زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت سه میلیارد تومان

خرید ویلا کجور دلسم و ویسر

سعی ما بر این است در این مطلب در مورد قیمت ویلا در ویسر کجور و همچنین قیمت ویلا در دلسم کجور با همدیگر صحبت کنیم این دو روستا از هم مجزا هستند اما نزدیک به هم قرار دارند قیمت زمین ها در دلسم و ویسر بسیار متفاوت می باشد به طور کل در مورد ویلاهای ارزان و ویلای لوکس در کجور  دلسم و ویسر با هم صحبت میکنیم و از شما دوستان عزیز میخواهم که این مطلب رو تا آخر مطالعه فرمایید.

خرید ویلا کجور دلسم و ویسر

ویلاهای دلسم و ویسر را به صورت مجزا بررسی میکنیم مواردی که سعی میکنیم با هم بپردازیم عبارتند از:

  • قیمت ویلا کجور دلسم و ویسر
  • ویلا ارزان در دلسم و ویسر

قیمت ویلا در دلسم کجور

منطقه ویسر زیرمجموعه شهر کجور میباشد یعنی شما از مرزن آباد که به سمت چپ حرکت می کنید ۲ یا ۳ کیلومتری از مرزن آباد دور شدید سمت راست شما به منطقه کجور می روید فاصله این روستا تا مرزن آباد در حدود نیم ساعت میباشد قیمت زمین الان به شما بدهند در حدود متری سه میلیون تومان معامله می‌شود.

این قیمت برای زمین های بیرون بافت متفاوت است از متری حدود یک میلیون تومان متری دو و نیم میلیون تومان برای زمین های بیرون بافت قیمت گذاری صورت می گیرد که البته هر چقدر زمین به بافت نزدیک‌تر باشد قیمت آن نیز به طبع بالاتر خواهد بود.

الان قیمت زمین در کجور حدوداً به صورت میانگین متری سه میلیون تومان میباشد دقیقا هم قیمت زمین در دلسم است اما خب زیبایی که در دلسم وجود دارد در خود شهر کجور نیست.

قیمت ویلا در ویسر کجور

در ویسر کجور که چسبیده به دلسم کجور می باشد و تقریباً در همان مشخصاتی که عرض کردیم با همان فاصله از مرزن آباد قرار دارد منطقه بسیار قوی‌تر از دلسم  است.

تقریباً قیمت زمین ها به صورت میانگین دو برابر قیمت زمین دلسم می باشد الان قیمت ویلایی که لرسم در ویسر وجود دارد حداقل سه میلیارد تومان میباشد البته این قیمت برای ویلا های نوساز و دوبلکس است.

ساخت ویلا در ویسر خیلی بیشتر از ساخت ویلا در منطقه دلسم می باشد زیبایی و استقبال از منطقه ویسر بسیار بیشتر از دلسم میباشد توضیحاتی که ما عرض می‌کنیم حتماً باید به رویت شما برسد تا متوجه توضیحات ما شوید و خواهید دید که چرا ویسر امروز از گران ترین روستاهای کجور است.

قیمت زمین در منطقه کجور نوشهر بسته به اینکه کجا زمین یا ویلا بخرید با هم فرق دارد این فرق ممکن است متری 500 هزار تومان باشد یا متری 30 هزار تومان باشد این اختلاف قیمت بسته به داخل بافت بودن و نبودن زمین یا آب و برق و گاز داشتن یا نداشتن زمین و عوامل دیگر تاثیر گذار باشد بر همین اساس در موقع خرید زمین یا خرید ویلا در کجوز باید علاوه بر ویو خوب و اب و هوای عالی منطقه ، به شرایطی که عرض شد نیز توجه کافی شود.

ویلا ارزان در دلسم و ویسر

خوب حرف از ویلای ارزان شد یعنی چیزی که مشتری زیاد برای ویدیو های ارزان وجود دارد در منطقه چند است و به نظر شما اگر بخواهید ویلای ارزان خریداری کنید باید یک ویلای چند سال ساخت با حدود ۲۰۰ و ۳۰۰ متر زمین را پیدا کنید که البته در نصب این امکان بیشتر برای شما مهیا خواهد بود چراکه قیمت زمین ها ارزان تر است

اما ارزانترین ویلایی که می‌توانید در دلسم پیدا کنید در حدود یک و نیم تا دو میلیارد تومان است و بعید می‌دانم با این هزینه ساخت که وجود دارد بتوانیم ویلای ارزان تری را پیدا کنید هر چند خود شما بهتر از من میدانید  چون در دلسم یک منطقه ییلاقی است هزینه ساخت در آن را نسبت به هزینه ساخت ویلا در نوشهر حدود ۳۰ درصد بیشتر می باشد.

این نکته را باز خدمت شما متذکر می‌شوم قیمت زمین کجور که از ما بسیار سوال میکنید فقط در مورد شهر میباشد اگر شما در مورد روستاهای خود کجور سوال دارید حتماً نام منطقه را ذکر کنید.

مشخصات زمین ویسر

490 متر زمین

زیربنا خونه 90 متر

سند دارد

اب و برق و گاز دارد

ویو عالی

محصور شده

منطقه ویسر و دلسم از زیباترین مناطق کجور بشمار می رود که زمین در این مکان به متری حدود 400 هزار تومان می رسد بر همین اساس قیمت زمین این منطقه چون بالاست نسبت به مناطق دیگر کجور ، قیمت ویلا نیز همین اثر رو دارد و این ویلای شخصی ساز رو با قیمت 300 میلیون به فروش می رساند و اگر خرید بصورت نقدی باشد تخفیف خوبی هم داده می شود البته پرداخت شرایطی و نقد و اقساط نیز ملاک کار است

از بهترین روستاهای کجور میتوان به کندلوس ، کلیک ، شهر کجور ، سما ، چتن ، شهر پول ، فیروزکلا اشاره نمود قیمت زمین این مناطق با هم فرق دارد و فرق ها نیز محسوس میباشد و با توجه به کمبود اب در کشور ، این مناطقه کوهستانی بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران و خریداران قرار گرفته است که املاک پورولی بسیار به آن توجه دارد.

 

خرید ویلا کجور دلسم و ویسر

 

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

 اگر در شبکه های اجتماعی، عضو هستید ما را در آن ها دنبال کنید

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : alikh