زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 25 میلیارد تومان

خرید ویلا لوکس در مازندران

خرید ویلا لوکس در مازندران

چنانچه قصد خرید ویلا لوکس و لاکچری در مازندران را دارید در این مطلب به تشریح مشخصات ویلای لوکس قیمت ویلا لوکس در مازندران بهترین ویلا های لوکس شمال کشور و البته معرفی چند ویلای لوکس در مازندران به ویژه شهر نوشهر می‌پردازیم که توضیحات بیشتر در همین سایت املاک پورولی خدمت شما ارائه می گردد.

خرید ویلا لوکس در مازندران

بهترین ویلای لوکس در مازندران

چنانچه تصمیم به خرید یک ویلای لوکس در مازندران گرفته‌اید و در بین تمام گزینه های روی شما در شمال کشور شما استان مازندران را برای خرید ویلای لوکس انتخاب کرده اید باید خدمت شما عرض بکنم که انتخاب به جا و درست بوده است با توجه به شناختی که ما از استان مازندران داریم به ویژه غرب مازندران از محدوده نور تا رامسر که از لحاظ توریستی و سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد گزینه های زیادی پیش روی شما قرار دارد که بنده سعی کردم این گزینه‌ها را گلچین کنم و مناسب‌ترین آن را خدمت شما معرفی کنم مناسب‌ترین از نظر متریال از نظر نقشه ساخت و از نظر قیمت می باشد که مطمئناً اگر توضیحات این ویلای لوکس و مطالعه کنید شما بیشتر خوشتان می آید.

خب سعی می کنم در ادامه در مورد مشخصات ویلا بیشتر با همدیگر صحبت کنیم یکسری عکس و تصاویر از خود ویلا در اختیار شما قرار خواهم داد و در آخر نیز در مورد ویلاهای لوکس منطقه در استان مازندران بیشتر با هم صحبت می کنیم.

فروش ویلا لوکس در مازندران

معمولاً فروش ویلاهای لوکس به دلیل اینکه مشتریان خاص خود را دارد کمی زمانبر می باشد اما قیمت ارزانی این ویلا لوکس که از جهت این که از قیمت کارشناسی نیز پایین تر می باشد مطمئناً در فروش آن و فروش فوری آن بسیار اثرگذار خواهد بود منطقه که این ویلای لوکس در آن قرار دارد بسیار برند می باشد تا فراموش نکردم خدمت شما عرض بکنم این ویلای لوکس در غرب استان مازندران و در شهر نوشهر قرار دارد.

این ویلا لوکس در حریم خط گاز واقع شده است نمای شمالی جنوبی دارد نوساز و کلید نخورده میباشد تمامی مدارک لازم را نیز دارد البته سعی می‌کنم در ادامه در مورد قیمت ویلا لوکس که قرار است با هم صحبت کنیم مشخصات و قیمت نهایی را خدمت شما معرفی کنم اما در گوشه ذهن خود داشته باشید این ویلا از قیمت کارشناسی بسیار ارزان تر می باشد و فروش شرایطی نیز دارد که مطمئنا برای خریداری این فرصت استثنایی را پدید آورده است.

قیمت ویلا لوکس در مازندران

خوب سعی می‌کنم در این قسمت که مربوط به قیمت ویلای لوکس و لاکچری در مازندران می باشد در مورد مشخصات این ویلای لوکس نیز صحبت کنید ببینید دوستان عزیز عرض بکنم این ویلا در غرب استان مازندران واقع شده است و در شهر نوشهر می باشد در یکی از روستاهای برند و غیربومی نشین واقع شده است اصلاً شهرکی نمی باشد دارای سند جواز ساخت و پایان کار می باشد دارای ۵ خواب مستر میباشد استخردار است نمای شمالی جنوبی دارد بسیار شیکی دارد از نورپردازی مدرن بهره برده است تمامی متریال و مصالح ساختمان برند می باشد.

به جرات میتوان گفت که این ویلا کاملاً شخصی ساز می باشد از نقشه ساخت بسیار حرفه‌ای بهره برده است اصلاً شما پرتی در این ساختمان مشاهده نخواهید کرد.

