زمان انتشار : 6 سال پیش
قیمت 6 میلیارد تومان

خرید ویلا چالوس خط هشت

چنانچه منطقه خط هشت چالوس را شناخت داشته باشه متوجه خواهید شد گزینه بسیار خوبی در حومه شهر چالوس برای زندگی یا سرمایه‌گذاری می‌باشد چنانچه که خط هشت دقیقاً مابین چالوس و هچیرود می‌باشد یعنی این گونه باید توضیح دهم که خط ۸ چالوس که از مناطق قدیمی و اما برند چالوس می‌باشد مابین شهرهای چالوس واقع شده است. اصولاً اگر تصمیم به خرید زمین چالوس دارید ما باز منطقه خط هشت را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

قیمت ویلا چالوس خط هشت

اینکه بخواهید یک ویلای نوساز یا ویلای چند سال ساخت را در خط ۸ چالوس خریداری کنید در بحث قیمت بسیار متفاوت هستند چرا که ویلاهای قدیمی معمولاً زمین بیشتری دارند اما ویلاهای جدید نهایت بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر دارای زمین هستند تا صرفه اقتصادی و سود بیشتری برای فروشنده داشته باشد.

معمولا الان کمترین ویلا در خود خط ۸ چالوس کمتر از ۳ میلیارد نمی‌باشد که خوب ویلاها هر چقدر ارزان‌تر باشد عمر ویلاها بیشتر بوده و متراژ زمین آنها نیز کمتر می‌باشد این یک امر طبیعی می‌باشد ویلاهای نوساز معمولاً حداقل قیمت آنها چیزی در حدود ۶ میلیارد تومان میباشد ویلاها نوساز و دوبلکس این روزها تعدادشان کم نیست اما خوب با رکودی که در بازار وجود دارد هم دست خریدار و هم دست فروشنده را بسیار تنگ کرده است.

کد af
منزلی در شهر چالوس
، دو طبقه مستقل ،

دو بر و دو درب ورودی

، 380 متر زمین ، 300 متر بنا

، 15 سال ساخت

، با سند ،

و وام 100 میلیونی ،

قیمت 6 میلیارد،
معاوضه

ویلا شهرکی در خط هشت چالوس

خوب خط ۸ چالوس به شکلی می‌باشد که نباید زیاد دنبال ویلاهای شهرکی در این منطقه باشیم چرا که شهرک کمی در این مناطق وجود دارد و اصولاً ویلاها به صورت منفرد ساخته می‌شود و البته ویلاهای شهرکی قیمت بالاتری نسبت به ویلاهای غیر شهرکی دارد و البته خود شهرک نیز در قیمت گذاری ویلاها بسیار اثرگذار می‌باشد.

اگر تو خط ۸ چالوس دنبال یک ویلای خوب هستی و اگر دلت میخواد ویلاتو بفروشی یا معاوضه بزنی با یه ویلای دیگه تو نوشهر و چالوس و همچنین اگر دنبال خرید ویلا شرایطی هستی بهتره یه سری به سایت املاک ما در مازندران و نوشهر بزنی و فایل خودتو برای فروش در اختیار ما بگذارید

الان قیمت ویلا در خط ۸ چالوس بسیار متغیر می‌باشد اما دیگه کمتر از ۳ میلیارد نمیتوانید در این منطقه صاحب ویلا باشید یا ویلایی خریداری نمایید.

 

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

 

املاک پورولی در خدمت شماست

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : af