه فاصله دریا و جنگل در مناطق زیاد هست خریداران ویلا با کمتر به سراغ این گونه فایل ها میروند.

افزایش استقبال برای سرمایه گذاری در باغ ویلاهای مازندران

در چند سال اخیر قیمت زمین ها در مازندران رشد فزاینده‌ای داشته است به طوری که الان اگر شما هم این شهر نوشهر را در نظر بگیرید یک قطعه کوچک ۲۰۰ متری زمین داخل بافت بخواهید بخرید زمین می خوام که نه سن داشته باشد نه جواز ساخت داشته باشد حداقل متری ۸ تا ۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است یک چیزی نزدیک به ۲ میلیارد تومان قیمت آن برآورد می‌شود.

ما بنا را بر این می گذاریم اگر بخواهید زمین خام و خالی خریداری کنید نه از نظر اقتصادی و از نظر سرمایه گذاری با توجه به قیمتی که دارد ارزش و بازدهی اقتصادی نخواهد داشت خوب راه حل چیست آیا دست از سرمایه گذاری در ملک و مسکن که جزء مهم ترین سرمایه گذاری ها به شمار نمی آید برداریم؟!

شما خیلی راحت می توانید با یک تغییر جهت به سمت خرید ویلا باغ ها بروید استان مازندران شاید به جرات بتوان گفت منبع بزرگ این ویلا باغ ها میباشد شما هر کجای مازندران و هر کدام از شهرهای ساحلی استان مازندران قدم بگذارید مطمئناً ویلاباغ هایی را خواهید یافت که هم از نظر قیمتی و هم از نظر لوکیشن و امتیازاتی که دارد برای زندگی و سرمایه گذاری بسیار مناسب میباشند.

معامله ویلاباغ با ارز دیجیتال در مازندران

اگر اصرار بر خرید ویلا باغ ها دارید و تمایل به سرمایه‌گذاری در این بخش زیاد است خوب توجه داشته باشید که معمولاً ویلاباغ ها نیست با افزایش قیمت زمین ها رشد قیمت پیدا کردند و چون نقدینگی در بازار کم است و بازار مسکن در کل کشور به ویژه در شمال در حالت رکود به سر میبرد و از آن طرف این قانون مالیاتی که بر حسابهای بانکی برقرار شده است سبب شده است عزیزانی که تمایل به خرید ملک دارند و رقم ملک نیست قابل توجه باشد دست نگه دارند و منتظر فرصتی باشند یا این قانون مالیات تغییر کند یا اینکه بازار مسکن شاهد رشد بهتری باشد که اگر قصد سرمایه گذاری داشتند و این ویلا باغ را خریداری نمودند در فرصت مناسب بتوانند آن را به فروش برسانند و در کمترین زمان ممکن سرمایه خود را افزایش دهند.

این مقدمه که خدمت عزیزان عرض شد از این جهت میباشد که ما در معاملات ملک با ارز دیجیتال باید به موارد بسیاری توجه داشته باشیم چون یک معامله نوپا و جدیدی است مطمئنا کلاهبرداران با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارند و عدم آگاهی مالکین اقدام به کلاهبرداری از این عزیزان نموده و ملک را از چنگ آنها بیرون می آورند به هیچگونه وجه قابل قبول و معتمدی را به مالکین پرداخت نمی‌کند ما بارها شاهد بودیم در معاملات ملکی که افراد سودجو و کلاهبردار با معرفی یک سری میم کوین ها و کوین ها سنگ داشتن افراد را وسوسه کنند تا بتوانند ویلا یا زمین آنها را به چنگ بیاورند خوب وقتی بازار رو کودی باشد و فروشنده که پول لازم نیز است نتواند ملک خود را به فروش برساند به هر پیشنهاد وسوسه انگیزی روی خواهد آورد و ارز دیجیتال نیز که این روزها سر و صدای زیادی کرده است می تواند یکی از این مشوق‌ها باشد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00