نزدیک جاده اصلی می باشد با جنگل فاصله کمی دارد ویو ابدی جنگل را شما همیشه خواهید داشت از سرویس فرنگی به ایرانی استفاده شده است دارای جکوزی می‌باشد کابینت ها همه ام دی اف کف سرامیک می‌باشد از پنجره های دوجداره با کیفیتی در ساخت این ویلا استفاده شده است.

دارای ۱۰۰۰ متر زمین و نزدیک به ۶۰۰ متر بنا می باشد سند تک برگ شش دانگ دارد از سیستم های امنیتی دوربین مداربسته و دزدگیر بهره برده است.

بهترین ویلاهای لوکس شمال کشور

اگر بگویم این ویلا از لوکس ترین ویلاهای شمال کشور می باشد بزرگنمایی نکردم شما اگر به داخل این ویلا مراجعه کنید و مشاهده می کنید که این دیدار از ردازی عالی بهره برده است و دکوراسیون بسیار زیبا بهره برده است نمای داخلی ویلا بسیار شیک و مدرن می باشد خود ساخت ویلا اگر در نظر بگیرید شاید بتوان گفت که از بهترین نوع ویلاهای در حال حاضر در شمال کشور می‌باشد بودن این ویلا را می‌توان به تزئینات داخلی ویلا در نظر گرفت از گچ‌بری هایی که در داخل ایران استفاده شده است از شکست هایی که در داخل ویلا به وجود آمده است از جهت ساخت و همچنین تزییناتی که در نقشه ویلا وجود داشته است و شما آن را به بهترین شکل در ویلا مشاهده می کنید.

چرا در مازندران ویلای لوکس بخریم؟

خب شاید از خودتان بپرسید در بین استان‌های شمالی کشور کدام است آن را برای خرید ویلا انتخاب کنیم چرا بین استان‌های شمالی مازندران را باید انتخاب کرد خوب جواب هر دو سوال شما یکی می باشد ببینید دوستان عزیز اگه می خواهید یک ویلای لوکس بخرید باید در منطقه لوکس خریداری کنید من با تجربه‌ای که در معاملات ملکی در شمال کشور دارند با جرئت می‌توانم به شما بگویم غرب استان مازندران برای خرید ویلای لوکس چه برای سرمایه‌گذاری و چه برای زندگی بسیار مناسب می باشد منظور از غرب مازندران از منطقه نور تا رامسر میباشد.

اگر برای شما این سوال به وجود آمده است که چه عواملی سبب شده این منطقه نسبت به مناطق دیگر شمال کشور محبوبه طرح باشد این است که فاصله دریا و جنگل در این منطقه یعنی غرب استان مازندران بسیار کم می باشد پروژه های توریستی و گردشگری خاصی در این منطقه در حال اجرا می باشد و اجرا شده است مانند تله کابین تنکابن یا همین جزیره مصنوعی نوشهر که کارهای علمی آن انجام شده و به زودی افتتاح خواهد شد.

عکس ویلا لوکس مازندران

اگر شما بخواهید تصاویر و عکس های ویلا های لوکس در مازندران را مشاهده کنید می توانید در پیام رسان واتساپ یا تلگرام به ما پیام ارسال کنید تا ما لوکس ترین میوه ها را برای شما ارسال کنید ممکن است نگاه شما به این گونه باشد از این تصاویر و این عکسها برای ساخت ویلای خود استفاده کنید این امر اصلاً اشکال ندارد و بسیار هم خوب می باشد چرا که منطقه را پر از ویلاهای شیک و لوکس خواهد کرد یا تمایل داشته باشه یکی از این ویلا های لوکس را خریداری کنید که باز مجموعه املاک پورولی در خدمت شما عزیزان خواهد بود نکته دیگری که قابل عرضه می باشد این است که معمولاً ویلاهای لوکس مازندران را بیشتر باید در غرب مازندران جستجو کنید چرا که بستر توریستی و سرمایه‌گذاری بیشتری را پذیرا است.

