زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 15 میلیارد تومان

زمین ریاست جمهوری چلک سنددار

در این زمین امتیازاتی وجود دارد که شما با بررسی مشخصاتی که در ذیل اشاره شده می توانید انتخاب بهتری داشته باشید با خرید این زمین که سعی می کنیم در ادامه در مورد ویژگیهای خرید زمین در ریاست جمهوری چلک و همچنین در مورد قیمت این گونه زمین ها بیشتر باهم صحبت کنیم چند شهرک خوب را نیز در ریاست جمهوری چلک معرفی خواهیم کرد.

زمین ریاست جمهوری چلک سنددار بافت مسکونی نوشهر

در مورد این زمین باید عرض کنم که این زمین در ریاست جمهوری چلک واقع شده است و دارای ۱۰۰۰ متر زمین بوده و دارای بافت مسکونی می باشد و سند تک برگ نیز دارد . از یک طرف وصله به شهرک بوده و از طرف دیگر به ویلاهای لوکس غیر بومی نشین متصل می‌باشد.

این زمین بصورت شرقی غربی می باشد و البته چون در چیلک می باشد می تواند یک انتخاب خوب در خرید زمین در نوشهر می باشد الان این زمین را مالک متری ۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری کرده است اما اگر شما بخواهید به صورت نقد و اقساط نیز روی ویلا مانور داد .

خیابان ریاست جمهوری نوشهر کجاست؟!

حتماً از خیابان ریاست جمهوری یا پلستان نوشهر تعریف های زیادی شنیدید باید عرض کنم این منطقه معروف به خیابان ریاست جمهوری چلک میباشد اما در اصل زیر نظر دهیاری کهنه سرا بوده که در فاصله حدودا ۱۲ کیلومتری نوشهر قرار دارد یک جاده مستقیم از جاده اصلی نوشهر رویان تا پای کوه کشیده شده است که درست در پای کوه تفرجگاه ساختمان ریاست جمهوری وجود دارد که این امر سبب شده است که این خیابان را به عنوان خیابان ریاست جمهوری بشناسند.

تا قبل از خط گاز در این خیابان زمینها معمولاً شست رفته هستند و داخل بافت می باشند اما بعد از خط گاز تمامی زمینها جنگلی جلگه‌ای هستند شاید برای شما سوال پیش بیاید این همه ویلاهای لوکس و لاکچری و همچنین شهرک های بزرگی که در این منطقه واقع شده اند چگونه اجازه ساخت پیدا کردن با توجه به اینکه زمین های جنگلی جلوگیری برای آنها جواز ساخت صادر نمی شود.

الان در همین خیابان ریاست جمهوری شهرکی همچون شهرک منظره دریا وجود دارد که قیمت هر متر زمین در آن حداقل متری ۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود و ویلاهای آن کمتر از ۳۰ یا ۴۰ میلیارد تومان می باشد چون این شهرک‌ها در ارتفاع واقع شده و در پای کوه هستند و شما ویوی دریا و جنگل را دارید و اکثر مالکین اینگونه ویلا و زمین ها نیز غیربومی هستند به عنوان یک منطقه غیربومی نشین و برند شناخته شده است.

قیمت زمین در خیابان ریاست جمهوری چلک چقدر است؟

سوالی که ذهن بسیاری از خریداران زمین را مشغول کرده است این است که با توجه به شرایطی که زمین دارد و همچنین با توجه به ارزش واقعی ملک آیا قیمت دقیقی برای این زمینها وجود دارد؟

چرا این همه اختلاف قیمت در هر نقطه از خیابان ریاست جمهوری چلک وجود دارد که گاهاً اختلاف قیمت هر متر زمین در ریاست جمهوری چه لک به چندین میلیون تومان نیز می‌رسد که اینها به عوامل زیادی بستگی دارد که بنده سعی می‌کنم به صورت خلاصه اما مفید برای شما توضیح دهم.

اگر شما به دنبال خرید زمین در چلک نوشهر هستید و دوست دارید در منطقه ریاست جمهوری مالک زمین باشید توصیه هایی که در این مطلب کرده ایم را جدی بگیرید و با توجه به همه این توضیحاتی که دادیم باز مصممه خرید زمین هستید ما زمین های بسیار خوبی در قطعات مختلف از ۲۰۰ متر به بالا در اختیار داریم که گاهاً مالکین این قطعات پول لازم نیز هستند و حتی به صورت معاوضه نیز حاضر به فروش ملک خود می باشند.

زمین داخل بافت در ریاست جمهوری چلک

از بس در مورد جنگلی جلگه بودن زمینهای چلک در گوش‌تان خوانده اند که فکر میکنید همه زمینهای چلک نوشهر به ویژه ریاست جمهوری همگی جنگلی جلگه‌ای هستند در صورتی که این گونه نیست.!

اگر شما زمینی را قبل از خط گاز چلک یعنی در ریاست جمهوری چلک بخواهید خریداری نمایید اکثراً زمینهای هستند که جنگلی جلگه‌ای نبوده و به اصطلاح شسته و رفته هستند البته یک سری از قطعات داخل بافت بوده و یکسری هم بیرون بافت هستند که باید حتما از دهیاری محل استعلام اینگونه زمین‌ها را بگیرید شما اگر بیرون بافت هم باشم خوشبختانه خیلی زود داخل بافت می آید و شما می توانید شروع به ساخت و ساز نمایید و مهم این است که این زمین ها جنگلی جلگه‌ای نیستند.

در آخر توصیه املاک پورولی می‌تواند به شما خریداران عزیز داشته باشد این است حتماً در زمان خرید زمین در ریاست جمهوری چلک با مشاورین ما در حد یک تماس تلفنی هم که شده مشاوره داشته باشید تا ما بتوانیم کمک بیشتری به شما عزیزان قبل هر گونه معامله داشته باشیم.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00