زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 100 میلیارد تومان

فروش ابر ویلا در نوشهر

لاکچری ترین لوکس ترین و بلندترین ویلا در شمال کشور را میتوانید در همین مطلب با توضیحات و تصاویر آن مشاهده و مطالعه نمایید.

قیمت لوکس و لاکچری ترین ابر ویلا در نوشهر

لوکس و لاکچری ترین ویلا در برندترین منطقه نوشهر را اگر تا به حال ندیدید به عکسها و توضیحات این ملک توجه داشته باشید این ویلا با ۳۲۰۰ متر زمین به ۱۲۰۰ متر بنای نوساز و کلید نخورده با دو تراس بزرگ رو به دریا و رو به جنگل حیاط سازی بسیار زیبا و چند صد میلیونی که دارای استخر سونا جکوزی که استخر آن چهار فصل بوده دارای نگهبانی و سرایداری میباشد تمامی متریال ها از برندترین مساله میباشد اتاق خواب مستر دارد.

اتاق بازی کودکان دارد همچنین ویلای لوکس و لاکچری که معروف به ابر ویلا میباشد در منطقه نوشهر قرار دارد نوشهر معمولاً به دلیل فاصله کم دریا و جنگل جز برندترین مناطق شمال کشور محسوب می باشد.اصولا خرید ویلا لوکس نوشهر بهترین گزینه برای سرمایه گذاران هست چرا که این منطقه برند امروز عروس مازندران و شمال کشور لقب گرفته است.

 

 

فروش ابر ویلا در نوشهر فروش ابر ویلا در نوشهر

فروش ابر ویلا لوکس در نوشهر

ویلا مذکور دارای استخر در حیاط نیز بوده که به دلیل داشتن سیستم گرمایش از کف و همچنین سیستم خنک کننده در هر اتاق و چند سیستم کولر در سالن های پذیرایی و همچنین استفاده از کابینت ممبران درجه یک و البته آلاچیق و آبنما در حیاط با جواز ساخت سند و پایان کار است همانطور که عرض شد معمولاً لوکس و لاکچری ترین ویلاها در شمال کشور در نوشهر قرار دارد نوشهر از نظر ویلاسازی و منطقی جز مناطق برند محسوب می شود.

ویلا لوکس و لاکچری واقعی در شمال

چون این ویلا در ارتفاع قرار دارد و شما ویوی دریا و جنگل را نیز دارید قیمت آن در حدود یکصد میلیارد تومان هست البته قسمتی از مهر را به صورت ما و مابقی را به صورت نقد نیز می شود معامله کرد در هر صورت املاک پورولی توصیه می‌کنند اگر دنبال ابر ویلا لوکس و ویلا لاکچری ترین ویلا و در بهترین و برندترین منطقه شمال کشور هستید حتما با ما تماس بگیرید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00