بررسی ویلاهای لوکس در مازندران

اگر بخواهیم به بررسی ویلاهای لوکس در مازندران بپردازیم و سعی می کنیم بیشتر وقت خود را در غرب مازندران بگذاریم چرا که خوب شرق مازندران یک بستر بومی نشین وسیعی دارد که معمولاً برای کارهای سرمایه گذاری و توریستی و همچنین به از نظر استقبال سرمایه گذاران بزرگ و خریداران کلان زیاد صرفه اقتصادی ندارد.

خب ما توصیه می کنیم این عزیزانی که هنوز تمایل به خرید ویلا لوکس دارند بیشتر در شهرهای ساحلی مانند نوشهر ، رامسر ، تنکابن زمان بیشتری بگذارند بی‌شک نتایج بهتری را خواهند یافت اما نکته مهم دیگری که لازم است بنده خدمت شما عزیزان بر حسب تجربه که در این چند سال به دست آوردم عرض کنم این است که معمولاً نوشهر به دلیل اینکه هنوز گنجایش پذیرش سرمایه گذاران بزرگ را دارند مانند هتل ۵ ستاره ساحلی که در کلاک نوشتن در حال احداث می باشد نشان از این دارد که این منطقه برای صندوق سرمایه گذاری عالی میباشد شما جزیره مصنوعی نوشهر را اگر در نظر بگیرید متوجه خواهید شد که آینده این منطقه شاید به مراتب بیشتر از متل قو رامسر و تنکابن باشد و در نگاه ده ساله می توان این منطقه را برند شهرهای شمال کشور به ویژه مازندران کرد.❤️

روش های خرید ویلا های لوکس و گران قیمت در مازندران

خوب بهتر از بنده میدانید وقتی حرف از ویلاهای لوکس و لاکچری به میان می‌آید قیمت اینگونه ویلاها بالای چند ده میلیارد معامله می‌شود به این‌گونه رقم ها معمولاً به صورت نقدی معامله نمی شود و در معاملات ویلاهای لوکس و لاکچری باید شرایط و نحوه پرداخت نیز بررسی شود معمولاً شرایطی که برای خرید و فروش ویلاهای لوکس در نظر گرفته می‌شود به شرح زیر می باشد.

پرداخت اقساطی
پرداخت با ارزهای دیجیتال
معاوضه یا تهاتر

اگر بخواهم هر کدام از این سه روش را به صورت مختصر توضیح دهم به این شکل میباشد که در پرداخت اقساطی شما می توانید قسمتی از قیمت ویلا را به صورت نقد و مابقی را در اقساط چند ماهه پرداخت نمایید در پرداخت به صورت تقاطع و معاوضه نیز شما میتوانید اگر ملکی در شمال کشور یا تهران و نقاط مورد پسند مالک ویلای لوکس دارید را پیشنهاد دهید البته جمع کردن معاملات نسبت به معاملات دیگر سخت تر می باشد چرا که شما باید هر دو ملک باید به تایید دو طرف برسد و این کار کمی سخت میباشد.

در معامله با ارز دیجیتال البته این کار با توجه به اینکه عمومیت بیشتری گرفته و آگاهی مردم نسبت به ارزهای دیجیتال بیشتر شده کار کمی راحت تر می شود برای فروش ملک خود در شمال با ارز دیجیتال ، شما می توانید ملک خود را با ارزهایی چون تتر ، بیت کوین ، کاردانو  ،اتریوم ،سولانا ، شیبا و دوج کوین و البته بسیاری از ارزهای معروف دیگر معامله کنید و اگر حساب خارج از کشور دارید این کار به شدت برای شما راحت تر است و خیلی راحت می توانید بدون پرداخت مالیات و مشکلات بین بانکی تنها با یک کلیک پول خود را در خارج از کشور در حساب خود دریافت کنید.

قیمت ویلاهای لوکس در مازندران

چنانچه شما قصد داشته باشید قیمت ویلا در مازندران را به دست آورید خوشبختانه املاک پورولی منبع بسیار مناسبی برای تهیه اینگونه فایل ها و ملک ها می باشد.

شما توجه کنید ویلای لوکس و لاکچری معمولاً در غرب مازندران وجود داشته چرا که فاصله جنگل و دریا در غرب مازندران نسبت به شرق مازندران بسیار کمتر می‌باشد این فاصله کمتر از یک کیلومتر نیز می رسد علت بزرگ بعدی که غرب مازندران بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد نزدیکی به آزادراه تهران-شمال و دسترسی سریعتر و راحت تر به پایتخت می باشد.

در مورد قیمت ویلاهای لوکس در مازندران شما می‌توانید از حداقل قیمت ویلایی که میخواهید خریداری کنید از ۱۰ میلیارد در نظر بگیرید تا گاها به ۱۵۰ یا ۲۰۰ میلیون تومان نیز می‌رسد خوب همانطور که بهتر از بنده می دانید ویلاهای گرانتر معمولاً ویلاهای لوکس و لاکچری ساحلی هستند. شما این ویلا را می توانید با قیمت بسیار مناسب ۵۵ میلیارد تومان خریداری کنید.

چنانچه خرید ویلا لوکس در شمال کشور در برنامه کاری شما قرار دارد لاکچری بودن ویلا برای شما اهمیت میدارد این ویلای لوکس یا لاکچری را در یک منطقه می برند خریداری کنید و یا در یک منطقه برند به دنبال آن باشید چرا که یک سرمایه گذاری و پیمانکار هزینه میلیاردی خود را برای بازدهی بیشتر در یک منطقه برند انجام خواهد داد.

ویلاهای لاکچری مازندران را بهتر بشناسیم

خب حتماً برای شما سوال پیش می آید که ما چگونه میتوانیم یک ویلای لاکچری را در مازندران شناسایی کنیم دوستان عزیز توجه داشته باشد مادر بالا هم عرض کردیم شما باید در قلب مازندران یعنی حد فاصله بین نور تا رامسر به دنبال خرید یک ویلای لوکس یا لاکچری باشید.

خوب یک ویلای لاکچری یک سری امکانات خاص را می طلبد تا بتوانیم آن را لاکچری بنامیم. این امکانات را شما می توانید در قالب استخر دار بودن ویلا ، داشتن جکوزی ، داشتن روف‌گاردن ، داشتن یک نمای مدرن ، داشتن یک بنای عظیم ،داشتن خواب های مستر بزرگ،  متریال مناسب در ساخت و بسیاری دیگر از از این قبیل عوامل بررسی نمایید.

اگر یک ویلایی هر یک از این امکان را داشته باشد نمیتواند لوکس یا لاکچری تلقی شود باید همه این ویژگی‌ها و مشخصات را در کنار هم داشته باشد و البته امکانات دیگری همچون هوشمند بودن ساختمان و بسیاری دیگر از عوامل را در یک ساختمان کنار هم ببینید تا بتوانید آن را لوکس و لاکچری به نامید ویلا لاکچری مازندران یعنی شما دنبال یک ویلای بسیار زیبا با تمامی امکانات یا به اصطلاح فول امکانات در یک منطقه برند هستید.

قیمت ویلا لوکس مازندران

ویژگی های ویلا لوکس در مازندران

خب بی شک بسیار مشتاق هستید بدانید که این ویلای لوکس دارای چه مشخصه و ویژگی هایی میباشد و در کدام منطقه مازندران قرار دارد قبل از اینکه در مورد امکانات و مشخصات ویلا توضیح دهند باید خدمت شما عرض کنم این ویلا در نوشهر واقع شده است یعنی اگر شما به دنبال خرید ویلا لوکس در نوشهر هستید این گزینه بسیار مناسب میباشد.

