زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 3 میلیارد تومان

خرید ویلا نقلی در شمال

در این مطلب سعی می‌کنیم ویلای نقلی با قیمت ارزان و البته مناسب را به شما معرفی کنیم یک ویلا زیر ۳ میلیارد بیشتر در غرب استان مازندران یعنی از محدوده نور تا رامسر که جنبه توریستی و سرمایه گذاری بیشتری دارد و اصولاً عزیزانی که دنبال خرید ویلا شمال هستند و سعی می کند یک ویلای کوچک یا به اصطلاح نقلی را خریداری کنند یک پیشنهاد بسیار عالی می باشد از اینجا به بررسی قیمت ویلای نقلی نیز می پردازیم.

خرید ویلا نقلی در شمال

خرید ویلا نقلی در شمال

کد 538
200 متر زمین
130 متر بنا
دارای جواز ساخت

خرید ویلا ارزان قیمت در بهترین نقطه کشور مخصوصا در استان مازندران با خرید این ملک شما می توانید یک سرمایه گذاری خوب در بحث املاک و بخصوص ویلاهای ساحلی و حتی یک سری ویلاهای ارزان که نوشهر گل سرسبد ویلاهای منطقه و غرب استان مازندران است

مفهوم ویلا نقلی در شمال یعنی چی؟!

مفهوم ویلای نقلی برای افراد های مختلف متفاوت می باشد هنوز تفسیر خاص و معنی خاصی از نقلی بودن یک ویلا منتشر نشده است ببینید وقتی حرف یک ویلای نقلی میزنی ممکن است این ویلا چندسال ساخت و نوساز باشد اما متراژ بنای آن کوچک می باشد و زیر ۱۰۰ متر است.

حتی ممکن است متراژ زمین نیز کم باشد یعنی در یک زمین زیر ۲۰۰ متر یک بنای زیر ۱۰۰ متر وجود داشته باشد که به آن اصطلاح نقلی را اطلاق می کنند و اصلا هم مهم نیست که آیا این ویلای کوچک تازه ساخت است یا چند سال ساخت میباشد.

حالا که با مفهوم عامه ویلای نقلی آشنا شدید در ادامه یک ویلای کوچک را به شما معرفی میکنیم که قیمت ارزانی دارد در یک منطقه غیر بومی نشین واقع شده است و البته در غرب استان نیز قرار دارد و در شهر نوشهر واقع شده است که از توریستی ترین شهر های استان مازندران می باشد.

عزیزانی که در شهر نوشهر به دنبال خرید ویلا در نوشهر هستند این ویلای نقلی که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت میکنیم و امکانات و مشخصات آن را توضیح می دهیم گزینه بسیار مناسبی برای خرید است

ویلا نقلی یا ویلای ارزان کدامیک؟!

معمولاً به این شکل است که ویلاهای نقلی همان ویلاهای ارزان هستند یعنی اگر شما ارزانترین ویلا یک منطقه را در نظر بگیرید مطمئناً نقلی ترین ویلای آن منطقه نیز است که هم از لحاظ متراژ زمین و هم از متراژ بنا کوچک می باشد و این همان مشخصه ویلای نقلی میباشد.

خوب ویلاهای نقلی همیشه روزنه امیدی است برای خریدارانی که با بودجه کم دوست دارند یک ملک یا یک بنای کوچک را در شمال کشور داشته باشند تا در ایام تعطیلات بتوانند از آن استفاده کنند.

گاهی ما یکسری ویلاها را ارزان می نامیم چرا که از قیمت کارشناسی پایین تر است یا یکی از ویلاهای دیگر را ارزان می نامیم چرا که مالک پول لازم است و زیر قیمت کارشناسی ملک خود را به فروش می رسانند اما بی شک تمامی ویلاهای نقلی که در شمال کشور وجود دارند جزو ویلاهای ارزان به شمار می روند.

معرفی یک ویلای نقلی در شمال

این ویلای نقلی که به جهت معرفی در سایت املاک پورولی قرار گرفته است در استان مازندران و در شهر نوشهر واقع شده است و عزیزانی که دنبال ویلای نقلی در شمال هستند و دوست دارند در یک منطقه خوب هم از لحاظ زندگی و هم از لحاظ سرمایه گذاری این خرید را انجام دهند این گزینه،  گزینه بسیار مناسبی می باشد تا خریدار بازدهی خوبی از نظر سرمایه گذاری پیدا کند.

این ویلای کوچک یا به اصطلاح نقلی در حدود کمتر از ۲۰۰ متر زمین دارد و در حدود کمتر از ۱۰۰ متر نیز بنا دارد که اگر بخواهم دقیق بگویم ۸۷ متر بنای مفید دارد ویلا به صورت همکف ساخته شده است در حدود ۱۰ سال ساخت بوده و سند شورایی دارد شما بهتر از بنده می دانید ویلاهای ارزان معمولاً سند تک برگ سند شش دانگ ندارند چرا که مالکین گمان می‌کنند که ارزش گرفتن سند را به خاطر ارزان بودن ندارد.

ویلا به صورت دو خواب می باشد هم در منطقه غیربومی نشین واقع شده است و هم نزدیک جاده اصلی نوشهر رویان میباشد قیمتی که مالک روی ملک گذاشت در حدود دو و نیم میلیارد تومان میباشد که برای خریدار نقدی تخفیف خوبی نیز در نظر گرفته شده است.

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

 

املاک پورولی در خدمت شماست

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 538