زمان انتشار : 1 سال پیش
قیمت 22 میلیارد تومان

خرید ویلا در طویر مرزن آباد

خرید ویلا در طویر مرزن آباد

مطلبی کامل و جامع در مورد بررسی قیمت زمین در طویر مرزن آباد و همچنین خرید ویلا در طویر مرزن آباد را با هم خواهیم داشت ویلاهای شهرکی در طویر و همچنین ویلاهای ارزان و لوکس در طویر را در این مطلب به صورت جامع و کامل بررسی نموده و یک پیشنهاد ویژه که زیر قیمت کارشناسی منطقه نیز است به شما معرفی خواهیم نمود.

مشخصات قیمت ویلا در طویر یا تویر 🙂

در منطقه مرزن آباد روستاهای بسیار زیادی وجود دارد اما یک روستای تقریباً برند در این منطقه وجود دارد به نام طویر که اتفاقاً طرفداران بسیار زیادی نیز دارد اخیراً نیز یک سریال تلویزیونی در این منطقه ساخته شد که توانست همین امر باعث شهرت بیشترین منطقه شود بعضیا طویر را به این شکل ( طویر ) و گاهی هم به این شکل (تویر) می شناسند.

این ویلای که ما خدمت شما جهت معرفی آوردیم در روستای طویر مرزن آباد یعنی در فاصله ۵ کیلومتری مرزن آباد به تهران قرار دارد یک ویوی جنگلی بسیار زیبا دارد از امکانات آب برق و گاز بهره‌مند است خود ویلا نیز در حدود ۴ هزار متر زمین دارد و یک بنای ۴۰۰ متری ۷ سال ساخت در آن واقع شده است که تمامی انشعابات در ویلا وصل بوده و مهمتر از همه اینکه ویلا دارای سند تک برگ شش دانگ می باشد.

اگر در مورد قیمت زمین های این روستا می خواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید ما در مطلب زیر تحت عنوان قیمت زمین تو مرزن آباد توضیحات کاملی را در همین سایت املاک پورولی قرار داده ایم.

خرید زمین طویر مرزن آباد

 

قیمت ویلا در طویر مرزن آباد

ویلا در طویر چی دارین؟

بسیاری از عزیزان که با املاک پورولی تماس می‌گیرند اولین سوالی که از ما می‌پرسند این است که ویلا در طویر چی دارین؟ شاید این سوال شما هم باشد باید و شاید سوال بسیاری از عزیزان که به دنبال خرید ویلا در طویر مرزن آباد هستند نیز باشد اینها قیمت های مختلفی دارند و البته مشخصات متفاوتی نیز دارند ما ویلای لوکس تا داریم ما ویلای چندسال ساخت در مرزن آباد داریم ما ویلای نوساز مرزن‌آباد داریم ما ویلا های کلنگی در مرزن آباد داریم همه این ویلاها مشخصات متفاوتی دارند هم از نظر متراژ بنا به هم از نظر متراژ زمین می توانند متفاوت باشند.

 

فروش ویلا در طویر مرزن آباد

ویلا نقلی در طویر مرزن آباد

منطقه طویر مرزن آباد در چند سال اخیر قیمت زمین رشد بسیار بالایی داشته است به شکلی که زمین داخل بافت از متری حدودا ۵۰۰ هزار تومان امروز به متری نزدیک ۱۰ میلیون تومان رسیده است.

اگر شما حتی به دنبال یک ویلای نقلی و چندسال ساخت در مرزن آباد باشید بعید می‌دانم با این قیمت زمین به هزینه ساخت ویلا بشوند ویلای کمتر از ۲ یا ۳ میلیون تومان در توحید مرزن آباد یافت.!

همکاران بنده در املاک پورولی بارها تلاش داشتند تا رضایت شما خریداران عزیز را جلب نمایند و مادر فایل های خود زمینه ها و ویلاهای از قیمت بسیار پایین تا قیمت میلیاردی را دسته بندی نموده ایم تا جوابگوی همه نیازهای خریداران و سرمایه‌گذاران باشیم.

معمولاً خرید ویلا در طویر مرزن آباد حداقل و به صورت میانگین در حدود ۷ تا ۸ میلیارد تومان معامله می‌شود اما خب اگر شما بخواهید یک فایل زیر قیمت بخرید حتماً نباید دنبال یک فایل ارزان به یا به اصطلاح قیمت پایین باشید این ویلا که خدمت شما توضیحات مختصر آن را عرض کردیم با اینکه قیمت در حدود ۲۲ میلیارد تومان روی آن گذاشته شده است اما بسیار پایین‌تر از قیمت کارشناسی منطقه میباشد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00