زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت ۶۰۰ میلیون تومان

زمین ۶۰۰ میلیون در نوشهر

زمین ۶۰۰ میلیون در نوشهر

اگر به دنبال خرید زمین زیر یک میلیارد هستی و بودجه شما در حدود ۵۰۰ میلیون یا ۶۰۰ میلیون تومان می باشد مطمئناً امیدی برای خرید زمین در نوشهر ندارید اما ما به شما زمین با قیمت ارزان در نوشهر و زیر یک میلیارد تومان معرفی خواهیم کرد. در مورد زمین ۴۰۰ میلیون در شمال و همچنین قیمت کمتر از ۴۰۰ میلیون نیز نمی‌گذاریم شما دست خالی برگردید.

زمین ۶۰۰ میلیون در نوشهر

خرید زمین زیر یک میلیارد در نوشهر

این زمینه خدمت شما معرفی میکنیم نزدیک نوشهر می باشد ویوی جنگل دارد البته خوب به زمین خارج بافت است یعنی شما فعلا اجازه ساخت ندارید به صورت قانونی هم خوب می تونید بسازید و انشعابات آن را آزاد دریافت کنید چرا که در نزدیکی همین زمین یک ویلا وجود دارد که انشعابات آب برق گاز آن در آن وصل می باشد در مورد موقعیت مرغ باید عرض بکنم چون ویو جنگل دارد و انشعابات نیز نزدیک ملک یا زمین قرار دارد برای سرمایه‌گذاری میان مدت و بلند مدت بسیار عالی می باشد البته اگر شما خریداری این گونه زمینه ها هستید بهتر است نگاه شما میان‌مدت و بلندمدت باشد چرا که در کوتاه مدت برای سرمایه‌گذاری مناسب نیز هرچند شما با این بودجه قادر به خرید زمین در نوشهر نیستید و این تنها گزینه است که در اختیار املاک پورولی می باشد معمولا آن دسته از عزیزان به دنبال خرید زمین در نوشهر هستند از قیمت زمینهای نوشهر اطلاع دارند.

فروش زمین ۵۰۰ میلیونی

برای خرید زمین در حدود ۵۰۰ میلیون تومان در نوشهر با توجه به قیمت زمین های نوشهر و رشدی که در این دو یا سه سال اخیر داشته است کار را برای خریداران با بودجه پایین سخت کرده است.

معمولاً برای خرید زمین زیر یک میلیارد تومان شما باید در مناطق کشور یا مرزن‌آباد دنبال اینگونه زمین‌ها باشد و این تنها گزینه ای در نوشهر است که ما می‌توانیم در اختیار شما قرار دهیم این نکته را هم خدمت شما عرض بکنیم که به دلیل سند دار بودن این زمین و موقعیتی که در حال حاضر دارد یک فرصت استثنایی برای شما فراهم کرد مطمئناً تاریخ عمر این مطلب که در سایت املاک پورولی قرار داده ایم بسیار کوتاه خواهد بود و مطمئناً مالک زمین علاوه بر املاک پروری به املاک های دیگر هم برای فروش فوری زمین خود اقدام نموده است در هر صورت اگر شما خریدار هستید زمان را از دست ندهید بلافاصله با ما تماس بگیرید تا به امید خدا شما مالک این زمین باشید این زمین تمام اقدامات آن را می‌توانید از دهیاری دریافت کند کنید و از نظر موقعیت ملکی نیز بسیار مناسب برای سرمایه گذاری می باشد.

زمین زیر قیمت ۷۰۰ میلیون در نوشهر

عزیزانی که بودجه کمی دارند و ناامیدانه در اینترنت به دنبال خرید زمین هستند اصلاً نگران نباشند ویژگی‌های زمینی است که در طول موج تمام قرار دارد قطعه بندی شده محصول شده می باشد را هشت متری دارد عرضم به حضور شما قطعات کوچک این زمین با سند می‌باشد البته بیرون بافت می باشد منظور از بیرون بافت این است که شما فعلا قصد ساخت داشته باشید نمی توانید در آن اقدام به ساخت کنید به صورت قانونی اما اگر بخواهید در میان مدت برای ساخت ویلا در آن اقدام کنید مشکلی ندارد این اطلاعات در اختیار شما قرار می دهد مورد تایید دهیاری آن منطقه نیز می‌باشد و جذاب و چون جزو مناطق خوب نوشهر به شمار می‌رود و نزدیک نوشهر نیز می‌باشد برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب می باشد که چرا شما خیلی راحت می توانید از امکانات شهر نوشهر در اسرع وقت از جمله فرودگاه نوشهر یا بیمارستان نوشهر برخوردار باشید .

