زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 13 میلیارد تومان

خرید ویلا لوکس نوشهر توسکاتک

خرید ویلا لوکس نوشهر توسکاتک

معمولا اون دسته افرادی که دنبال خرید ویلا لوکس نوشهر توسکاتک هستند عزیزانی هستند که به نوشهر تشریف اوردن و منطقه و میشناسند و میدانند توسکاتک نوشهر منطقه برند در حومه نوشهر بشمار میرود و از این رو ویلاهای لوکس زیادی در توسکاتک وجود میدارد.

قیمت ویلا لوکس در توسکاتک نوشهر

یک قطعه زمین در محدوده نوشهر جهت فروش به املاک پورولی سپرده شده است

این زمین در حدود ۶۰۰ متر مساحت دارد که دارای ۵۰۰ متر بنای دوبلکس و دارای سند تک برگ به همراه جواز ساخت و پایان کار می باشد

ویلای مذکور مابین نوشهر و نور قرار دارد و تا دریا نیز فاصله بسیار کمی دارد به تبع تا جاده اصلی نیز فاصله چندانی ندارد.

زیرا کف سرامیک و کابینت ام دی اف میباشد پنجره ها دوجداره هستند و دربهای ضد سرقت دارد ما میشناسید

که این منطقه فوق توریستی چون در بین شهرهای استان مازندران و گاهاً بین شهرهای شمالی کشور کمترین فاصله بین دریا و جنگل را دارد

که این امر سبب شده است زمین در نوشهر در این دو سه سال اخیر رشد بالایی داشته باشد

و با توجه به قیمت دلار و هزینه ساخت یک ویلا امروز کمترین ویلای نوساز در محدوده نوشهر چه محدوده شهری و چه محدوده غیر شهری کمتر از ۶ یا ۷ میلیارد نیست .

https://amlakpourvali.com/tag/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d9%84%d9%88%da%a9%d8%b3-%d9%86%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1/

البته ویلاهای چند سال ساخت با زمین های کم قیمت‌های پایین‌تر وجود دارد اما معمولاً خرید ویلا لوکس در نوشهر به دلیل اینکه زمین ها ارزش بالایی دارند و معمولاً پیمانکاران ویلاهای لوکس را در مناطق برند نوشهر میسازند از این جهت شما قیمت تمام شده یک ویلا را حداقل ۶ تا ۷ میلیارد تومان محاسبه کنید.

به شما پیشنهاد می‌کند اگر در رنج زیر ۱۰ میلیارد تومان دنبال خرید ویلا هستید با گزینه‌های متعددی داریم هستند مالکینی که پول لازم میباشند مالکینی که دنبال معاوضه ویلا هستند معاوضه ویلا با زمین معاوضه ویلا با خودرو یا حتی معاوضه ویلا با آپارتمان استقبال زیادی از طرف خریداران برای این گونه موارد انجام می‌شود.

فروش ویلا لوکس در نوشهر توسکاتک

ما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال خرید ویلا لوکس شمال هستید ویلاهای لوکس که ما در سایت املاک پورولی قرار دادیم را مشاهده کنید و با صفحه اینستاگرام املاک پورولی یک سری بزنید یا حتی می توانید با شبکه‌های اجتماعی تلگرام ، فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر املاک پورولی در ارتباط باشید .

شماره تماس ما نیز در بالا و پایین سایت درج شده است مراجعه کنید

حتماً با ما در تماس باشید

مشاورین ما بهترین مشاوره‌ها را جهت خرید مناسب به شما خواهند داد

ماه تا خرید و فروش ویلا و زمین با ارزهای دیجیتال از قبل از جمله ارزهای بیت کوین یا ارز سولانا، ارز کاردانو و ارز های معروف دیگری که وجود دارند را نیز انجام می دهد.

این روزها املاک پورولی توصیه می‌کند اگر دنبال خرید ویلا هستید ویلا لوکس ،ویلا لاکچری ، ویلاهای شیک و ویلاهای برند معروف به یک یا دو منطقه نباشید ما با تصرف و اشرافیت در منطقه داریم ویلاهای لوکس زیادی را می‌توان به شما معرفی کنیم که هم برای شما کاربران عزیز برای شما خواننده محترم برای شما خریدار بزرگ این امر میسر خواهد بود و شما می توانید خیلی راحت خرید خوب با قیمت مناسب حتی به صورت شرایطی نقد و اقساط نیز در نوشهر داشته باشید.

مزایای خرید ویلا لوکس در توسکا

منطقه توسکا یا همون توسکاتک که از برندترین مناطق نزدیک سیسنگان و نوشهر میباشد دارای مزایای بسیاری میباشد که داشتن شهرکهای زیاد و برند و ساحل شنی و نزدیکی به جنگل سیسنگان نمونه کوچکی زا ویژگی ها و مزایای این منطقه به شمار می رود اما اگر شما به دنبال نکات بیشتر و دقیق تری برای بررسی این منطقه هستید ما توصیه می کنیم توسکا را با دقت بیشتری بررسی کنید.

دوستان عزیز توجه داشته باشند ما در مورد منطقه توسکاتک داریم با همدیگر صحبت می‌کنیم و این منطقه به قدری معروف است به قدری برند میباشد مطمئن باشید تمامی شهرک هایی که در این منطقه قرار دارند همگی خواه‌ناخواه برند هستند نکته مهم دیگری که در مورد این منطقه وجود دارد این است که منطقه توسکاتک برای سرمایه گذاری و خرید ویلا بسیار توصیه می‌شود چون که یک منطقه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری میان‌مدت و بلندمدت میباشد الان قیمت زمین داخل بافت در توضیحات حداقل متری ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان میباشد.

قیمت ویلا در توسکاتک

برای به دست آوردن قیمت یک ویدار چند فاکتور را باید با همدیگر بررسی کرد یکی هزینه ساخت بینا دوم قیمت زمین که اگر این دو را کنار هم بگذاریم تا حدودی می توان قیمت تمام شده یک بیمار را محاسبه کرد الان که اواسط بهار سال ۱۴۰۲ میباشد هزینه ساخت لیدا بر اساس قیمت مصالح و اجرت ساخت چیزی در حدود متری ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان قیمت گذاری می شود.

شما تصور کنید اگر این هزینه فقط برای یک ویلا باشد و بخواهیم قیمت زمین را نیز به دست بیاوریم اینکه در چه منطقی شما می خواهید ویلا را بسازید خیلی مهم است چرا که ما در حومه نوشهر داریم زمین هایی که متری ۱۰ میلیون تومان است و زمینهایی نیز داریم که متری ۴۰ میلیون تومان است و البته زمینهای ساحلی بحثشون جداست ما در مورد زمین های جنگلی صحبت می کنیم.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00