زمان انتشار : 1 سال پیش
قیمت 10 میلیارد تومان

خرید ویلا در مازندران

فرصت های زیادی برای خرید ویلا در مازندران وجود دارد که شما میتوانید اقدام خرید ویلا لوکس در مازندران نمائید و اگر هم بخواهید قیمت ویلا در مازندران را در بیاورید راههای زیادی پیش روی شماست اما اینکه چه زمانی اقدام به خرید ویلا نمائید و چه ویلایی را خرید کنید باید عرض کنم که نیاز به مشاوره خوب دارد و املاک پورولی میتواند مشاور خوبی برای شما باشد با حدود 20 سال تجربه در زمینه مستغلات در شمال کشور به ویژه مناطق نوشهر ، کجور و مرزن آباد که دفاتر ما در خدمت شما هستند اما بیایید انواع ویلا در مازندران را با همدیگر بررسی کنیم.

خرید ویلا در مازندران

بررسی کلی مازندران از نگاه زمین و ویلا

استان مازندران بهترین استان شمالی کشور جهت سرمایه‌گذاری در زمینه مسکن به ویژه ویلا و زمین می باشد خوب پتانسیل بسیار زیادی برای استان مازندران وجود دارد حضور گردشگران بومی و البته خارجی در استان مازندران به ویژه غرب استان مازندران تاییدی بر ادعاهای ماست.

قیمت زمین و ویلا در استان مازندران نسبت به استان‌های شمالی دیگر همیشه رشد بیشتری داشته است و قیمت این زمینه نیز بسیار بالاتر می باشد اما خوب اگر بخواهیم به برای خرید ویلا در مازندران اقدام کنیم کدام بخش مازندران برای زندگی یا سرمایه گذاری مناسب تر است البته خوب شهرهای مختلف استان مازندران هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.

استانهای غرب مازندران به دلیل اینکه فاصله دریا و جنگل کم است قیمت های بالاتری دارد ولی خوب استان مازندران به ویژه شرق استان مازندران در شهرهای آمل و بابل نیز این روزها استقبال برای خرید زمین و ویلا زیاد شده است خوب به دلیل اعظم این موضوع جاده هراز می باشد که فاصله تهران تا آمل را به شدت کم کرده است.

ما افرادی را مشاهده نموده ایم که قصد فروش زمین در مازندران را داشتند تا بتوانند ویلایی را در همان استان خریداری کنند این افراد با نگاه سرمایه گذاری که داشتن در گذشته زمین را خریداری نمودند و امروز با آن سرمایه می تواند صاحب یک ویلا در مازندران باشند تا به راحتی در این استان زیبا زندگی کنند و البته این خرید ویلا نیز یک سرمایه گذاری میباشد.

قیمت ویلا در مازندران

اجازه دهید انحصاراً در مورد قیمت ویلا در مازندران برای شما توضیح دهم اگر اب بودجه کمی دارید و بودجه شما زیر یک میلیارد تومان است یا کمتر از ۲ میلیارد تومان می باشد بهتر است در شرق استان مازندران دنبال ویلا باشید چرا که قیمت زمین در این مناطق کمتر است به طبع قیمت ویلا نیز کمتر خواهد بود البته این نکته را فراموش نکنید چمستان نور نیز برای خرید زمین یا ویلای ارزان مناسب میباشد.

غرب استان مازندران خوب به دلایلی که ارزو کردیم هم فاصله کمی دریا و جنگل هم بحث آزادراهی که از تهران تا چالوس وجود دارد توانسته بسیاری از سرمایه‌گذاران را به سمت خود جلب نماید به ویژه در شهرهای نوشهر و تنکابن این استقبال بیشتر بوده است ویلاها معمولاً بالای دو میلیارد تومان می باشد خب ویلاهایی که در حدود ۲ تا ۳ میلیارد تومان هستند ویلاهای چند سال ساخت با زمین در حدود ۲۰۰ متر می باشد در مناطق متوسط و ضعیف می توانید صاحب ویلا باشید اما این قیمت‌ها را بالاتر ببریم و در کف ۵ میلیارد قرار دهیم می‌توانیم ویلاهایی مناسب تر را خریداری کنیم هر چقدر بودجه خود را بالا ببرید مطمئنم ویلاهای بهترین نصیب شما خواهد اصولا اگر تمایل به خرید ویلا لوکس در شمال کشور را دارید معمولاً استان مازندران باز غرب استان مازندران گزینه بسیار مناسبی می باشد.

