زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان

خرید ویلا زیر ۲ میلیارد در نوشهر حمزه ده

تصور می‌کنید با این افزایش قیمت زمین که از ابتدای سال ۹۹ تا الان که اول دی سال ۱۳۹۹ است قیمت زمین چند برابر شده است؟

قیمت زمین در حدود حداقل ۴ تا ۵ برابر نسبت به عواقب سر سال ۹۸ رشد داشته است هر چند که از اول فروردین ۹۷ تا پایان ۹۸ نیز قیمت زمین در حدود ۵ تا ۶ برابر شده است

چنانچه بودجه شما برای خرید ویلا تا ۲ میلیارد در نوشهر است ما گزینه های زیادی برای معرفی به شما نداریم و متاسفانه تعداد این فایل ها روز به روز نیز کمتر می شود.

خرید ویلا زیر ۲ میلیارد در نوشهر حمزه ده

منطقه حمزه ده نوشهر در فاصله ۱۲ کیلومتری نوشهر قرار دارد و در پای کوه واقع شده است این روستا به دوقسمت حمزه ده سفلی و حمزه ده علیا تقسیم شده است قیمت زمین این منطقه بالا میباشد بنابراین قیمت ویلاهای آن نیز به تبع بالا خواهد بود.

این ویلای تقریباً تازه ساخت با قیمت مشخص شده کمتر از ۲ میلیارد را می توان یک ویلای ارزان تلقی کرد چراکه خرید ویلا زیر دو میلیارد در نوشهر هم زده بسیار کم می باشد الان اگر شما متراژ زمین را هم حساب کنید با قیمت هر متر زمین که الآن در هم زده کارشناسی می شود متوجه خواهید شد که ویلای مذکور در منطقه غیر بومی نشین قرار دارد و همه امتیازات از جمله آب برق و گاز را نیز دارد.

خرید ویلا زیر ۲ میلیارد در نوشهر حمزه ده

كد2a
٢٣٠مترزمين
١٣٠متربنا
دوخوابه
سندششدانگ
شهركي
قيمت١٨٥٠

همانطور که در توضیحات بالا اشاره شده چون زمین این ویلا در منطقه ای با کاربری مسکونی بوده و خود هم زده هم در پای کوه قرار دارد سند نیز دارد و مدارک آن کامل بوده و تنها به دلیل پول لازم بودن مالک حاضر به فروش زیر قیمت ویلا در حمزه ده شده است.  و این قبیل ویلاها بسیار کمیاب هستند.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : A2