✴ متراژ فضاهای همکف و محوطه :

محوطه ۸۰۰ متر
پارکینگ ۴۸متر
آلاچیق مدرن محوطه 6.80 متر
استخر بزرگ ۴۰متر
استخر کودک ۳متر
جکوزی همکف ۱۷متر
جکوزی شاهنشین ۳متر
سونا ۱۴متر
رختکن و دوش ۵متر ، سرویس۴متر
لابی همکف ۲۱ متر
سالن بار ۲۴ متر
لاندری ۴متر
موتور خونه ۱۳متر
انبار ۶متری

✴ متراژ فضاهای طبقه اول :
سالن 31 متر
29 متر Tv.Room
سالن غذاخوری 28 متر
آشپزخونه 22 متر
مطبخ 5 متر
لاندری 4 متر
خواب مستر 21 متر
سرویس مستر 4.20
سرویس عمومی 4.30
آسانسور 1×1

✴ فضاهای طبقه دوم :
سالن پذیرایی 28.5
خواب مسترشمالی اول 27
مستر 10.9
تراس شمالی ۳.۷۵
تراس شرقی ۹.۳۰
خواب شمالی دوم ۲۲متر
اتاق مطالعه و کار ۵.۳۰
تراس اتاق ۶.۸۰
اتاق بار ۳متر
سرویس عمومی ۵.۵۰
آسانسور ۱×۱
خواب مسترجنوبی سوم ۲۷ متر
مستر طلایی ۱۱متر
تراس مستر طلایی ۲.۱
تراس اتاق ۲.۶

✴ طبقه سوم :
شاهنشین ۳۲متر
روف گاردن ۴۷متر
تراس جنوبی _ شرقی ۶۵ متر
تراس شمالی_ غربی ۴۵ متر
آسانسور 1×1

✴ سقف آخر حیاط خلوت ۳۷ متر و باکس گل ۲.۴متری

ویلا لوکس اما شهرکی در مازندران

خوب نمی خواهم زیاد وارد حاشیه شوند این ویلای لوکس خدمت شما آوردیم در داخل برند ترین شهرک مازندران واقع شده است وقتی می‌گوییم برند ترین شهر یعنی جز گرانترین شهرک های مازندران به شمار می‌رود چون در پای کوه در ارتفاع قرار دارد شما هم ویو دریا و هم جنگل را با هم دارید.

معمولا لوکس ترین ویلاهای مازندران در برند ترین شهرکهای آن وجود دارد خوب وقتی یک شهرکی برند باشد ویلا هایی که در آن ساخته می‌شود طبق اساسنامه آن شهرک به صورت لاکچری و لوکس ساخته می‌شود و از ساخت ویلاهای ضعیف جلوگیری خواهد شد.

اگر شما به دنبال خرید ویلا در شمال باشید و از شما خرید یک ویلای لوکس باشد اول از همه دنبال این گونه ویلاها در مازندران هستید چرا که بهتر از من می دانید که مازندران در استان های شمالی برای سرمایه گذاری در قسمت ملک بازدهی بیشتری میدارد.

خرید ویلا شهرک منظره دریا نوشهر مازندران

نتونستم جلوی خودم رو بگیرم بالاخره لوکیشنی ویلای شیک را به شما لو دادند این ویلا در شهرک منزل دریا نوشهر واقع شده است این شهرک به جرأت می‌توان گفت گران ترین شهرک جنگلی در نوشهر و گاهاً در مازندران میباشد که همه ویلاهای این شهرک لوکس و لاکچری بوده و خود شهرک نیست چون پایه کوه و در کنار ساختمان ریاست جمهوری قرار دارد از نظر قیمتی ولوکیشن بسیار ارزشمند میباشد.

الان زمین در داخل همین شهرک کمتر از متری ۴۰ یا ۵۰ میلیون تومان نیست اصلا هم تعجب نکنید فقط کافی است شما وارد شهرک شوید و منظره یا ویو که زیر پای شما قرار دارد را از نزدیک ببینید و لمس کنید آنگاه به این قیمت زمین و ویلا حق خواهید داد.

اما ورود و خروج در این شهرک بسیار سختگیرانه میباشد اساسنامه بسیار قوی دارد نگهبانی سفت و سختی دارد تمام ویلاها دارای مجوز ساخت ، پایان کار و سند شش دانگ هستند.

