زمان انتشار : 4 سال پیش
قیمت 1 میلیارد تومان

خرید ویلا یک میلیاردی سیسنگان

خرید ویلا یک میلیاردی سیسنگان

فکر میکنم که تا کنون اسم پارک جنگلی سیسنگان را زیاد شنیده اید همانطور که میدانید جنگل سیسنگان  تا تهران حدود 240 کیلومتر فاصله دارد و همچنین در فاصله ی 25 کیلومتری از شهرستان نوشهر به سمت شهرستان نور و رویان قرار دارد و دقیقا بعد از روستای تویسکاتک قرار دارد.در واقع در ضلع شرقی روستای تویسکاتک و ضلع غربی روستای صلاح الدین کلا قرار گرفته است. اگر قصد خرید ویلا در منطقه ی سیسنگان را دارید حتما این کار را انجام دهید چرا که چون از یک منطقه ی زیبا و ارام داریم صحبت میکنیم.پس با کمک مشاوران ما میتوانید خرید ویلا میلیاردی لوکس  نوشهر رو تجربه کنید.

تفریحات پارک سیسنگان

در جنگل سیسنگان در همه ی فصول سال بویژه بهار و تابستان سرگرمی های متنوعی برای مسافرین و توریستهایی که از سراسر کشور به این منطقه سفر میکنند وجود دارد.یکی از تفریحات ان موتور 4چرخ میباشد. موتور سواری ان هم در دل طبیعت و بین درختان سرسبز و سر به فلک کشیده جنگل سیسنگان با جاده های زیبایش لذتی وصف ناپذیر دارد که تجربه ان برای هر فردی جذاب و مرفح میباشد پیست موتور 4چرخ جنگل سیسنگان در ضلع شرقی ان و در نبش خیابان خروجی به سمت درب دوم جنگل سیسنگان وجود دارد.و یا میتوان دوچرخه سواری یا قایق سواری رو نام برد.

مشخصات ویلا

مساحت زمین 300 متر مربع و بنای ساختمان 200 متر مربع میباشد دارای 3 خوابه مستر دار میباشد و شامل کمد دیواری کابینت و سینک و هود و اجاق گاز شیشه ای و کف پوش به صورت سرامیک میباشدشیر الات نصب و سقف هم به صورت کناف و لمبه اجرا شده است و نمای ساختمان هم تلفیقی از چوب و اجر میباشد وحیاط سازی شده عالی هم دارا میباشد و از همه مهمتر این ویلا داخل شهرک با نگهبانی 24 ساعته میباشد و دارای مجوز ساخت و امکانات اب و برق و گاز میباشد. قیمت اعلام شده یک میلیارد میباشد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : d1