زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت متری یک میلیون تومان

زمین هکتاری کجور نوشهر

متن یا عنوانی که امروز ما برای سایت املاک پورولی انتخاب کردیم شاید برای بومی‌های منطقه تعجب آور باشد اما خرید زمین هکتاری کجور نوشهر در سال ۱۴۰۰ بسیار بسیار قوت گرفته است و اینکه بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ به منطقه کجور نوشهر آمدند و زمینهای هکتاری به متراژ بالا را با قیمت‌های بسیار پایین در حال خریداری هستند و اصلا برایشان مهم نیست در کجای کجور این زمین ها را خریداری کنند.

زمین هکتاری کجور نوشهر

کجور نوشهر کجاست

کجور یک منطقه‌ای ییلاقی و کوهستانی می‌باشد که حد فاصل مرز و چالوس بوده و از تقریباً مرزن آباد تا رویان نور امتداد دارد.

می دانید که کجور بیش از ۶۰ روستا دارد اما هر جای این روستاها زمین هکتاری با قیمت متری 100 هزار و ۲۰۰ هزار وجود داشته باشد این سرمایه گذاران بزرگ در حال خرید آن میباشند که این نکته مشکوک میباشند توصیه ما این است که اگر زمین های هکتاری دارید فعلاً در فروش آن دست نگه دارید چرا که الان از اواسط اردیبهشت ۱۴۰۰ میباشد و یقین بدانید افرادی که در حال خرید زمین متراژ بالا بوده یا زمین هکتاری در کجا هستند می‌دانند که در شش ماه آینده سرمایه آنها چند برابر خواهد شد.

خرید زمین هکتاری کجور

فقط بومی‌های منطقه هستند که متضرر خواهند شد برای خریداران زمین هکتاری بیرون بافت یا داخل بافت بودن زمین برایشان مهم نیست چرا که آنها به دنبال سرمایه‌گذاری بوده و باز توصیه می‌کنیم بومی‌های عزیز منطقه به هیچ وجه زمین های هکتاری خود را فعلاً به فروش نرسانید.

در آینده نزدیک خدای ناکرده متضرر نشوید و چون کجور نوشهر منطقه در حال رشد میباشد و یک بستر مناسب اقتصادی میباشد که پتانسیل بالایی برای گردشگری و البته تفرجگاه‌ها دارد نگذارید به سادگی از چنگ شما زمینهای شما را بیرون بیاورد این توصیه دوستان املاک پورولی به شما میباشد شاید متن خبر ما با فعالیت ما سنخیت نداشته باشد اما ما مشاورین خبره ای داریم که با اشرافیتی که به منطقه کجور نوشهر دارد توصیه هایی را به شما خواهند کرد کافیست به سایت املاک پورولی رجوع کنید.

قیمت زمینهای هکتاری در کجور

با افزایش قیمت زمین ها در نوار ساحلی شمال کشور مطمئناً زمین های ییلاقی نیز رشد خواهند کرد و زمین های کجور نوشهر و روستاهای توابع کجور شامل این رشد قیمت نیز شدند عزیزانی که به دنبال خرید زمین های هکتاری و متراژ بالا هستند بهتر از بنده می دانند که تعداد زمین های هکتاری در زمان نه چندان دور در منطقه کور بسیار زیاد بود چرا که استقبال غیر بومی ها از این منطقه کم به این منطقه ناشناخته بود اما امروز در بسیاری از روستاهای کجور تعداد غیر بومی ها از بومی های منطقه بیشتر شده است.

تصور کنید در منطقه بهشهر امروز کمترین زمین هکتاری حداقل متری ۴ تا ۵ میلیون تومان آن هم برای زمین های جنگلی جلگه‌ای قیمت گذاری شده است در صورتی که این قبیل زمینها با متری ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شدند.

الان اکثر زمین های کجور قطعه بندی شده برای فروش گذاشته شدند در صورتی که در ۱۰ سال گذشته اکثر زمین های منطقه کجور برای کشاورزی استفاده می شدند و منبع بزرگ گندم کشور از کجور تأمین می‌شده است.