خود ویلا هم که میدانید به صورت تریبلکس نوساز میباشد دارای استخر بوده جکوزی دارد یک نمای بسیار مدرن دارد بسیاری دیگر از امکانات که این را هم عرض کنیم چون ویلا مبله می باشد تمام اساسی و وسایل داخلی ویلا  نو و جدید میباشد شما یک ویلای فول امکانات را میتوانید خریداری کنید که قیمت آن نیز زیر قیمت کارشناسی یا در بین ویلاهای لوکس به عنوان یک ویلای لوکس ارزان میباشد.

چرا مازندران ویلا لوکس بخریم؟

از من به شما یک نکته یادگاری بماند که مازندران در بین تمام شهرهای شمال کشور ارزش اقتصادی بالاتری دارد البته این یک ادعا نیست شما خیلی راحت می توانید با بررسی شهرهای شمال کشور در گوگل مپ به این نتیجه برسید که باریکترین خط ساحلی را نوشهر دارد و فاصله دریا و جنگل گاها به کمتر از یک کیلومتر هم میرسد .

اما خود مازندران به ویژه غرب مازندران بسیار برای خرید ویلا لوکس گزینه مناسبی می باشد چرا که داشتن یک ویلای لوکس و لاکچری در مازندران که تمام فاکتورهای لازم با امکانات عالی را داشته باشد نیاز به مشاوره با مشاورین املاکهایی را دارد که اشرافیت کامل به منطقه را دارند و بتوانند به شما عزیزان در خرید یک ملک خوب کمک کنند.

کدام شهر مازندران ویلا بخریم؟

خوب اگر میخواهید منطقه ای باشد که فاصله دریا و جنگل کم باشد من غرب استان مازندران را به شما توصیه می کنم یعنی از محدوده نور تا رامسر گزینه های زیادی برای خرید دارید اما اگر می‌خواهید متمرکز بیت به یک شهر و دامنه جستجوهای خود را محدود کنید بنده شهرهای نوشهر تا تنکابن و رامسر را به شما پیشنهاد می کنم.

اگر باز هم میخواهید محدودتر شوید خب کمترین فاصله دریا و جنگل را در نوشهر دارید اما پروژه های بزرگ اقتصادی و تفریحی را در نمک آبرود و حومه تنکابن دارید و مناطق در حال رشد با پروژه های اقتصادی جدید را شما در رامسر هم می توانید پیدا کنید.

شمال معدن لوکس ترین ویلاهای کشور میباشد؟

شاید از خودتان سوال کنید آیا لوکس ترین ویلاهای کشور در شمال کشور وجود دارد تقریبا می‌توان جواب این سوال را برده گفت اما در لواسان تهران و مناطق ۱ تهران شما ویلاهای لوکس لاکچری زیادی می توانید پیدا کنید ببینید همیشه لوکس ترین و لاکچری ترین ویلاها را می‌توانید در برند ترین مناطق پیدا کنید یعنی اگر در شمال کشور هستید حتما در استان مازندران و اگر باز هم میخوای محدودتر شویی در غرب استان مازندران دنباله ویلاهای لوکس باشید نه تنها در مازندران در استانهای تهران اصفهان و هر شهر بزرگ دیگری همیشه مناطق برند آن شهر می تواند جایگاه لوکس ترین و لاکچری ترین ویلاهای آن منطقه باشد اما خوب با توجه به مسائل متعددی از از جمله کم آبی در کشور جاری است معمولاً غرب استان مازندران و شمال کشور را برای یافتن ویلاهای لوکس لاکچری گزینه مناسب تر می دانیم.