زمین یک میلیاردی نوشهر

شرایط خرید زمین ارزان در نوشهر

خوب وقتی یک زمین زیر قیمت کارشناسی واقعی منطقه می باشد و معمولاً فروش آن به صورت نقدی می باشد اما مالک این زمین به قدری به پول نیاز دارد که آن را به صورت شرایطی نیز البته شرایط آن است که به صورت حداقل ۵۰ درصد قیمت زمین به صورت نقدی باشد قیمت زمین در حدود ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده است که مالک زمین در اختیار مدیریت سایت املاک پورولی قرار داده است.

معمولا شرایط خوب برای یک زمین فروش اقساطی می باشد که هم بی دردسر است و هم راحتر می توان به نتیجه رسید و برای فروشنده و خریدار امنیت بیشتری در معامله نیز دارد. این زمین نیز نصف مبلغ به صورت نقد و مابقی بر اساس توافق فروشنده و خریدار جاری خواهد بود که همه این اتفاقات سر معامله می افتد.

زمین ۵۰۰ میلیونی در شمال

حتماً علاقه‌مند هستید مالک یک زمین زیر ۵۰۰ میلیون در شمال باشید گزینه هایی که پیش روی شما قرار می دهند معمولا سمت شرق استان مازندران یا چمستان و البته استان گلستان می باشد می خواهم به شما کمک کند که شما هم در شمال کشور صاحب یک زمین باشید.

اگر بودجه شما کم می باشد یا حتی نحوه پرداخت شما برای خرید زمین به صورت شرایطی یا اقساطی است اصلا نگران نباشید ما زمینه هایی را در شمال کشور سراغ داریم که بسیار مناسب برای سرمایه گذاری هستند و قیمت آنها در حدود ۳۰۰ ، ۴۰۰ یا ۵۰۰ میلیون تومان میباشد.

ما در منطقه کجور مازندران و البته بهتر است بگوییم کجور نوشهر می توانیم زمینهای را به شما معرفی کنیم که چسبیده به بافت است و با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۲ گاز به این منطقه خواهد آمد رشد بسیار بالایی را خواهد داشت و عزیزانی که به دنبال این هستند که قیمت زمین در کجور نوشهر را بدانند بهتر است حتما با ما تماس بگیرند و ما مناطقی را در این منطقه به شما معرفی خواهیم کرد و زمینهایی را پیش روی شما قرار خواهیم داد که بسیار مناسب زندگی و البته سرمایه گذاری است.

خرید زمین ۴۰۰ میلیونی

این روزها که قیمت زمین بسیار افزایش پیدا کرده است عزیزانی در این کشور ما هستند که مبلغی در حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای خرید زمین دارند اما نمی‌دانند کدام مناطق را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند تا خدای نکرده متحمل ضرر نشوند به کدام مناطق برای خرید زمین تا مبلغ فوق وجود دارد.

معمولاً زمینهای ارزان بیشتر در استان گلستان و گیلان وجود دارد اما اگر اصرار دارد که در مازندران صاحب زمین شوی یا باید در شرق مازندران اقدام به خرید زمین نمایید که البته ارزش زمین بسیار پایین می باشد یا در غرب استان مازندران که باید حتما به یک منطقه‌ای ورود کنید که ارزش سرمایه گذاری داشته باشد.

در غرب استان مازندران ما مناطق کجور را برای خرید زمین پیشنهاد می‌کنیم البته زمین های داخل بافت به ندرت یافت می‌شود و اگر بتوان یک قطعه ۲۰۰ متری پیدا کنید شاید بگویم که برد کردید اما این کار بسیار سختی است در نهایت می تواند زمین های چسبیده به بافت را در منطقه کجور انتخاب کنید اگر می خواهید در مورد زمین های چسبیده به بافت بدانید این مطلب را که به عنوان زمین الحاق به بافت یا زمین چسبیده به بافت چیست در داخل سایت قرار دادیم.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00