زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت سه و نیم میلیارد تومان

خرید ویلا نوساز در حوضکتی نوشهر

تصور شما از منظره و مشخصات این ویلا چیست آیا شما هم از زیبایی این ویلا لذت برده اید می‌خواهید مشخصات و عکس های بیشتری از آنرا ببینید.

این ویلا در مناطق برندی که تا به حال از آن دیدن کرده‌اید مجزا نیست و در منطقه نوشهر حوضکتی قرار دارد تازه ساخت بودن ویلا سبب شده که خریداران زیادی طالب این ویلا شود.

این وی را که ۹۰ درصد کاربران تمام شده و کمتر از ۱۰ درصد کار آن باقی مانده است به صورت روف گاردن می باشد دارای سند تک برگ به جواز ساخت نیز است کنتور آب برق و گاز نیز و می باشد منطقی غیر بومی نشین قرار دارد حدود ۲۵۰ زمین و ۲۰۰ متر بنا نیز دارد و برای آن دوبلکس می باشد دارای سه خواب نیز است.

خرید ویلا نوساز در حوضکتی نوشهر

همانطور که می‌دانید حوضکتی نوشهر در منطقه مابین نوشهر و رویان نور قرار دارد و حدود ۱۴ کیلومتری نوشهر می‌باشد از یک طرف به دوزنگ و از طرف دیگر به ملکار و فصل می باشد از سمت کوه نیز بچه اندر و سمت دریا نیست به جاده اصلی وصل می باشد.

خرید ویلا نوساز در حوضکتی نوشهر خرید ویلا نوساز در حوضکتی نوشهر

 

به دلیل نوساز بودن و کلید نخورده بودن ویلا طالب بسیاری دارد چرا که شما اگر متراژ زمین و ویلا را با یک حساب سرانگشتی بررسی کنید می بینید که شما با قیمت بسیار پایین تر از قیمت کارشناسی در حال خرید و مالک ویلا شدن هستید آن هم در منطقه نوشهر که از مناطق برند شمال کشور به ویژه استان مازندران است.

چنانچه در خرید ویلا اصرار دارید خرید ویلا نوساز در نوشهر چلندر اگر در اینترنت جستجو کنید و نتایج خوبی را خواهید یافت و این ویلا می تواند بهترین نتیجه گیری شما قبل خرید باشد چراکه املاک پورولی با مجرب ترین کادر مشاوره‌ای که در اختیار دارد شما را در انتخابتان یاری خواهد کرد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : A5