زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 200 میلیون تومان

رهن ویلا لاکچری نوشهر | اجاره ویلا

رهن ویلا لاکچری نوشهر

خرید ویلا نقلی از نظر اقتصادی ارزشمند است یا رهن ویلا لاکچری یا اجاره ویلا لوکس نیز صرفه اقتصادی دارد اینها سوالاتی است که معمولاً افرادی که با بودجه ۱ تا ۲ میلیارد تومان می‌خواهند در نوشهر ویلا داشته باشند از خود میپرسند بگذارید برای شما موضوع را کاملا شفاف واضح توضیح دهم.

بررسی رهن ویلا لاکچری نوشهر در سال 2022

سوالی که باید از خود پرسید این است که چرا امروزه افرادی که به دنبال رهن ویلا لوکس و لاکچری هستند روز به روز در حال افزایش هستند به آینده این رهن ویلا در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود ببینید عزیزان وقتی قیمت ها به شکل حبابی یا نامتقارن رشد می کند اون عزیزانی که بودجه کنار گذاشته بودند و با برنامه‌ریزی قصد داشتند در آینده نزدیک خرید ویلا انجام دهند دیگر توانایی با توان توانایی ندارند که با این قیمت ویلا بتوانند یک ویلای مناسب خریداری نمایند اما این عزیزان هنوز برنامه خود به داشتن یک ویلا در نوشهر نیازمندند پس از اقدام به رهن ویلا در نوشهر اما یک ویلای لوکس لاکچری و حتی استخدام می نماید تا بتوانند هم یک ویلای لاکچری داشته باشند هم پایان یکسان پول خود را کامل دریافت نماید با توجه به اینکه به عقیده کارشناسان در سال ۱۳۰۲ مردود نسبی در بحث مسکن را شاهد خواهیم بود.

مایه داره ها و مرفهین بی درد دنبال یه سری ویلاها هستند که کمتر کسی اونو داشته باشه یه ویلای لوکس و شیک در بهترین نقطه نوشهر و چالوس با بهترین امکانات با ویو دریا یا جنگل عالی .

ویلا لاکچری یعنی ویلای شیک و تک در منطقه . ویلا لاکچری یعنی ویلای نوساز و کلید نخورده . ویلا لاکچری یعنی ویلای بزرگ و حیاط سازی شده . ویلا لاکچری یعنی چند صد میلیونی . ویلا لاکچری یعنی ویلا استخردار . ویلا لاکچری یعنی ویلا با مبل های سلطنتی و وسایل گرانقیمت .

مزایای رهن ویلا لوکس نوشهر

رهن ویلا لاکچری تو نوشهر این روزها خیلی خواستگار داره دلیلشم اینه که اون پولداری که میخواد یه میلیارد و شایدم بیشتر پول بده که بره یه ویلا بخره صرفا برای اینکه سالی یکی دو بار بیاد توش اونم یکی دو روز بمونه خب میاد یک سوم و شایدم کمتر از اون پول رو میده و یه ویلای لوکس میگیره رهن میکنه و آخر سال هم که شد یا تمدید میکنه یا کل پولشو میگیره . البته اونی که دنبال سرمایه گذاری نیست و صرفا میخواد ویلا داشته باشه. این قبیل ویلاهای لوکس بیشتر در چیلک و تسکاتک و بندپی و مزگاه و منطقه ریاست جمهوری کهنه سرا وجود دارند در مناطق غیر بومی و عالی با ویو جنگل ناب  است.

۳۰۰زمین ۲۰۰بنا سه خوابه ۲۰۰رهن‌کامل دوبلکس و شیک و مبله با وسایل عالی و زیبا . دارای حیاط سازی شیک و عالی با قیمت عالی . امروزه دیگه ویلا برای رهن خیلی خیلی کمه و با این هجمه ای که اورده اند رهن ویلا ها به ندرت پیدا میشه مخصوصا ویلاهای لوکس و لاکچری ای چون این ویلاها .

قیمت و عکس ویلاها لاکچری

بسیاری از عزیزانی که روزانه در فضای مجازی به ویژه سایت املاک پورولی را پیدا می‌کنند و از ما می‌خواهند لاکچری ترین و لوکس ترین ویلاها را که به خصوص استخر نیز داشته باشدبه  آنها معرفی کنیم و از ما عکس ویلاهای لاکچری را می‌خواهند این نکته را باید خدمت این عزیزان عرض کنیم که با توجه به اینکه تعداد ویلاهایی که برای رهن به ما سپرده می‌شود بسیار کم است یعنی اینکه ما در منطقه شاید به اندازه انگشتان دو دست نیز ویلای لوکس و لاکچری در نوشهر نداشته باشیم از این جهت این قبیل ویلا ها را نمی شود از آنها عکس گرفته و در سایت بارگذاری کرد.

چرا که خیلی زود رهن می روند به دیگر نمی شود این فایل ها را دسته بندی کرد ما فقط به ذکر مشخصات آن اکتفا می کنیم و اگر عزیزانی که تمایل به رهن ویلا لاکچری در نوشهر دارند می‌توانند با مراجعه حضوری از این ویلاها دیدن فرمایید نکته مهم دیگری که باید خدمت شما عزیزان عرض کنم این است که هرگاه تمایل به رهن ویلا داشتید حتماً زمانی به تحقیقات و بررسی‌های خود بپردازید که یک یا دو روز قبل از آمدن شما به منطقه باشد.

ما بارها مشاهده کردیم دوستان یک ماه قبل با ما تماس میگیرند و در مورد رهن ویلا های لوکس و لاکچری از ما سوالاتی میپرسند و از ما فیلمها و عکسهای این ویلا را به همراه مشخصات آن میخواهند اما متاسفانه با توجه به فاصله ای که بین تماس آنها و همچنین زمان حضورشان ایجاد می‌شود بسیاری از این ویلاها رهن داده می‌شوند و دیگر موجود نیستند خواهشی که داریم همیشه فاصله بین تماس و حضور را به حداقل برسانید که ما نیز شرمنده شما عزیزان نشویم.

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

 

کانال تلگرام املاک پورولی

 

http://telegram.me/pourvali

 

 اگر در شبکه های اجتماعی، عضو هستید ما را در آن ها دنبال کنید

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : raj26