زمان انتشار : 5 سال پیش
قیمت متری 15 میلیون تومان

زمین داخل بافت مسکونی چالوس

سعی ما بر این است در این مطلب به بررسی قیمت زمین‌های داخل بافت در چالوس با کاربری‌های مسکونی زراعی و باقی بپردازیم اینکه چگونه استعلام این زمین‌ها را به دست بیاورید را برای شما توضیح دهیم. در انتها نیز سعی می‌کنیم یک زمین داخل بافت با قیمت ارزان در یکی از روستاهای برند چالوس به شما خریدار عزیز معرفی نماییم.

قیمت زمین داخل بافت مسکونی شمال

فروش زمین داخل بافت مسکونی در بندپی نوشهر با قیمت ارزان و بسیار مناسب که ارزش واقعی این زمین بیشتر از این حرفاست. خرید زمین همیشه یک فرصت بوده است اما زمین داخل بافت اولویت خرید بحساب میاد البته ممکنه بافت باغی یا زراعی و مسکونی باشه که فرقی هم نمیکنه چرا که داخل بافت بودن مهم است و براحتی می شود تغییر کاربری گرفت . اما زمین که داخل بافت مسکونی باشه راحت میشه بدون هیچ دردسری جواز ساخت برای آن گرفت و در اخر هم پایان کار  .

با همه ایین تفاسیر باید عرض کنیم که قیمت زمین در این منطقه به متری یک و نیم میلیون معامله می شود و این قیمت بسیار ارزان می باشد

چرا که این زمین در منطقه تهرانی نشین و پای کوه می باشد . و از همه مهمتر سند تک برگ نیز دارد.

شما اگر این سایت را قبلاً مطالعه فرموده باشید ما در مورد قیمت زمین در نوشهر صحبت کردیم و در آن به توضیح کامل زمین‌های داخل بافت پرداخته‌ایم در این مطلب نیز در مورد زمین‌های داخل بافت چالوس و همچنین قیمت این گونه زمین‌ها خواهیم پرداخت.

مشخصات زمین داخل بافت چالوس

کد 648
زمین فروشی
300 متر زمین
منطقه تهرانی نشین
فاصله کم تا دریا و جنگل
متری 15 میلیون

خرید و فروش زمین بیشترین سود را دارد چرا که ویلا بعد مدتی بی شک کلنگی می شود و موقع فروش فقط پول زمین را می دهید و بنا بحساب نمی آید اما خرید زمین هر روز به ارزش اون زمین افزوده میشه و زمین رشد واقعی خودشو داره و اگر این زمین در یک جای عالی باشه این رشد بیشتر محسوس است با همه این توضیحاتی که داده شد اولویت خرید باید اول داخل بافت بودن زمین باشد  و بعد سنددار بود که این زمین هر دو ویژگی را دارد هرچند زمین خالی سند نمی دهند اما این زمین سند تک برگ هم دارد

زمین داخل بافت مسکونی چالوس

خرید زمین داخل بافت در چالوس

اگر زمینی که خریداری می‌کنید در روستاهای برند چالوس باشد خوب ارزش سرمایه‌گذاری بالایی دارد اما اگر زمینی که خریداری می‌کنید در یکی از روستاهای سطح متوسط در چالوس باشد مهم اینکه زمین داخل بافت باشد یا نباشد نیست بلکه لوکیشن زمین مهمتر از کاربری زمین است.

ببینید این برند بودن منطقه است که به زمین اعتبار می‌دهد گاهاً پیش آمده است که زمین بیرون بافت در یک منطقه برند قیمت آن بیشتر از یک زمین داخل بافت در یک منطقه متوسط بوده است.

خریدار وقتی دنبال خرید زمین داخل بافت در چالوس است مطمئناً به همه موارد اهمیت خواهد داد و اولویت اول خرید خود را مناطق برند و مشهور چالوس قرار می‌دهد.

معمولاً زمین داخل بافت مسکونی در چالوس جز گران‌ترین زمین‌ها و البته کمیاب‌ترین زمین‌ها به شمار می‌روند.

در مورد قیمت این گونه زمین‌ها نیز بارها در همین سایت توضیح داده‌ایم اما در نهایت این را عرض کنم که هر زمین در هر روستایی قیمت خاص خود را دارد و شرایط و لوکیشن زمین است که اثرگذار است.

قیمت زمین داخل بافت در چالوس

بحث مهم و شیرین قیمت زمین داخل بافت مطمئناً برای هر خریداری حائز اهمیت است.

زمین‌هایی با کاربری مسکونی گران‌ترین زمین‌ها در هر منطقه‌ای به شمار می‌رود در چالوس نیز همین گونه است.

اما زمین‌های داخل بافت با کاربری زراعی و باقی را نمی‌توان به سادگی از آنها گذشت چرا که خیلی راحت می‌توانید با گرفتن تغییر کاربری برای دریافت جواز ساخت اقدام نمایید.

الان کمترین قیمت زمین داخل بافت در روستاهای چالوس حداقل متری ۱۰ میلیون تومان برای زمین‌های داخل بافت می‌باشد.

در مناطق برند حداقل ۵۰ درصد قیمت بالاتر خواهد بود و البته این کف قیمت زمین‌های داخل بافت می‌باشد.

توجه :

 

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

 

 

املاک پورولی در خدمت شماست

 

کانال تلگرام املاک پورولی

 

https://telegram.me/pourvali

 

 اگر در شبکه های اجتماعی، عضو هستید ما را در آن ها دنبال کنید

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 648