زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت توافقی تومان

خرید ویلا ساحلی لوکس نوشهر

خرید ویلا ساحلی لوکس نوشهر

تا بحال چند تا ویلا دیدید که اسمشو گذاشتن لوکس و لاکچری؟ تا بحال چندبار تو اینترنت جستجو کردین خرید ویلا ساحلی لوکس نوشهر ولی لوکس بودنی در کار نبود اما من میخوام پایان بدم به همه جستجوهای اینترنتی شما . این ویلایی که اوردم بهترین و بزرگترین ویلای ساحلی ای است که شما تو ذهنتون میتونید تصورشو بکنید این ویلا از جاده اصلی تا لب آب یکسره است قیمت مناسبی هم دارد برعکس امکانات زیادی که داره ، این ویلای شیک و لاکچری نزدیک نوشهر بوده و ما بین نوشهر و نور می باشد تازه ساحت هم است حیاط سازی خوبی هم داره اصلا این ویلا همه چیز تموم است خیالتون از ویلا راحت.

خرید ویلا ساحلی لوکس نوشهر

مشخصات ویلا

تا یادم نرفته بگم که این ویلای ساحلی قابل معاوضه با ملک و خودرو نیز است البته هر کی اینو شرایطی بخره مالک ویلا بهش تخفیف خوبی هم میدهد زیر قیمت میده . بهتره کمتر حرف بزنم و شما برید تو نخ ویلا ببینید که ایا املاک پورولی حرف و عملش میخونه یا نه. من کلا تو کار ویلاهای لوکس هستم چه ساحلی و چه غیر ساحلی .

ویلا لاکچری ساحلی
جاده به دریا
زمین۴۸۰متر
بنا۲۴۰متر
۷خوابه مستر
یک خواب کودک
متریال درجه یک وارداتی
ساحل اختصاصی
استخر و سالن جیم
مبلمان عالی
قیمت بروز میباشد تماس بگیرید

ویلا ساحلی نوشهر

ما ویلا ساحلی تو سایت زیاد نداریم اما این ویلاهایی که داریم همشون لوکس هستند ویلا ساحلی در نوشهر همیشه حکم یک سرمایه گذاری خوب را داشته و دارد چرا که زمین های شمال به ویژه نوشهر همیشه رو به رشد بوده و است و این میتونه به شما کمک کنه تو پولتونو توی این شرایط اقتصادی تبدیل به احسنت بکنید ما الکی بهترین املاک مازندران شناخته نشدیم تجربه بیست ساله پشت این افتخار است پس همین الان گوشیتونو بردارید و از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

خرید ویلا ساحلی در نوشهر

ارزشمندترین زمین در استان مازندران زمین های ساحلی هستند در این حرف بنده و ادعای من کسی نمی تواند ایرادی وارد کند چرا که همه به این حرف اقرار دارند.

خوب چرا زمینهای ساحلی گرانتر هستند ببینید دوستان عزیز زمین های ساحلی به زمین هایی گفته می شود که از جاده های بین شهری به سمت دریا باشد یعنی با مثال اگر توضیح دهند به این شکل که اگر زمین مابین نوشهر رویان قرار داشته باشد و در سمت ساحل و دریای خزر جاده باشد بان زمین ساحلی گفته می شود ممکن است یک زمین لب دریا باشد یا یک زمین چسبیده به جاده باشد در هر صورت این زمین‌ها هر دو جزء زمین ساحلی هستند اما قیمت این دو زمین با هم فرق می‌کند معمولاً زمین هایی که چسبیده به آب و دریا هستند زمینهای گرانتری هستند به اصطلاح زمین های لب ساحل گفته می‌شود یا به زمین های قواره اول آب معروف هستند.

الان که اواسط سال ۱۴۰۱ می باشد معمولاً قیمت زمینهای ساحلی با توجه به رکود ای که در کشورها که هست چیزی در حدود متری ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود این اختلاف قیمت به دلیل منطقه می باشد که شما قرار است زمین در آن خریداری کنید خوب زمینهای سایه چه گران‌تر هستند زمین هایی که قواره کوچک داشته باشد گرانتر هستند به زمین هایی که درباره اول آب باشد گرانتر هستند و بسیاری از آیتم های دیگر که می تواند روی قیمت زمین اثرگذار باشد.

ویلای لوکس ساحلی در نوشهر

خوب وقتی ارزش زمین های ساحلی نسبت به زمین های جنگلی بیشتر باشد قیمت ویلاهای ساحلی نیز از ویلاهای جنگلی بیشتر خواهد بود حالا تصور کنید این ویلا یک ویلای لوکس باشد قیمت آن سر به فلک خواهد کشید ما ویلاهای لوکس زیادی در ساحل دریای نوشهر داریم اما خوب متراژ زمین این ویلاها و شهرک بودن آنها قیمت ها را متفاوت می‌کند خوب ما ویلای ساحلی داریم بالای ۱۰۰ میلیارد تومان در نوشهر که قبلا در همین سایت قرار داده ایم یا ویلای ساحلی داریم کمتر از ۱۰ میلیارد تومان در حومه نوشهر واقع میباشد این قیمت هایی که عرض می کنم حدودی می باشد و اگر شما بخواهید یک ویلای ساحلی لوکس خریداری کنیم می توانید با املاک پورولی تماس بگیرید و ما فایل ها یا به اصطلاح گزینه هایی که در اختیار داریم را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تا راحت تر بهتر تصمیم گیری کنید.

معمولا افرادی که برای خرید ویلا لوکس در شمال اقدام می کنند سعی می‌کنم ویلاهایی که خریداری می‌کنند بیشتر در نوشهر یا تنکابن باشد چرا که کمترین فاصله دریا و جنگل در این شهرها قرار دارد و خریدار ویلا های لوکس معمولاً در این مناطق و در این شهر را به البته در روستاهای برند این شهر ها به دنبال کیس مورد علاقع خود می گردند.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00