سرمایه دارانی که به دنبال خرید زمین هکتاری در نوشهر هستند به دنبال زمینهای ارزان نیز می‌گردند منطقه کجور را به این عزیزان پیشنهاد می‌کنیم چرا که رشد قیمتی بسیار خوبی در آینده خواهد داشت و برای کارهای بزرگ اقتصادی نیز پتانسیل بالایی دارد.

زمینهای داخل بافت و بیرون بافت در کجور

شما تصور کنید به دنبال خرید زمین های هکتاری هستید مطمئن باشید عکس دریا قریب به ۱۰۰ درصد زمین های هکتاری بیرون بافت هستند چرا که زمینی با متراژ بالای ۱۰۰۰۰ متر اگر بخواهد داخل بافت روستا باشد مطمئناً سطح بسیار بزرگی و سهمیه بسیار بزرگی از کاربری های روستا را اشغال خواهد کرد به این مورد پسند بومی های منطقه نخواهد بود و یقین بدانید اکثر زمینهای هکتاری و متراژ بالا بیرون بافت سند قابلیت ساخت و ساز ندارند و برای سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت بسیار پربازده و مفید هستند.

اگر به دنبال زمین های داخل بافت با متراژ هکتاری هستید توصیه می کنم حتما با مشاورین املاک پورولی در تماس باشید چرا که روستاهایی هم وجود دارد استقبال غیربومی ها از آن کم بوده و به شرایطی که دارد میتوان زن سطح زیادی از زمین های هکتاری که برای فروش گذاشته شده است را به داخل بافت آورد تا از آن استفاده اقتصادی و شهرک سازی نمود.

زمین‌های هکتاری کنار آب در کجور

بسیاری از افراد دنبال زمین‌هایی هستند که پر آب باشد یا در کنار رودخانه و یا چشمه‌ای قرار داشته باشد.

در کجا روستاهای زیادی وجود دارد که کنار آنها رودخانه عبور می‌کند در گذشته این رودخانه‌ها جوشان و پر آب بودند اما امروزه با این خشکی که در سراسر کشور جاری است بسیاری از این رودخانه‌ها خشک شدند.

روستاهای کمی هستند که به این حد و اندازه که خدمت شما عرض کردم پرآب بوده بتوان از آنها استفاده کشاورزی نمود مثلاً در دشت نظیر یا سما کجور اینگونه زمینها وجود دارد.

زمین وقتی هکتاری می‌شود خب قیمت آن نیز کاهش پیدا می‌کند و باید بدانید که تقریباً تمام زمین‌های هکتاری بیرون بافت یا همان خارج از بافت هستند و استفاده آن به عنوان ساخت ویلا و شهرک مقدور نیست.

اجازه بدهید به طور خلاصه بگویم که زمینهای هکتاری در چه متراژ‌هایی وجود دارد و امکان خرید آنها نیز است. معمولا زمین‌های هکتاری از یک هکتار تا ۲۰ هکتار را در خود کجور و روستاهای همجوار آن می‌توان یافت اما خوب پتانسیل و امکانات و کیفیت آنها متفاوت است.

بررسی زمین‌های هکتاری به صورت اجمالی

می‌خواهم تمام این مطالبی که برای شما در بالا شرح دادم را به صورت خلاصه و روشن در چند عنوان قرار دهم تا متوجه شوید که چه زمینهای هکتاری را می‌توان خریداری نمود.

  • زمین‌های هکتاری خارج از بافت هستند
  • زمینهای هکتاری بیشتر سند بنچاقی دارند
  • زمین‌های هکتاری کمتر کنار رودخانه هستند
  • زمینهای هکتاری در کجور بیشتر سطح شیبدار دارند.
  • زمین‌های هکتاری در کجور انشعابات نیز دارند.

اما یک نقطه طلایی که لازم است عرض کنم این است که در کجور زمین خارج بافت با انشعابات و دارای بنچاق بوده که سطح مسطحی نیز داشته باشد وجود دارد که معمولاً برای اهداف گلخانه‌ای و غیره استفاده می‌شود. که اتفاقاً هم در کنار رودخانه هستند و هم در داخل آنها چشمه وجود دارد.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00