زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 500 میلیون تومان

زمین ارزان کجور نوشهر

اگر منطقه ییلاقی کجور نوشهر را می شناسید و از طبیعت زیبای آن اطلاعات دارید هی همچنان قصد خرید زمین دارید به توضیحات زیر توجه کنید.

خرید زمین ارزان کجور نوشهر

وقتی از سمت مرزن آباد به سمت چالوس میروید دو کیلومتری یا حدود سه کیلومتری از مرزن‌آباد فاصله نگرفتین به منطقه دوآب کجور می رسید.

در منطقه کندلوس شما با حدود ۵۰۰ میلیون تومان می توانید صاحب هزار متر زمین شوید نمی‌دانم تعجب کردید اما برای شما فایلی آوردیم بسیار ارزان قیمت در راسته فروش فوری چرا که مالک زمین پول لازم می باشد.

حدود ۱۰۰۰ متر زمین با درختان گیلاس یک انباری نیز داخل محوطه زمین وجود دارد حدود متری ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است که جنگل بسیار زیبایی دارد یک منطقه دین زیبا میباشد برق و آب نیز روی زمین قرار دارد.

زمین ارزان کجور نوشهر

خرید زمین ارزان کجور نوشهر فرصت بسیار طلایی است برای کسانی که به دنبال افزایش سرمایه خود هستند به دنبال یک سرمایه گذاری خوب هستند به دنبال داشتن زمین در جای خوب در شمال کشور هستند دنبال زمین در منطقه ییلاقی هستند پیشنهاد اول و آخر ما حضور نوشهر میباشد الان اواسط تیر ماه سال ۱۴۰۰ میباشد.

قیمت زمین کجور

در کل به شما توصیه می کنیم اگر به قیمت زمین کجور نوشهر را تعقیب کرده باشید می دانید که در دو سه سال اخیر تا به امروز قیمت‌ها حدود ۸ تا ۱۰ برابر رشد داشته است این به دلیل بالا بودن قیمت زمین های نوشهر و چالوس می باشد از این رو آنهایی که سرمایه کمتری داشته اند و قدرت خرید زمین در نوشهر و چالوس را ندارند به منطقه کجور و مرزن‌آباد آمدند تا بتوانند قطعه زمین هر اندازه کوچک خریداری کنند.

املاک پورولی به شما دوستان عزیز توصیه می کند اگر به دنبال قیمت ویلا کجا هستید یا به دنبال خرید ویلا کجا هستید ما گزینه های بسیار زیادی را داریم که قیمت پایین دارم ارزان قیمت هستند مانند این زمین که قیمت ارزان واقعاً دارد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00