زمان انتشار : 1 سال پیش
قیمت 6 میلیارد تومان

خرید ویلا نوساز چلندر نوشهر

ویلای نوساز در چلندر

تحولات ملکی در سال ۱۴۰۱ خبر از یک رکود مسکن در شرایط بسیار وخیم را پیشگویی می کند بازار مسکن در اوایل سال ۱۴۰۰ نیز با رکود نسبی و همراه بوده است اما این رکود در سال ۱۴۰۱ بیشتر نیز شده است و احتمال اینکه سال بعد نیز همین مشکل را داشته باشیم دور از انتظار نیست اما چه اتفاقی برای ویلا های شمال کشور به ویژه نوشهر و چلندر خواهد افتاد و بهتر است این مطلب را کامل و به نحو احسن مطالعه نمایید.

خرید ویلا نوساز چلندر نوشهر

قیمت ویلای نوساز در چلندر

ویلا های نوساز با این قیمت مصالح که امروز در کشور شاهد آن هستیم قیمت بسیار متفاوت و شناوری دارد به این شکل که الان شما هر ملکی را بخواهید شروع به ساخت نمایید اصلا مشخص نیست با چه قیمت و چه هزینه بتوانید آن را به پایان برسانید و این قیمت ها هر روز در حال تغییر می باشد جدایی از کمبود مصالح ساختمانی که در کشور شاهد آن هستیم قیمت های این مساله و هزینه کارگران نیز بر قیمت آن افزوده است ببینید شما الان اگر شروع به ساخت یک ملک میکنید میتوانید پیشبینی کنید که آیا این همه را می توان در زمان مقرر به پایان برسانید یا نه؟ و آیا در صورت به اتمام رساندن ملک می توانید آن را به فروش برسانید یا خیر؟

الان ملک های نوساز در چلندر به شدت کم پیدا می شود و ملک هایی که به اسم نوساز یا تازه ساخت  وجود دارد که ساخت آنها در اوایل سال ۱۴۰۱ به پایان رسید و مالکان هنوز در فروش آن ناکام مانده است اگر یک پیمانکار هستید و میخواهید ملک را شروع به ساخت نمایید توصیه ما به شما این است که دست نگه دارید چرا که واقعاً فروش ملک آن هم ویلا در چلندر بسیار سخت است.

ویلا تا ۶ میلیارد در چلندر

اون عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در چلندر هستند و بودجه آن ها تا سقف ۶ میلیارد تومان هست این ملک برای آنها بسیار ایده آل می باشد.

ملکی که برای معرفی خدمت شما آوردیم در حدود ۲۵۰ متر زمین و در حدود ۲۸۰ متر بنای دوبلکس نوساز دارد دارای سه خواب که یک خیابان پایین بوده و در خواب آن بالا می باشد خواب ها همگی مستر هستند یک تراس رو به جنگل دارد در منطقه غیر بومی نشین و البته عوامل قرار دارد سند تک برگ و شش دانگ برای ملک مهیا میباشد که بلافاصله بعد از خریداری می توانیم به نام خود تغییر نام دهید.

ویلا در چلندر قیمت های متفاوتی دارد اما الان ارزانترین ملک نوساز در چلندر شاید همین ملکی باشد که خدمت شما معرفی کرده ایم اما در هر صورت اگر شما بتوانید یک ویلای نه ساز با قیمت حدود ۶ میلیارد در چلندر پیدا کنید برد کردید واقعا قیمت ها هر چند بازار دارای رکود هست اما کاهش نیافته است جز تعداد معدودی از مالکین که البته بر اساس شرایط مالی خود اقدام به فروش ملک کرد و قیمت کارشناسی حاضر به فروش شده اند.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00