زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 5 میلیارد و 500 میلیون تومان

خرید ویلا در کوی افشین نوشهر

خرید ویلا در کوی افشین نوشهر

با توجه به اینکه کوی افشین نوشهر که جز محدوده لتینگان به شمار می رود دارای طرفداران زیادی می باشد چراکه ویژگیهای خاص کوی افشین نوشهر زمینه برای سرمایه گذاری در بحث خرید زمین یا خرید ویلا را فراهم می کند ما هم تصمیم گرفتیم در مورد خرید ویلا در کوی افشین همچنین قیمت ویلا ها ، نوع سند و کاربری زمین آن برای شما اطلاعاتی را ارائه دهیم .

خرید ویلا در کوی افشین نوشهر

مزایای خرید ویلا در کوی افشین

در مورد منطقه کوی افشین نوشهر خیابان افشین نوشهر یک سری ویژگی های خاص وجود دارد خود این منطقه در فاصله ۶ کیلومتری نوشهر قرار دارد به از نظر موقعیت زیر نظر دو روستا می باشد به چه صورت است؟از جاده اصلی تا تقریباً و سطح های کوی افشین متعلق به روستای امیر رود نوشهر می باشد و از از اواسط تا انتها به ویژه خط گاز جزء حریم روستایی لتینگان نوشهر میباشد.

برای شما سوال پیش می آید به چه مزایایی برای سرمایه گذاری و خرید ویلا در لتینگان وجود دارد اون دسته از عزیزانی که قبلا خرید زمین در کوی افشین نوشهر را انجام دادند تا به امروز با سود چند میلیاردی مواجه شدند حرف بنده را بهتر درک می کنند افشین به دلیل این که مطلقاً غیر بومی نشین است جاده آسفالت نقشه بندی خود کوچه نیز اصولی و منطقی می باشد خیابان اصلی در کوی افشین ۸ متری می باشد سرهرکوچه تابلو وجود دارد تمام ویلاها و قطعات زمین پلاک بندی شده اند دسترسی راحت به شهر نوشهر وجود دارد با دریافت واصله بسیار کمی دارد و مهمتر از اینکه با توجه به اینکه ویلا های قدیمی و البته خشک ساخت در این منطقه وجود دارند که نشان می دهد اصالت کوچه افشین بسیار بالاتر از آن چیزی است که ما تصور می کنیم.ا

بررسی قیمت ویلا در کوی افشین نوشهر

لان قیمت زمین در کوی افشین حداقل متراژ ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان است یک ویلا با مشخصات زیر شما تصور می‌کنید چه قیمتی می‌تواند داشته باشد؟

۲۸۰ متر زمین ۲۰۰ متر بنا سن بنا حدود ۱۲ سال می باشد انشعابات روی ملک قراردارد سند دارد بر کوچه می باشد یعنی شما وارد کوچه های فرعی نمیشوید و بسیاری از ویژگی های دیگر که این ویلا از آن برخوردار می باشد چون نمای دوبلکس دارند و در آن زمان با یک نقشه خوب و لوکس ساخته شده است بی شک هر خریدار لوکس پسندی را مجذوب خود میکند.

قیمت ویلا ها بر اساس متراژ زمین و همچنین متراژ بنا به اینکه بیرون چند سال ساخت باشد تعیین می‌شود اما خب هر چه در ابتدا و ورودی کوی افشین شما بخواهید ملکی را خریداری کنید قیمت آن بالا تر از چرا که دسترسی به جاده اصلی بهتر خواهد بود.

قیمت ویلای نوساز در کوی افشین

شاید تمایل داشته باشید برای نوسازی را در کوی افشین خریداری کنید اگر میخواهید قیمت ویلای نوساز را بدانید اول باید مشخص کنید که در داخل کوی افشین در کدام لوکیشن یا ورودی افشین قصد خرید ویلا را دارید.

بنده به خاطر دارم حتی عزیزانی برای خرید ویلا در مازندران نیز با بنده تماس گرفتند و خودشان منطقه کوی افشین را برای خرید ویلا پیشنهاد داده بودند به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد این منطقه بودند.

در داخل کوچه افشین که در اصل یک خیابان میباشد کوچه های متعددی وجود دارد که به اسم های بوستان و گلستان شناخته می شوند و خود کوی افشین هر چقدر داخل می روید ورودی آن در محدوده روستای امیررود است اما در قسمت های میانی و انتهایی آن به بخشی دهیار لتینگان مربوط می باشد و اینکه شما در کجای کوی افشین یا خیابان افشین قصد خرید ملک دارید بسیار متفاوت میباشد چه از نظر مرزبندی روستایی و چه از نظر قیمتی متفاوت است.

الان در قسمت انتهای کوی افشین بوستان جنوبی که تشریف می برید و قبل از جاده گاز ویلاهای زیادی در حال ساخت میباشد و نیز ارزانتر از ویلاهای اول خیابان افشین یا کوی افشین میباشد.

همانطور که شما بهتر از بنده میدانید کوی افشین قدمت بسیار زیادی دارد و ویلاهای قدیمی که در این منطقه وجود دارد گفته های بنده را گواه می کند مالکین قدیمی و فعلی کوی افشین بیشتر غیر بومی ها هستند.

ویلا ارزان در کوی افشین

خوب کوی افشین هم مثل سایر مناطق نوشهر شما می توانید ویلای ارزان پیدا کنید اما چون قیمت زمین ها بالاست ارزانترین ویلا نیز الان در کوی افشین کمتر از چون میلیارد تومان قیمت گذاری نمی شود ما ویلا داریم چند سال ساخت با یک زمین حدوداً ۲۵۰ متری در داخل کوی افشین مالک قیمتی که تعیین کرده در حدود ۵ میلیارذ تومان میباشد.

قیمتی که الان برای ویلا های نوساز که اکثراً دوبلکس نیز هستند تعیین می‌شود حداقل هفت یا هشت میلیارد تومان است باز عرض می کنم و تاکید دارم این تفاوت قیمت در متراژ زمین و لوکیشن ویلا در داخل کوی افشین می باشد.

عزیزان زیادی با ما تماس می‌گیرند و به دنبال خرید ویلا در نوشهر هستند ما به این عزیزان منطقه کوی افشین را به هم دسترسی نزدیک تر و راحت تری به نوشهر دارد و هم در منتها الیه کمربندی نوشهر واقع شده است را پیشنهاد می کنیم درست همان چیزی که برای غیر بومی که از جاده تهران تشریف می آورد مهم و اولویت دارد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : sh