زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت دو و نیم میلیارد تومان

خرید ویلا لوکس کجور

خرید ویلا لوکس کجور

همانگونه در سالهای اخیر مشاهده کردین از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ ما رشد قیمتی بسیار زیادی را در بحث خرید و فروش ملک در شمال کشور به ویژه نوشهر و کجور شاهد بودیم معمولاً در این افزایش قیمت ها و استقبال زیاد خریداران خرید ویلا لوکس کجور بیش از سایر موارد و گزینه ها مورد توجه قرار گرفته است.

خرید ویلا لوکس در کجور

قیمت ویلا لوکس کجور

با توجه به بررسی هایی که املاک پورولی و اشرافیت منطقه‌ای که این مشاور املاک دارد به این نتیجه رسیدیم ویلا کجور نوشهر برای سرمایه‌گذاری اون دسته از عزیزانی که به دنبال خرید ویلا و یا خرید زمین هستند بسیار مناسب میباشد چراکه ویلا لوکس در کجور در حال رشد و استقبال می باشد.

شما الان قیمت زمین های نوشهر یا مرزن آباد و همچنین چالوس را که مشاهده میکنید یک اشباع قیمتی وجود دارد که البته کجور هنوز به سقف اشباع نرسیده‌ است.

عوامل زیادی برای این امروز وجود دارد از ابتدای سال ۱۳۹۷ قیمت هر متر زمین در کجور و روستاهای کجور حداقل متری ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان بوده است اما امروزه همان زمین‌ها قیمت ۲ تا ۳ میلیون تومانی را ترجمه می‌کنند.

خرید ویلا لوکس کجور

کجور کجاست

خود کجور نوشهر هم اگر از نظر موقعیت جغرافیایی کنجکاو هستید که بدانید کجا قرار داشته باید عرض کنم وقتی از کندوان به سمت چالوس حرکت کنید مشاهده میکنید بعد از مرزن آباد دو یا سه کیلومتری که به سمت چالوس حرکت کنید با منطقه ای مشکل مواجه می شوید که نوشته و به کجور خوش آمدید از ابتدای دواب تا آب پری رویان را منطقه کجور گویند حدود ۶۰ روستا در این منطقه قرار دارد.

چرا عرض کردیم قیمت ویلا مورد توجه قرار گرفته چرا که با افزایش قیمت ارز دلار و کاهش ارزش پول ملی بسیاری از هموطنان برای تبدیل پول خود و همچنین جلوگیری از بی ارزش شدن پول خود آن را تبدیل به سرمایه کردند هیچ سرمایه گذاری بهتر از خرید زمین نمی باشد.

حالا اون دسته از عزیزانی که به دنبال خرید ویلا هستند این عزیزان به دنبال یک تفرجگاه می‌گردند و کجور با موقعیت کوهستانی که دارد و هم چنین استقبالی که این دو یا سه سال از آن شده و گاها در بعضی از روستاهای کجور مناطق غیر بومی نشین بیشتر از مناطق بومی نشین می باشد از این جهت ما توصیه می‌کنیم در روستاهای کندلوس یا در دلسم و ویسر و همچنین روستاهای نیرس بسطام و بسیاری از روستاهای دیگر که استقبال غیر بومی‌ها بیشتر بوده است سرمایه‌گذاری انجام دهید.

قیمت ویلا لوکس کجور

مشخصات ویلا لوکس در کجور

ما الان یک ویلا در ویسر کجور داریم که در حدود ۲۲۰ متر زمین و حدود ۱۶۰ متر بنای دوبلکس داشته در بالای ویسر قرار گرفته هست و کل منطقه ویسر زیر پاهای شما قرار داشته این ویلای سه خوابه نوساز میباشد یک خواب آن پایین قرار دارد و دو خواب آن بالا بوده و خوابهای بالا همگی مستر هستند.

یک تراس رو به جنگل بسیار بزرگ و زیبایی دارد یعنی ویوی جنگل آن منحصر به فرد میباشد تراس رو به جنگل آن انصافاً بی نظیر میباشد ویلا با توجه به اینکه ویسر کجور از برند ترین مناطق کجور به شمار می رود با یک حساب سرانگشتی مشاهده خواهید کرد اگر قیمت زمین را یک طرف و هزینه ساخت یک ویلا را هم در طرف دیگر قرار دهیم به این نتیجه می‌رسیم که قیمت نهایی و اعلام شده از قیمت کارشناسی ملک در ویسر نیز پایین تر میباشد.

عوامل زیادی برای این امر موجود میباشد البته این را هم به شما مژده بدهیم که مالک با فروش اقساطی ملک نیز کنار آمده است یعنی مشاور املاک پورولی توانسته راضی کند در این بازار رکود ملک خود را به صورت نقد و اقساط بفروشد. قیمت ویلا کجور نوشهر از یک میلیارد به بالا در سایت املاک پورولی موجود میباشد

قیمت ویلا لوکس در کجور

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00