زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 600 میلیون تومان

زمین ارزان قیمت کجور نوشهر

زمین ارزان قیمت کجور نوشهر

اگر با مبلغی بسیار کم قصد خرید زمین ارزان قیمت در نوشهر را دارید ما یک زمین جهت فروش فوری با قیمت ارزان در کجور نوشهر در اختیار شما خریداران عزیز خواهیم داد به توضیحات زیر بیشتر دقت کنید. به طوری که قیمت زمین کجور نوشهر این روزها در راسته مناطق پر سود و در حال رشد تلقی می شود از این رو توصیه می کنیم حتما از مشاور املاک پورولی استعلام زمین ارزان را بخواهید تا مناطق مناسب و در حد بودجه شما را به شما معرفی کند.

قیمت زمین ارزان کجور نوشهر

این زمین که در ادامه توضیحات بیشتری از آن در اختیار شما خریداران عزیز خواهیم داد منطقه کجور نوشهر واقع شده البته منظور از حضور خود شهرک جور نیست همانطور که می‌دانید وقتی از سمت مرزن آباد به سمت چالوس حرکت می کنید ۲۳ کیلومتری از مرزن‌آباد اور شدید سمت راست شما نوشته شده است کجور از این منطقه تا بعد از کجور یعنی روستای کدیر منطقه زور نوشهر به شمار می رود.

زمین ارزان قیمت کجور نوشهر

یک منطقه ییلاقی است. البته در ۳ تا ۴ سال اخیر غیر بومی های بسیاری از این مناطق استقبال کرده‌اند هم به دلیل ارزانی قیمت زمین ملک در این منطقه نسبت به شهر نوشهر و چالوس و هم اینکه این منطقه مطلقن طبیعت جنگل به کوه را دارد و شرجی نیز نیست.

 

این روستا که حومه کجور می باشد این زمین ۶۰۰ متری نیز داخل آن واقع شده است زمین قابل تفکیک به دو تا سه قواره می‌باشد بر جاده قرار دارد آب و برق روی زمین قرار دارد قابل ساخت و ساز می باشد منطقه غیر بومی نشین است و همچنین ویدیوی بسیار زیبای کوه و جنگل نیز دارد .

منطقه ییلاقی چون شیب زمین در آن ها بسیار زیاد است این زمین برعکس زمینهای دیگر شیب ملایمی نیز دارد. ما یک نمونه ویلا در روستاهای کجور داریم که هم زیر قیمت است و هم مدارک کافی را دارد و چنانچه کسی به دنبال خرید ویلا در برکن کجور بود این گزینه ما بهترین گزینه برای ایشان است چرا که برکن از روستاهای بکر و زیبای کجور است و عزیزانیکه دنبال یک منطقه زیبا جنگلی که جای دنج و ساکتی باشد هستند این مکان را از دست ندهند

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00