زمان انتشار : 6 سال پیش
قیمت 30 میلیارد تومان

خرید ویلا کلنگی در مازندران

خرید ویلا کلنگی در مازندران

دوستانی که با عنوان ویلا کلنگی در مازندران وارد سایت ما شدند این نکته را دقت داشته باشند که خرید ویلا در نوشهر اون هم ویلا کلنگی بیار در مازندران خواهان دارد چرا که معمولا ویلاهای کلنگی دارای زمین زیاد هستند و بنای قابل استفاده دارند و شما با یک بازسازی ویلا میتوانید براحتی در آن سکونت کنید.

خرید ویلا کلنگی در مازندران

قیمت ویلا کلنگی در مازندران

در شمال کشور به ویژه مازندران که قیمت زمین و ملک افزایش داشته خرید یک ویلا کلنگی کار سختی است چرا که قیمت اینگونه ملک ها نیز بی شک رشد داشته و شما اگر طالب این هستید که خرید مناسبی داشته باشید باید به این نکته توجه کنید که اول از همه در منطقه برند و شهر خوب خرید انجام دهید که غرب مازندران پیشنهاد املاک پورولی به شما خریدار عزیز می باشد باز بین شهرهای غرب مازندران نوشهر بیشتر توصیه می شود که منطقه انارور و صلاح الدین کلا خانه باغ یا همون ویلا باغ بیشتر یافت می شود.

1900 متر زمین
120 متر بنا
دو خواب
دو سرویس یکی بیرون
دارای انبار
پمپ اب
داخل شهرک با نگهبانی
قیمت 30 میلبارد

فروش ویلا کلنگی در مازندران

خانه کلنگی ارزان و خانه کلنگی شمال و خانه کلنگی قیمت مناسب و خانه کلنگی نوشهر و تهران و کرج و ویلا کلنگی فروشی و ویلا شمال کلنگی. ویلا ساحلی کلنگی و ویلا کلنگی ساحلی و اجاره وبلا ساحلی و ویلا  زیر قیمت اجاره کامل ویلا و رهن کامل خانه  و رهن یکساله و اجاره شبانه ویلا و موضوع مهمتر برای خرید اینگونه ملک ها در مازندران این است اکثر اینگونه ملک ها دارای سند هستند و خریدار چه چیزی بهتر از سند شش دانگ برای ملک خود می خواهد؟

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

 

املاک پورولی در خدمت شماست

کانال تلگرام املاک پورولی

http://telegram.me/pourvali

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 460