چه چیزی یک ویلا لاکچری و لوکس می کند؟

حتماً می خواهید بدانید چه عواملی باعث شده ما ویلا ها روی لاکچری و لوکس بنامیم به چه امکانات و چه ویژگی هایی سبب شده یک سری از ویلا ها جزء ویلاهای لوکس و لاکچری باشند ببینید دوستان عزیز لاکچری بودن بینی از این بودن بنای ویلا یا همچنین نمای زیبای آن نیست اما می بسیار زیادی را کنار هم اگر بگذاری می توانیم ویلای لوکس و لاکچری بگوییم از جمله نقشه ساختاری استفاده از متریال های بسیار با کیفیت و همچنین داشتن امکانات خاص از جمله استخر ، جکوزی ، خواب مستر ، روف گاردن بودن ، نمای مدرن ، ویوی دریا و جنگل و بسیاری از عوامل دیگر اگه یک ویلا داشته باشد شما می توانید با آن یک ویلای لوکس لاکچری بگویید معمولاً لاکچری ترین ویلای شمال کشور یا در منطقه لواسان تهران وجود دارد یا در استان مازندران قابل دسترسی میباشد چرا که سرمایه گذاران و سرمایه داران بزرگ در این مناطق سرمایه گذاری خود را عملیاتی می کند.

قیمت ویلاهای لاکچری در چه حدودی می باشد؟

ویلای لاکچری قیمت های متفاوتی داره این که شما بخواهید یک ویلای لاکچری را قیمت گذاری کنید باید بسیاری از عوامل را کنار هم بگذارید تا بتوانید قیمت یک ویلا را به دست بیاورید اما اگه بخواهیم به طور میانگین برای شما یک قیمت ارز بکنیم معمولاً بین های لاکچری ما از حداقل ۱۵ به یاد داریم تا ویلاهای لاکچری بالای ۱۰۰ میلیارد نیز وجود دارد البته خوب ویلاهای لاکچری گران معمولاً یا زمین زیادی دارند یا در زمینه ساحلی ساخته شده اند چرا که زمین های ساحلی نسبت به زمین های جنگلی قیمت بسیار بیشتری دارند از این جهت ویلا هایی که ساخته شده اند قیمت بالاتری خواهند داشت و این امر یک امر طبیعی میباشد.

معاملات ویلاهای لوکس و لاکچری به چه شکل میباشد

اول از همه خیال شما راحت کنم ویلاهای لوکس لاکچری بالای ۵۰ میلیارد تومان مشتری های خاص خود را دارد یا افراد مشهور و سلبریتی ها مالک این ویلاها هستند یا افراد سرمایه دار بزرگی که زندگی یا تفرجگاه از ایمیل استفاده می کنند البته افراد دیگری که بخواهند این ویلاها را بخرند دیگر معاملات به صورت نقدی نخواهد بود یا به صورت تهاتر خواهد بود یا به صورت معامله با ارز دیجیتال خواهد بود و بسیاری از روش‌های دیگر می تواند ویلاهای بالای ۵۰ میلیارد را معامله کرد خوب می‌دانند که نقدینگی برای خرید ویلا های سنگین و قیمت بالا محدود می‌باشد از این جهت گزینه‌های تهاتر ارز دیجیتال گزینه مناسبی برای جمع کردن ویلاهای لوکس و لاکچری میباشد.

نکته آخر اینکه در مورد ویلاهای لوکس لاکچری خدمت شما عزیزان عرض کنم این است که اگر از ویدیو خوشتون اومد حتما از برند برند بودن منطقه اطمینان حاصل نمایید و گول ظاهر آن را نخورید حتماً ارزش منطقه که ویلا در آن قرار دارد را برآورد کنید که خدایی نکرده متحمل ضرر نشوید و رنگ و لعاب ویلا شما را گول نزند.

لوکس بودن ویلا ساحلی

خوب با ویلاهایی که ساحلی ساخته می شوند به دلیل قیمت بالای زمین های ساحلی معمولاً سنگ میشود یک ویلای شیک ای باشد اما خوب همون قیمت بالایی ویلا ها و ویلاهای لوکس و لاکچری می کند چرا که یکی از معیارهای لوکس بودن ویلا قیمت بالای آن می باشد شما هیچ یک ویلای لوکس ارزان قیمت را نخواهید یا به یک پیمانکار ویلای لاکچری و لوکس خود را در یک منطقه متوسط یا ضعیف احداث نخواهد کرد.

در سالهای اخیر رشد ویلاهای لوکس و استقبال پیمانکاران برای ساخت ویلا های لوکس افزایش پیدا کرده است چرا به سود آوری این ویلاها نیز چند برابر می باشد و هم برای خریدار و هم برای فروشنده ارزشمند میباشد.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00