زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 15 میلیارد تومان

خرید ویلا شهرکی لاکچری شمال

خرید ویلا شهرکی لاکچری شمال

شهرک های لوکس از ویلاهای لوکس تشکیل می‌شوند ویلاهای لاکچری شهرک های لاکچری را می سازند این قانون را هیچگاه فراموش نکنید شماره کشور منبع ویدیو های لاکچری و لوکس در ایران می باشد شمال کشور مخزن شهرک های لوکس لاکچری میباشد خرید ویلا لاکچری و شهرکی در شمال کشور با املاک پورولی آسان تر خواهد بود.

ویلا لاکچری و شهرکی در شمال کشور

با سلام ، اونایی که درنبال ویلا شهرکی لاکچری در شمال برای خرید هستند ، یه خبر خوب براتون آوردیم.

بهتون قول میدم این ویلای لوکس شما رو وسوسه می کنه !

این ویلای شهرکی شمال ، دارای 650 متر زمین و 260 متر بنا هست

همونطور که از عکسش پیداست این ویلای حیاط دار ، حیاط سازی خیلی زیبایی داره و با داشتن حیاط بزرگ ، کیس خیلی مناسبی برای اوناییه که خیلی به حیاط ویلا اهمیت میدن.

این ویلا دوبلکس چهار خوابه بوده و یک ویلا بزرگ محسوب میشه.

این ویلای بسیار لوکس که یک شهرک بسیار لاکچری قرار دارد یک استخر در حیاط خود دارد تراس رو به جنگل بسیار بزرگ و زیبایی دارد که ویو ابدی را برای شما خلق می کند.

ویلا شهرکی شمال

اگه دنبال دلایل بیشتری برای خرید این ویلا شهرکی لاکچری شمال هستید پس با ما همراه باشید!

این ویلا شهرکی خاص و بکر، در دل طبیعت قرار داره شما از وقت صرف کردن تو حیاطش خسته نمی شید

این ویلا نوساز از هفت قطعه ویلا در بیست و پنج هزار متر شهرک جنگلی بکر و قدیمی هست و در جایی بسیار آرام قرار داره و به شما یک زندگی با آرامش هدیه میده

نگران سند و این چیزام که اصلا نباشید! این ویلا سند تک برگ و علاوه بر اون جواز و پایان کار هم داره
این ویلای لوکس در شمال همراه با یک قطعه زمین اضافه هست که زمین سند مجزا داره!
ویلا در شهرکی کاملا امن قرار داره و از بابت امنیت جایی برای نگرانی نمیزاره

ویلای لوکس در شمال

اگه هنوزم از خرید ویلا شهرکی لاکچری شمال مطمئن نشیدید، بزارید خیالتون رو راحت کنیم!

این ویلا مبله بوده و با فرنیش کامل و با کلیه وسایل نو و آکبند تحویل شما داده میشه

این ویلا دارای چهار خواب مستر و دارای دو تراس بالکن هست

ویو جنگل فوق العاده این ویلا شما رو عاشق شمال می کنه و این رو هم بگم که این ویلا بدون مشرف بوده و هیچ چیزی مانع ویو فوق العاده اون نمیشه

داشتن دو آشپزخانه هم یک ویژگی فوق العاده ی دیگه ی این ویلای شهرکی ست

این ویلای لاکچری شمال پلاک یک جنگل هست و فاصله ی آن تا دریا 5 دقیقه است!

خرید ویلا شهرکی لاکچری شمال

 

چرا ویلا لاکچری بخریم

اگر توان مالی آن را دارید که ویلای لوکس و لاکچری خریداری کنید حتماً این کار را انجام دهید ویلاهای لوکس و لاکچری هم از نظر امکانات پول هستند هم از متریال و مصالحی که در ساخت آنها استفاده می شود از بهترین ها به شمار می روند.

چنان که شما بخواهید یک ویلای لاکچری را در شمال کشور بخرید حتماً سعی کنید ویلای شما در داخل شهرک قرار داشته باشد تا این همه امکانات محفوظ بماند شهرک ها به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته ببشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد و اگر در آینده قصد فروش آن را داشتید خیلی راحت تر می توانید آن را به فروش برسانید.

من تعجب می کنم از کسانی که به دنبال ویلاهای لاکچری هستند اما اولویت ها را در نظر نمی گیرند شاید از ما بپرسید اولویت چیست همیشه برای خرید ویلای لاکچری و لوکس باید در یک منطقه برند به دنبال آن بگردید همیشه برای خرید یک ویلای لوکس و لاکچری اما شهرکی حتماً باید در داخل یک شهرک برند به دنبال آن باشید این سلسله مراتب را فراموش نکنید.

ویلای لاکچری اما شخصی ساز

همیشه ویلاهای لاکچری را پیمانکاران ساخته‌اند همیشه ویلاهای لاکچری را سرمایه‌گذار ها ساخته اند اما این گزینه که بنده برای شما آورده مرا هیچکدام از این دو گزینه نساختن بلکه یک ویلای کاملا شخصی ساز می باشد مالکین ویلای لاکچری آن را برای خود ساخته بود اما متاسفانه یا خوشبختانه بنا به دلایل شخصی قصد فروش آن را دارد و این فرصت را به شما خریداران عزیز داده است تا یک ویلای لوکس و لاکچری را به صورت شخصی ساز ساخته شده است خریداری کنید.

وقتی حرف از شخصی سازی ویلا می‌زنیم یعنی در ساخت این ویلا از بهترین مصالح به بهترین نقش استفاده شده است هیچ کوتاهی و کم کاری در ساخت ویلا اتفاق نیفتاده است چرا که مالکان را برای خود ساخته است پس حتما در ساخت این ویلا تمامی موارد امنیتی و موارد احتیاطی رعایت شده است.

قیمت ویلا لاکچری در شمال کشور به چه صورت است؟

خوب بخرید ویلاهای لاکچری همیشه اولویت قیمت آن می باشد هر خریداری برای او قیمت ویلا مهم است چرا که یک سقف قیمتی را برای خرید ویلا برای زندگی و چه برای سرمایه گذاری در نظر گرفته است.

معاون های لاکچری را بر اساس منطقه‌ای که در آن ساخته می‌شوند و امکاناتی که دارد قیمت‌گذاری می‌شود این دو موردی که خدمت شما عرض کردیم مکمل همدیگر هستند اگر در منطقه ضعیف به های ویلایی لوکس بخرید مطمئناً قیمت آن زیاد نیست اگر در یک منطقه برند ضعیفی به خرید بازی قیمت آن زیاد نیست پس هر دو گزینه را باید برای داشتن یک ویلای لوکس در نظر بگیرید مهم دیگر این است که ویلاهای لاکچری و لوکس تمامی مدارک لازم از جمله سند جواز ساخت و پایان کار را دارند ویلاهای لوکس و لاکچری سنگ می شود به شکلی ساخته شوند که ویوی دریا و جنگل را همزمان داشته باشید.

توصیه ما به شما خریداران عزیز این است اگر تصمیم به خرید ویلا در شمال کشور گرفته‌اید اگر تصمیم گرفتید در شمال کشور یک ویلا داشته باشید ویلای شمال لاکچری باشد حتماً با مشاور املاک پورولیاملاک پورولی در ارتباط باشید چرا که بنده و همکاران بنده به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز برای مشاوره و راهنمایی به شما هموطنان عزیز در خدمت شما هستیم که به صورت تماس تلفنی که از طریق پیام رسانهای تلگرام و واتساپ می توانید با ما در ارتباط باشید

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00