چرا مازندران برای خرید ویلا در استان شمالی گزینه مناسب تری است؟

خوب سوالی که بسیار هم به جا می باشد این است که چرا مازندران را باید برای خرید ویلا انتخاب کنیم چرا استان‌های گیلان و گلستان گزینه مناسب تری نباشند؟

خوب پتانسیل های زیادی در استان مازندران وجود دارد شاید دو جاده مواصلاتی مهم یعنی جاده کندوان و آزادراه تهران-شمال یک طرفه جاده هراز از طرف دیگر که به پایتخت کشور متصل هستند از اعظم دلایل رشد استان مازندران می باشد.

دلیل بعدی را میتوان در فاصله کم دریا و جنگل به ویژه در غرب استان مازندران جستجو کرد که گاهانی فاصله کمتر از یک کیلومتر می رسد یعنی شما در هر کجای قلب مازندران زمین یا ویلایی را خریداری کنید می‌توانید جنگل را داشته باشید.

دلیل مهم دیگری که اهمیت ویژه دارد این است که به غرب استان مازندران سرمایه گذاری های بزرگی در آن انجام شده است از هتل آراز تا مجموعه عظیم زاده و همچنین نمک آبرود به متل قو که از پروژه های بزرگ اقتصادی مازندران به شمار می‌روند همگی در غرب استان مازندران واقع شده اند و این به تنهایی می‌تواند امتیاز مهم تلقی شود.

خرید ویلا لوکس در مازندران

خب شما مثل هر استان دیگری می توانید در استان مازندران نیز یک ویلای لوکس خریداری نمایید اما خب در مازندران گزینه های بیشتری برای خرید ویلا در اختیار شما می‌باشد وقتی یک منطقه یا یک استانی برند می باشد وقتی سرمایه گذاران بزرگ در این منطقه قرار دارند مطمئناً گزینه های بیشتری برای شما جهت خرید ویلای لوکس پیش رو خواهد ماند.

برای خرید ویلای لوکس در  شمال حتماً باید در غرب مازندران که فاصله دریا و جنگل کم بوده و سرمایه گذاران بزرگ در این منطقه سرمایه گذاری می کنند اقدام به خرید ویلای لاکچری خود نمایید.

لابد می‌پرسید چرا گفتیم حتماً باید در غرب مازندران ویلای لوکس را خریداری نمود شما اگر غرب مازندران یعنی از نور تا رامسر را با محمودآباد تا نکا و بهشهر را مقایسه کنید می بینید بزرگترین پروژه های توریستی و گردشگری و هتل های چند ستاره در غرب استان مازندران واقع شده است و جاده مواصلاتی چالوس به تهران به ویژه آزادراه تهران شمال یکی از امتیازات مهم غرب استان مازندران به شمار می رود.

ویلا ارزان در مازندران

در هر منطقه شما می توانید ویلای ارزان را شناسایی و خرید نمایید اما خوب معمولاً شرق استان مازندران نسبت به غرب استان مازندران ویلاهای ارزان بیشترین قابل جستجو می باشد.

دلیل مهم این ادعای ما ارزان بودن زمین در شرق استان مازندران می باشد سنگ آهن این اختلاف قیمت بالای ۳۰۰ یا ۴۰۰ درصد می باشد نکته قابل تامل این است که امروزه با توجه به اینکه قیمت زمین ها و ملکه ها در غرب استان مازندران به ویژه در نوشهر تنکابن و رامسر به شدت رشد داشته است خریدارانی که بودجه کمتری دارند سعی میکنند در آمل یا بابل اقدام به خرید ملک به ویژه ویلا نمایند.

الان شما در چمستان نور نیز ویلای ارزان می توانید پیدا کنید اما خوب باز در آمل نیز قیمت ها پایین تر و مناسب تر می باشد اما پتانسیل ویژگی های ملک در غرب استان مازندران را ندارد و این یک امر طبیعی میباشد.

الان عزیزانی که دنبال خرید ویلا در نوشهر هستند به عنوان یکی از شهرهای استان مازندران می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد چرا این ادعا را داریم شما اگر در نوشهر را در نقشه گوگل مپ بررسی کنید می‌بینید که کمترین کوتاه ترین فاصله دریا و جنگل در بین تمام شهرهای شمالی کشور به ویژه استان مازندران در نوشهر میباشد.

