زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت سه میلیارد تومان

خرید ویلا دوبلکس در نوشهر دزدک

امروز تاریخ ۱۴ دی ماه سال ۱۳۹۹ میباشد این را گفتم تا بدانید مطلب که می خوانید و قیمتی که میبینید دقیقاً برای چه زمانی است.

چرا که قیمت زمین و البته ویلا هر روز در حال تغییر و گاهاً در حال افزایش است به ویژه در منطقه دزدک نوشهر که جزو مناطق برند حومه نوشهر به شمار می‌رود.

در مورد نوشهر دزدک این را عرض بکنم این روستا مابین روستاهای چیلک و کهنه سرا و البته از شرق نیز به حوضکتی و چلندر وصل می باشد و مابین نور و نوشهر قرار دارد.

این ویلا هم تازه ساخت و کلید نخورده است هم سه خواب می باشد کف ویلا سرامیک بوده هر سه خواب دارای کمد دیواری بوده دوخواب بالا قرار دارد و یک خواب نیز پایین قرار دارد دو خواب آن مستر بوده و تراس رو به جنگل خوبی نیز دارد.

خرید ویلا دوبلکس در نوشهر دزدک

فاصله ویلا تا جنگل حدود ۴۰۰ متر و این فاصله تا دریا کمتر از ۶۰۰ متر می باشد که دور تا دور ویلا غیربومی نشین هستند از نظر مدارک نیز باید عرض کنم که این ویلا دارای سند تک برگ می باشد و چون انشعابات بر روی ویلا سوار می باشد بی شک جواز ساخت و پایان کار نیز دارد.

خرید ویلا دوبلکس در نوشهر دزدک خرید ویلا دوبلکس در نوشهر دزدک

این ویلا به صورت روف‌گاردن می باشد و دور تا دور ویلا همانطور که در تصویر ارائه شده مشخص است ویدیو بسیار زیبا از دریا و جنگل را نیز همزمان دارید �ی‌خواهم در مورد این ویلا بیشتر از این صحبت کنم چرا که تصاویری که ما از ویلا داریم خود گویا و واضح می باشد و بهترین مبلغ برای تشریح این ساختمان و ویلا است اگر به دنبال خرید ویلا دوبلکس در نوشهر دزدک هستید حتماً با املاک پورولی در تماس باشید.

 

كد4a
٢٥٠مترزمين
٢٥٠متربنا
٣خواب مستر
با سند ششدانگ
قيمت سه میلیارد

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : a4