زمان انتشار : 5 سال پیش
قیمت متری 12 میلیون تومان

زمین حومه نوشهر

حومه نوشهر تقریبا از نوشهر تا نور می باشد قیمت زمین در این مناطق با هم فرق دارد چرا که نزدیک به 60 روستا در این محدوده وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص خودشو داره از این رو قیمت زمین هر منطقه با منطقه دیگه فرق دارد حتی در یک روستا نیز قیمت هر قسمت از روستا با قسمت دیگه نیز متفاوت باشد از این رو بنا به ویژگی هر روستا برای اون روستا قیمت گذاری می شود  در کل برای روستاها چیلک و بندپی و چلندر قیمت زمین بالاتر از سایر نقاط است این امر دلایل مختلفی دارد که یکی از این دلایل توریستی بودن اون مناطق است.

زمین حومه نوشهر

زمین در چلندر به دلیل پای کوه بودن این روستا بسیار ارزشمند است و با استقبال خوبی هم روبرو شده است اما در منطقه بندپی به دلیل اینکه معروف به نوشهر تپه بوده و یا با بام نوشهر اونو می شناسند هر ساله بخصوص در ایام عید نوروز و تابستان مسافران زیادی رو به سمت خودش جلب میکند.

قیمت زمین اطراف نوشهر

زمین در اطراف نوشهر از متری 400 هزار تومان است تا متری 3 میلیون تومان البته بجز زمین ساحلی . همه این زمین هایی که داخل سایت می گذاریم داخل بافت مسکونی هستند وگرنه زمین بیرون بافت قیمت خودشو داره ما سعی کردیم هر زمینی می گذاریم در منطقه غیر بومی نشین باشد و بومی ها یا نباشند یا کمتر حضور داشته باشند.

زمین در بیرون نوشهر در داخل شهرک هم که باشند قیمت نسبتا بالاتری نسبت به زمین بیرون بیرون شهرک دارد و اکثر غیر بومی ها دنبال زمین شهرکی هستند که دلیل اصلی این انتخابشان امنیت است چرا که زمین شهرکی دارای نگهبانی نیز است.

 

در کانال تلگرام ما عضو شوید

http://telegram.me/pourvali

 

 

 اگر در شبکه های اجتماعی، عضو هستید ما را در آن ها دنبال کنید

 

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00