ویلا سنددار مازندران

برای اینکه بتوانید یک ویلای صنعت دار را پیدا کنید و خیال شما از معامله که انجام میدهید راحت باشد باید تحقیقات بسیاری را انجام دهید چون سند ها نیز با همدیگر فرق میکند و اولویت و ارزش و اهمیت سندها متفاوت هستند شما بهترین ملک صندلی که می توانید داشته باشید یک ویلای سنددار تک برگ و البته شش دانگ است چراکه مساحتی که در سند ذکر شده با مساحتی که شما محصول شده تحویل میگیرید برابری میکند.

ما داریم زمینه هایی با سند مشاعی که در سند متراژ ذکر شده اما محصول شده به شما در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر تعلق می گیرد و این مشاعات به خاطر راه ها و نگهبانی و امکاناتی است که در شهرک برنامه‌ریزی شده است.

البته سند مشاعی هم سند با ارزشی تلقی می شود اما اگر می خواهید سند شش دانگ خریداری کنید سعی کنید این خریداری شما در مناطقی از مازندران باشد که ارزش سرمایه گذاری بالایی دارد شما در هر شهر مازندران می توانید صاحب یک ویلا سنددار باشید.

انواع ویلا ها در مازندران به شرح زیر می باشد:

  • ویلا لوکس در مازندران

  • ویلا نوساز در مازندران

  • ویلا سنددار در مازندران

  • ویلا ارزان در مازندران

  • ویلا کلنگی در مازندران

ویلا هایی که در بالا عرض کردم رایج ترین جستجوهایی است که در گوگل در مورد ویلاهای مازندران صورت می‌گیرد باید توجه داشته باشیم وقتی ویلایی که میخواهیم انتخاب کنیم اگر نوساز باشد ارزش دیگری دارد اگر چند سال ساخت باشد ارزش دیگری دارد چرا که بین های نوساز زمین کمتری دارند ویلاهای کلنگی زمین بیشتری دارند و بسته به نگاه خریدار میباشد که آیا برای سرمایه گذاری دنبال ویلا در مازندران است یا برای زندگی می‌خواهد ویلایی را در مازندران خریداری کند.

معمولا افرادی که به دنبال خرید ویلا در شمال هستند مازندران را بیشتر از سایر استان های شمالی می پسندند و اولویت خرید خود قرار می دهند چون استانی توریستی می باشد در مازندران شاید به جرات بتوان گفت توریستی ترین منطقه در استان مازندران و البته شمال کشور می باشد.

معاوضه ویلا در مازندران

ویلاهایی که لوکس هستن و گران قیمت خرید نقدی برای این گونه ملکها بسیار سخت می باشد یا به صورت اقساطی معامله می شوند یا به صورت معاوضه این اتفاق می افتد.

شرایط اقساطی را خوب همه ما می دانیم مبلغی که معمولاً ۵۰ درصد آن نقد و مابقی اقساط چند ماه که این چند ماه هم به توافق به طرفین بستگی دارد اما در معامله به صورت معاوضه کار کمی سخت تر می باشد چرا که فروشنده ملکی دارد برای فروش و خرید آن نیز ملکی دارد می خواهد با ملک فروشنده تهاتر انجام دهد.

تهاتر و معاوضه باید طرفین زمین که همدیگر رضایت داشته باشند و قیمت دومینو نیز تقریباً در یک اندازه باشد این کار را بسیار سخت می‌کند و زمان زیادی را برای به سرانجام رساندن معامله صرف خواهد کرد.

معمولا اگه مالک ملک یا فروشنده غیر بومی باشد سعی میکند ملکی که معاوضه میکند در پایتخت یا در کرج باشد.

افرادی هستند غیر بومی که معمولاً در استان مازندران دنبال خرید ویلا هستند ما بارها دیده افرادی با جستجوی خرید ویلا در نوشهر به ما مراجعه کردند به مشاور املاک پروری مراجعه نمودند و دنبال ویلای لوکس بودند و همه این عزیزان نیز ملکی را در تهران جهت معاوضه داشتند که علاوه بر ملکی که به فروشنده خواهند داد مبلغی را هم پرداخت می نماید اگر ملک فروشنده گران‌تر از ملک خریدار باشد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00